Back on track

Har som sagt vart väldigt lat nu under höstlovet med bloggandet men imorrn blir det tillbaks till skol och blogglivet igen men ni måste väl hålla med om att ja inte vart för superlat iallafall? ;)
så jag slänger upp ett litet inlägg om den här snygga väskan från Friis&company som du kan köpa på Chique.se

Vad tycker ni?
Love/Nicole

#1 - elin leijon - makeup & skönhet

Hej :)



Nej.. Kom hem jätte sent igår från plugget och nu helg. Ska gå in dit på Måndag fm. och kolla med dem. Är riktigt irriterad på det.



Hoppas du har förståelse. Kram /E

#2 - D E L L A

sv; Jo det är bara fint, själv? :D

#3 - Annika<3

jätte fin :)

kram.

#4 - EllI

den andra va finast

Kolla in mina nya två inlägg på min blogg :D

Have a nice day

Hug

#5 - amanda

sjukt snygga väskor !

fin blogg också :)

#6 - ERICAPERZZON

Väldigt snygg!:)



/E

#7 - Marsan -

vad har du gjort idag då,( eller ska göra)

#8 - ღ Sabine

fin :D

#9 - EEMELIE

heje!

yes, allt är bara fint med mig :d

jag har inte kunnat komma in på din blogg, därför jag har vart seg..

#10 - Cecilia

FRÅGESTUND! Fråga anything! Kram :)

#11 - D*

verkligen fin väska=)



hur har lovet varit då?

#12 - Li

Jätte snygg!



Kram

#13 - hannalisa

svar: jo allt är bara bra, självdå?:)