remember the summer

Tycker att allahar snöat in sig på gråa stickade kläder just nu bloggvärlden över! Men sommarmodet hänger med i höst med läder shortsen i en hög modell och transparenta blommiga blusar!
Självklart matchar du det med ett par transparenta svarta strumbyxor , bootsen , en varm halsduk och skinjackan med fårull på. Å måste köpa en sån jacka
Använd blommiga transparenta plagg en bit in på hösten
/Shoppaholly
blusarna är från bikbok och kostar 199 kr styck
#1 - c

jag följer inte bloggar, men du kan ju lägga till min . eftersoom du tog upp de :)

#2 - Maria - fashionstars ☆

riktigt fina :)

#3 - elina

Ok, det var kul att höra, visst jag kan lägga till dig snart(:

Allt bra?(:

#4 - elina

Kommentera gärna dom 3 senaste inläggen(:

Kram!

#5 - Marcus Å

Jag fick en kanonstart på veckan igår! Du då? :)

Kram

#6 - Jessica ღ

söta :)

#7 - Albulena

Nja det vet jag nt, men däremot dessa blusarna var fina :D

#8 - Yasmine

Vilken header tycker du att jag ska ha?

#9 - Anonym

Ja det kan vi! :)

#10 - chaiimphoempon♥

svara på kommentarer själv? :)

#11 - Linnea

skit fina blusar!



Sv: nä ja ska inte blogawards, ska du? :)

#12 - Nathalie

Visst, det kan vi göra :D Jag la till dig nu! ;)

#13 - Nathalie

^^

#14 - Ackelina

Sv; jag sitter i skolan och ahr lektion, du då? :)

#15 - Ackelina

Sv; jag sitter i skolan och ahr lektion, du då? :)

#16 - Anonym

sv: det är fint här med!

#17 - MAARIAWH

sv: okej :) kollar på tv, du då? kram

#18 - J U S T S I N G I T ♥

inte så mkt =) sj ?

#19 - annah

sv: följer nu! :)

#20 - Moa :)

Det passar dej jättebra! :D <3 Kanske ska göra det, men det känns som om jag kommer sakna mitt hår då, haha. Även om det växer typ 5 cm på 1,5 månad/2 månader :O

#21 - ell

Aah, segt! Samma här typ ^^

#22 - Jessica ღ

sv, gärna för mig :) är de möjligt att få din msn?

#23 - Michan

Jag följer redan dig =)

#24 - Natalie

Ja! Ja visst, skulle gärna vilja ha nån som följer mig på bloglovin ^^ Säg bara till när du lagt till mig.



Jo, på tal om grejen. Jag undrar om du skulle kunna ge mig en HTML kod för att kunna få en "Kontakta mig" ikon. Eller vet du några sidor där man kan få det?

#25 - wilma

sv: kom just hem efter en dramatisk promenad:P, sj?

#26 - Josefin

Svar: Jag ska ut fota samt kolla på hockey (:

Ja absolut, lägger till dig på en gång :)

#27 - Emma :)

sv: Nu följer jag dej med :)

#28 - Josefin

Kika gärna in och svara på dagens fråga! :)

#29 - daniella

sv: Kom hem från skolan för en stund sedan. Brukar oftast sluta 15.40 egentligen men på tisdagar slutar vi 13.40 så min kompis som tog moppekort igår skjutsade hem mig :) Du då?

#30 - Linda

sv: Härligt:)

Jag med, så jag kan bli frisk och fortsätta med livet^^

#31 - JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

haha altså, missförstå mig rött... dom ser jättemysiga ut men jag skulle aldrig ha på mig en sån själv :P



fan va nice! see u there then!

#32 - vcka

sv: tack :):) fiina tröjor

#33 - karolinajonsson

det är jobbigt :/

#34 - Elsa Svensson

Ha en fin kväll !

#35 - maria

sv: å, jag få tyvärr säga nej till bloglovin :/

#36 - SaaandraaA

sv;

okeey, jag hittar inte på så mycket, kom hem från skolan för ett tag sen! :) själv då?



/kraam!

#37 - m'

Lite roligt du frågar alla om dom vill följa dig haha xD?

men okej, men du kan lägga till mig ska bara fixa ikonen:D

#38 - nellie

sv:

just nu ligger jag och kollar på tv, finns inte så mkt att göra när man är sjuk. du då? :)

#39 - rebecca

sv: försöker berstämma vad ja ska ha på mig på discot hehe sj?

#40 - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bella Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Okej :)



Tack!

#41 - jennie

SV: gött, kom precis hem från skolan så just nu sitter jag bara vid datan, haha ;D du då?

#42 - Ingrid

hej sötnos! du har en "beautiful blogger" award att hämta i min blogg :)



direktlänk: http://ingridsinspiration.blogg.se/2010/august/beautiful-blogger-award.html#comment



kram på dej!

#43 - jacquelin

söta toppar(:

svar: jaa de kan vi göra, kram!

#44 - emma

sv: det är aldrig kul i skolan ^^

#45 - Anonym

kom nyss hem från skolan som vanligt sj? :)

#46 - claudia

fin tröja :)

vad händer?

#47 - LINDA

SV: Oh nej, Krya på dig!!! (:

#48 - jennifer

sv. okej ,, har vart hos läkare och på begravning idag. ingen rolig dag precis. själv då?

#49 - Sara

Åh, vad synd! Men då vet jag det iaf!



Snygga blusar! Handlar du mycket på BikBok?

#50 - Hanna

kommer inte ihåg lösen till min bloglovin men kan försöka fixa det senare idag :)

#51 - moa

sv: ingenting, kom nyss hem från skolan. sj? =)

#52 - En helt vanlig Isabell

vilka fina blusar :)

#53 - sharon

allt bra? :)

#54 - Daniella

Vad ska du göra idag då? Igår hade jag slingat håret, två blonda slingor, blev skitsnyggt och kom hem för 20 minuter sedan,ungefär hade gjort hål i öronen (IGEN) ^^ :D Annars har jag varit i skolan

#55 - Anonym

allt bra? :)

#56 - Olivia

har lagt till din :)

#57 - Johanna

Sv; haha det blir oftast så ju :)

#58 - nelly

sv: haha jo det är jag med men det funkade faktiskt! haha :D

#59 - sofia

jag har precis kommit hem ifrån skolan,dura?:)

#60 - Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. tack du med :D

#61 - l o v i s a

Sv: Okej :) Visst kan vi det. Men jag fixar det senare :p

#62 - DIANABIEBER

sv: jag ska väl inte göra ngt speciellt. själv då?:p

#63 - l o v i s a

sv: Ja, vad roligt! :)

Men kan jag fixa det senare.. Har träning klockan 6 & nu ska jag snabbt till skhlm :p

#64 - l o v i s a

sv: Ja, vad roligt! :)

Men kan jag fixa det senare.. Har träning klockan 6 & nu ska jag snabbt till skhlm :p

#65 - pinja

sv; ingen aning, ha tråkigt (;

du då? :)

#66 - Cornelia

sv: ja okej, var de mysigt? :)

#67 - JEMPA!

Riktigt söta blusar :)

#68 - nicole ♥

sv; nej inte så mycket själv då? :)

#69 - Jannice

mycket fina blusar =)

#70 - alaa,

den svarta var verkligen fin! :D

#71 - F R I D A

Jag kom precis hem faktikst :)



Själv då?

#72 - Ingrid

sv: jag har ganska många som är anmälda och jobbar för fullt med att alla ska få komma med! jag kan ta dig som nästa om du vill :)

#73 - Vannichi

Blusar är faktiskt fint!



Vad gör du ?

#74 - Sofie

Fint :D

#75 - NATALIE

ååh ser riktigt snygga och sköna ut! :D

#76 - axelina - TÄVLING.

vill du vinna en helt ny dator?

checka in då detta inlägget: http://aaxelina.blogg.se/2010/september/tavla-om-en-dator.html#comment

annars ursäktar jag för denna kommentaren, kram ;)

#77 - hedda & thilia ♥

söta kläder, också sett dom på bik boks ;)

#78 - IDA

sv: Ja visst kan vi väl följa varandra. Jag lägger till dig nu, så lägger du till mig också! :)

#79 - Sofiaa

Söta blusar :)