vinter igen?

Hejsan :)
det händer inte mycket här för tillfället som ni säkert har lagt märke till , det får försökas bli skärpning på det tycker jag även fast jag inte ens har tid för att tänka på bloggen just nu.
Det är så mycket just nu med läxor,prov,träningar och ridningen så jaja ska inte komma med "dåliga ursäkter"
Men idag så hopptränade jag och pollen , efter det så kom Simone hit så sprang vi en 2 km runda och fan va det börja SNÖA!!! det blir väl vinterjacka imorrn då? usch tänk om det är snö på valborg också ? nej det får det inte vara då kör jag en egen majbrasa på köksgolvet.

Imorn är det prov hela dagen i köket så det är dags för mig att sova nu
/Nicole




Blev bara tvungen att lägga upp dom här bilderna , den första bilden är hur jag såg ut för två år sen!
och den andra är hur jag ser ut idag .







#1 - Elli

de riktigt störigt kunde inte tro de att snöade igår Snö okej not cool