Osis&Bed Head

Hejsan på er :)
Det är kul att se att det fortfarande är folk som kikar in även fast det suger lite här just nu hehe (A)
Det är mycket måsten just nu för mig som att komma i tid till skolan hihi , sköta träningarna och massa sånt. Ha tid med pojkvännen och vännerna osv. Och shoppa haha det är ett måste för att man ska må bra som tjej! eller ja iallafall för mig. Har blivit mycket shopping på senaste tiden men vet faktiskt inte om det beror på att jag inte har nått bättre för mig eller börjar bli shoppingberoende? :O Nej skojja bara jag kan hålla i pengar om jag vill men det är mycket roligare att hs något fint än att sitta o hålla i pengar.


Men iallafall idag var det ju första dagen i skolan på 2 veckor , skönt att komma tillbaks faktiskt för första gången längtade jag till skolan för det är så jäkla kul där! Det har också kommit ett gäng kineser från en kock skola i Peking på besök så man kommer väl vara med på en hel del kort. Tror nog att ja redan lyckats idag i datasalen ^^ dom ska hälsa på i våran skola i 2 veckor.

Men nu är det dags för käk för mig och här under ser ni två nya hårprodukter jag inhalndat.
/Nicole


Jag inhandlade en shine spray från Tigi som jag hoppades ska kunna räddda mitt hår som jag velat raka av och ersatt med en snygg peruk eller nått haha nejdå men det har vart en riktigt bad hair day idag!

Sen vart jag tvungen att köpa osis dust it eftersom många sagt att den ska vara så bra , för er som inte vet är det ett hårpuder som passar superbra om man vill ha mycket volym. Tex. om man tuperar

#1 - Elli

vad ska du göra imorr

#2 - Amanda

Verkar som bra produkter

#3 - jllicious & Llicious

snygg blogg bruden! :)

#4 - Emmelist

jag vill också ha osis