Answer me kitty

Har letat fram två stycken dunder söta hello kitty telefoner, som ni
redan kanske vet så är det min lilla grej att skriva minst ett
hello kitty inlägg om dagen och se
jag håller det jag lovar även fast jag är
skit trött och bara skulle vilja sova nu på en gång haha 

skulle du kunna använda en hello kitty telefon?
love/nicole

#1 - caroline

Tycker du jag ska köra bloggens första videoinlägg?

Hade du gillat det eller?



kram caroline

#2 - jennifer

Joda. ) det är bara bra : )



har lite svårt och somna bara , råkade somna i 5 timmar under dagen så att ^^

hah hur är det själv då.=)?

#3 - matilda

hotmail.com



sen skapa konto :D

#4 - Sariiii's Nöjesblogg

nej, jag ska inte ut och tävla, jag ska ut och vara lagledare typ :P haha.

vem hejar du på i idol?:)

#5 - millie

aa hihi (:

#6 - Jossan♥

blir väll plugg, träning och så ;) sj?

kram

#7 - beatrice

sv; mysigt, japp :)

#8 - Malin

Allt bra med dig ikväll? ^^

#9 - Emelie

åh, va söt :)

sv: det är bra med mig! med dig då? :)

#10 - Ida

Hihi, otroligt söt! ;D

Haft en bra dag? Det hoppas jag, kramar.

#11 - Alexandra - Ninja Fruit

Jag har också sett de där och jösses, så tuffa de är! :D Jag vill ha dem.



Ett tips är att skriva var du hittar allt. ;)