första advent

Hallojsan!
dålig uppdatering under helgen men som dom flesta av mina bloggläsare vet så brukar det lätt kunna bli så för mig under helgerna. Det va ganska många som undrar om jag fick några biverkningar utan svin influensa sprutan och nej det har jag inte fått än och det var ändå i fredags jag tog den.Är bara väldigt ömtålig på armen där dom tog sprutan men det går nog över snart får man hoppas på :) iallafall den här helgen har jag vart med min pojkvänn och bara myst. kollat på massa film också såg Coraline igår och i förrgår kollade vi på harry potter&the proposal.
idag ska jag väl bara ta set lungt sen så är det ju första advent idag ! helt sjukt vad tiden går fort  , imorgon blir det skola och julklappsshopping och sen är det inte långt till jul asså

Vad tycker ni är bäst med julen?
Love/Nicole


(bild lånad från google)

läs ericas blogg:
#1 - Ciiz

den va riktigt snygg , linnet alltså !

Tack så mycket, du med :)

#2 - Sara

Hej, fin blogg! :)



Jag tycker att det bästa med julen är den mysiga stämmningen den är verkligen superhärlig!! men jag tycker också om alla julklappar :P haha! :) Själv?



#3 - emmalindell

sv; detsamma!

Kram

#4 - ERICAPERZZON

Det bästa är nog att få träffa släkten:)



/E

#5 - lina [discosadness.blogg.se]

sv: det är finfint!

själv då? :-)

#6 - Elli

presenterna såklart ;) hahah

#7 - Anonym

Yääsä ofc:D

däremot dog min kamera så hållerp åoch laddar den först:D



/AmandaVarDet

#8 - Jaane

tävling i bloggen kika in :) kraam

#9 - Emmelist

ja handsmyckestävlingen avslutas senare ikväll. så den e fortfarande igång :D

#10 - Stephanie

Att familjen är samlad, julstämningen och så klart alla julklappar :D