Hejsan

Hejsan nu är jag tillbaks från ridningen , det gick inge vidare bra idag men men bättre lycka nästa gång då 
just nu sitter jag och pratar med min pojkvänn i mobilen occh ska alldeleds strax svara på alla kommenrarer , ska bara käka glass först;)
haha

love/nicole


#1 - EEMELIE

haha, jaa. det är bra med mig.

med dig oxå sötnos?<3

#2 - matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

#3 - Mikaela Urbom

Gott med glass :D

#4 - Jossan♥

hihi okej ;) jag gillar som sagt allt lika mycket <3 men kanske den färgglada tröjan mest :) ha en fin kväll!

kram

#5 - linda

ja, alltär bra :)

sj?

#6 - Cindy'Nham

sv:

Awwe, varför har du ont i armen då? ;oo

Jodå, det är abra bra med mig :]]

#7 - SannaSvenzon

händer i helgen då?:)

#8 - CHRJ

sV: Verkligen! Men precis, tur att hon gick vidare iaf! Såg du idol ikväll? vilka ville du skulle gå vidare? =)

#9 - Josefine♥

Har du egen häst eller rider du hos någon eller på ridskola? Hästar e ju underbara djur :)