Finalisterna i veckans blogg

Och som jag lovade här har vi mina bästaste finalister i veckans blogg tävlingen!
and i made up my mind! Dom kommer tävla om en hemlig present som kommer avslöjas 2 dagar innan tävlingen avslutas och det blir då på fredag som presenten avslöjas och på Söndag som vinnaren med mest röster kommer få äran att få presenten hemmskickad :)
Lycka till och samla ihop många röster
Love/Nicole


























1: Ninja fruit
2: Amorina
3: hannah borg
4: Ayah
5: tove booman
6: sisters bergman
7: Mikaela Urbom

Här är alltså dom 7 som ni kan lägga er röst på MAX en röst per person!
och man får rösta på sig själv 1 gång också


Nu ska jag sova så ni får ha det bra så hörs vi imorrn
Love/Nicole



#1 - massajosefine

sv. nice, jodå allt bra! själv?

#2 - simone

sv: Vad snäll du är Nicole, tack så hemskt mycket! :D



Vad har du för dig? Själv ligger jag framför tvn :P

#3 - Natalie

hejhej :)

Allt är fint med mig, med dig då:)?

#4 - valda

Frågestund i min blogg, STÄLL FRÅGOR OM ALLT!

#5 - Malin & Erika

Bloggystyle då?

#6 - Jessica

VAFAN JAG HANN INTE ENS VA ME?!?!?!?! Bäst för dig att det blir felr gånger;D



annars är allt bra, själv då??

#7 - Anna

sv: Allt är bara bra :D sj då ?

#8 - Anonym

nr 6 :)

sistersbergman.blogg.se!

#9 - alice

6: sisters bergman

#10 - L I N N

Alternativ 2:)

#11 - Lena

gooood luck alla! :)

#12 - aaa

jaa då :D det e bar hur erem ed dig+ Kram kram..

#13 - F A N N Y A M A N D A

hejsan, jadå allt är bra - självdå? kram

#14 - Sofia

Synd att jag missade tävlingen. :)

#15 - ღ Sabine

jaa det är lättare med linser, bara det att nä man har haft dom i en hel dag å sitter å kollar på tv så blir dom typ.. "torra" så det kliar i ögonen vilket inte heller är så skönt

#16 - Emelie

Snygga bloggdesigner alla har :D



Må en bästa vinna haha :D

#17 - josephine

jag röstar på amorina! :)

#18 - AAYAH ♥

kul att man är med :D

#19 - Mir

1: Ninja fruit ^^

#20 - vevve

Jag röstar på amorina

#21 - My

hihi, jag har precis börjat med veckans blogg jag. Skulle vara ur kul om du ville anmäla dig! Jag försöker få igång min blogg lite, och du verkar ha många som följer din :) Kram

#22 - Nicci

amorina :D