Lunch break

Hello
uppdateringen suger såhär på min blogg under loven eftersom det finns så mycket annat jag måste göra nu .Som att jobba så man kan köpa lite snygga kläder osv!Studiebidraget räcker inte länge det  som tur är kommer det höjas till 1300 från 1050 nu i januari! Yeey då blir det mer cash och förhoppningsvis kanske man kan köpa något man verkligen vill ha och ha lite pengar kvar i fickan efter det.
Idag jobbar jag med massa brandväggar det låter krångligt och det är det också iallafall i början men nu börjar det flyta på lite. Har lunch just nu så ska rota igenom kylen&frysen efter något gott att käka annars blir det nog pasta med någon sås mumsigt.

Vi hörs ikväll när jobbet är klart:)
/Nicole


å snart brunett igen bara 7 dagar kvar!
trivs verkligen bättre i det
#1 - Sandra

Nystart av min blogg klockan 14.15 Välkomna in då :)

Jag har handlat, ska snart laga mat ;)



Kram

#2 - F :)

skönt, jodå det är bara bra :)

#3 - ERICAPERZZON

Då ska du vara brunett också:)



Typiskt att det ska höjas bara för att jag inte går i skolan längre!:P



/E

#4 - celine

aha.. jag har shopat :)



gud så långt hår .:) snyggt

hade så långt förut men klipte det ågra så ini helvetet.. vill ha så långt :)

#5 - Malin

jodå alldeles perfekt. :) hur är det med dig? Förlåt för sent svar, men har inte haft tiden lr lusten nu i julhelgen....

#6 - The Girls

Hej! Fin blogg!



Besök gärna våran blogg som handlar om vårt liv som bästisar fast vi bor i två helt olika länder!



Kram från The Girls! ♥