home

Hejsan! nu är jag hemma efter en dag i skolan jag har haft kök hela dagen och vi bakade hallongråttor,sockerkaka och marbröt :)
sen efter skolan träffade jag Linda och då gick vi ner på stan och köpte kyckling curry baguette och loka ;)
sen köpte jag en stickad tröja på bikbok som jag spanat in fast nu när jag kommer hem provar jag den igen och ser ut som en kötbulle! eftersom dom hade gjort eftra tjocka sömmar på sidorna vid höfterna . . usch så nu måste den lämmnas tillbaks , men annars var den supernsygg

Nu ska jag ner och käka sen blir det ridning så vi hörs mer senare
hoppas att allt är bra med er också
love/nicole



jag och familjens katt på julafton 2008
#1 - FRIDA - It´s all about me

sv, Ja, det är hur kul som helst :D

#2 - Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en ny bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

#3 - Anonym

sv. okej, min dag har varit bara bra :)

#4 - L i N A .

thihi okej , läget annars söti ? 8]

#5 - CHRJ

sV: Idag har jag varit i skolan, shoppat lite och varit på dans! SJävl? =)

#6 - Amanda

Sv; Bara bra! Själv då? :)

#7 - ♥ MeDinA ♥

sött katt :D

#8 - millie

söt katt (:

#9 - Linda

Ah gott gumman här kommer min adress till min webshop

http://www.beautyinsideout.se

#10 - E m m a

Sv; Okej ^^ Söt katt <3



nu har vi en frågestund, så om du bläddrar ett inlägg ner så får du gärna ställa en fråga, om du är snäll <3 :)

#11 - CASSI DA QUEEN

aaw söt katt!

#12 - Anonym

kan du hjälpa mig med en sak? :D

#13 - Irma

nej typ inget har kollat på idol o så själv ? kram

#14 - Alexandra - Ninja Fruit

Guu, så kul med bakning! Jag ska baka på söndag. :D



Jag älskar baguetter!



sv: Allt är jättebra! Med dig då? :)