Finalisterna i korsörhängena!

Finalisterna som tävlar om ett par supersnygga korsörhängen blir!
10.Linda Fransson ( ingen blogg )
Vinnaren blev: Linda Fransson 
#1 - Maxxwell

Jag röstar på barbados.blogg.se

#2 - Anonym

röstar på 7.. inte kul när du tar ut massa såna, tycker du ska välja EN som vinner istället :(

#3 - Ida

jag röstar på justlittleme.webblogg.se/

#4 - Melinas mamma

Röstar på min dotter!

Nummer 7

#5 - jenn

jag röstar på nr2!

#6 - Lena

Röstar på Femman :P

#7 - Emma

Röstar på nr 5!

#8 - Albulena

Mina syskons nya musikvideo har kommit ut :) Kolla min blogg och lämna gärna en kommentar :)



Stör jag, så radera bara kommentaren :)

#9 - Jessica

Röstar på nr 8! :D

#10 - Mikaela

Jag röstar på nummer 5!

#11 - Irre

Nr fem, självklart!

#12 - persson

7

#13 - Anonym

Kolla IP nummerna om du tror några fubbar..

#14 - Fia

röstar på melina nummer 7

#15 - Anonym

Röstar på nr 8!!

#16 - Rebecca

8

#17 - Farbror Jonsson

klart man röstar på nummer åtta!!!

#18 - Amanda

2! :)

#19 - Cassandra Olsson

Jag röstar på nr 3, om man kan rösta på sig själv såklart!:)

#20 - ...

NR 8 it is!

#21 - evelinA

röstar på 3:)

#22 - Mischa (Michelle) Karo

nr 3 ;)

#23 - emma

nr 3 :)

#24 - C

Nr 3! :)

#25 - Täb

Eftersom tjejen inte har någon blogg och inte kan marknadsföra sig själv genom den tycker jag hon ska få vinna. Hon länkade din blogg från sin facebook nu däremot och jag hoppas tjejen vinner så röstar på nr 10!

#26 - Robin

Röstar på nr 10, klart linda ska vinna :D

#27 - Chiino

Nr 10 går min röst till!

#28 - Tom

Numero 10

#29 - RICKY WILZEN

Jag är i samma hus som henne så har inget val haha :/ :D NR 10!

#30 - fäägbajjt

en nummer 10 tack

#31 - Sofie

rösten lägger jag på 10, (linda fransson)

#32 - Du vet vem linda ;D

Säger som ricky , har inget val då kvinnan tvingar mig xD nr 10

#33 - O

Röstar såklart på min bästis och klasssis som är nr 10, vi har party här och linda är med o tvingar alla sätta sig o skriva på ;D haha!! Jag håller tummarna för stackaren ;)

#34 - Olivia Kalsson

1 nr 10 taaaack :)

#35 - Farideh

nr 10

#36 - Nicole

KLART LINDA SKA VINNA DOMDÄR SNYGGA ÖRHÄNGENA , NUMMER 10 FOR THE WIN! ;d

#37 - Lisa Hell

Röstar på nr 10!

#38 - Leila Fransson

Klart man röstar på syrran, nr 10 :)

#39 - Jonna Adolfsson

Linda fransson also called nr 10 ;)

#40 - Eohiiiiiiiiiiiiiii

Den sista av oss här som kan rösta nu, så lägger en sista röst på nr 10. Hoppas linda vinner <3 nu ska vi partaja vidare ;)

#41 - Moa

Nummer 3!

#42 - Rachelle

Nr 3 :)

#43 - Josefine

Nummer 3

#44 - hermy

nummer 3

#45 - PETRA

röstar nr 3 :)

#46 - Anonym

#47 - Louise

nr 3 :)

#48 - Ida

3 :D

#49 - Lars

Femman!!!

Fammos.blogg.se

#50 - Leila och Saga!!!

Nr fem!!!

Kompisens blogg!

#51 - VAPENFEST ./elin

nummer fem!

#52 - Michaila - vinn valfritt smycke!

Jag röstar på nr 3:)

#53 - Linda Fransson

Nu har jag(nr 10) skapat en egen blogg, där jag länkat till dina örhängen bara för en större chans att vinna !

Har skrivit om din tävling och gjort reklam för www.JFR.webb.se också. Kram



#54 - Josefin gustavsson

jag röstar på nr. 3!

#55 - Ida

nr: 3 :)

#56 - Liza

Nr 3 :)

#57 - Emanuel Nilhzon

Nummer 3 :)

#58 - Robert B

10

#59 - noraesseby :)

Tre ska vinna !!!



jag röstar på trean :D <3

#60 - Anonym

3 ! ! <3

#61 - Paulina

rösta på nummer feem nuuuuuuu!!!!<33333

http://fammos.blogg.se/

#62 - Emelie

Helt klart nr 3

#63 - cassandra

En fråga bara, när avslutas tävlingen helt? :)

#64 - julia

3

#65 - Anonym

3

#66 - Rebecca

2:an!!!!

#67 - elin

trean=)

#68 - Jennifer

Jag röstar på nr 3. http://cassandrao.blogg.se/

#69 - Anonym

Nr 8 får min röst!

#70 - Emil

Jag vill rösta på nummer 8

#71 - emmy

haha har väll ingen chans men röstar på

mig själv nmr 4 eftersom ingen annan gör det xp



kul att iaf ha blivit med tagen :) tack

#72 - Sara

Nr fem!!!! bästa bloggen

#73 - FRIDA HJÄRTA KEVIN

3 :)

#74 - Karin Petersson

Tycker mycket om det du skrev! Mysigt att se lite sunda grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)