Hiss eller diss?

Nu kör jag en liten hiss eller diss som min pojkvänn ville att jag skulle göra haha ;)
tyck att jag är lite knas i bollen men hiss eller diss på min pojkvänn då?

Hiss eller diss?
Love/nicole





lite suddig bild men men
HISS ELLER DISS?
#1 - V E N D E L A

jadu, dagen är snart över så jag vet inte vad som händer. jag sitter och bloggar och imorgon ska jag till skolan efter tre vara-hemma-för-att-jag-är-sjuk dagar! själv då? :)

#2 - V E N D E L A

förresten är din blogg väldigt fin ! :D

#3 - ιиєsιтα ♥

bara bra tack sj? ;)

#4 - K A T Y M A L E K

SV: hellu. jag mår bara bra tack! självdå?

jag ska inte hitta på något .. filmkväll och mys! :D

självdå?

#5 - Anonym

Han får hiss om deär en bra kille diss om han e en dålig kille så du får avgöra haha

#6 - Anna

sv: Åh hej :) nej ska sova snart ! Sj då ?

#7 - M O A O H L S S O N

sv; haha jag har bara tagit deft lugnt :D dudå?

#8 - Michan

micke blir diss för mig.. mahahahahaha XD

#9 - Anonym

diss