Tävling med goldwell!

Nu kör vi på en tävling med dunderkurer för sommar slitet hår och för att motverka det såklart!
produkterna du kan vinna är :
After sun hair&body scahmpo : 
  • Rengör och vårdar hår och hud
  • Neutraliserar effekterna av sol, klorerade bad och saltvatten

Användning: Fördela jämnt i hår och hårbotten och massera till skum. Skölj noga. Använd även på kroppen om så önskas.


Sun leave in protect spray : 
  • skyddar håret från effekterna av sol, klorerade bad och saltvatten
  • Gör håret mer lättkammat
  • Tillför rikligt med fukt

Användning: Skaka väl före användning. Applicera i håret, fördela med kam före och efter solbad. Verkar direkt — skölj inte ur.




Kommentera bara : Jag är med

det är alltid ett plus att skriva om tävlingen i sin blogg och sedan skicka mig länken

produkterna finns att köpa på : www.goldwell.se

#1 - Amanda

haha förstås =D

är med hertis sj? =)

#2 - G E L I C A <3

jod¨,, lite seg dag bara med vädret :) sj??

#3 - Ida

Kan jag väl :) jag är med!

#4 - felicia

svar: jätte fina :).

Jadå, det har jag haft, dudå?

#5 - puss

sv: Det har varit en toppen dag, hur har din dag varit? :)

#6 - Vannichi

SV ; Just nu gör jag inte mycket , facebook :) Sj ?

#7 - - A -

Mmmm har gjort det..

#8 - Elin

Sv: Japp, du? :)

#9 - Zami

sv: Jah det ska jag göra :)

#10 - marika

sv. är hemma hos mina päron nu efter skolan. Sj?

#11 - erica

hejsan! Allt bra idag ? Vad händer i veckan ? kramar

#12 - Kate http://kategundersental.blogg.se

hej hej , jag vet att detta inte har ngt med ditt inlägg att göra. men jag gör allt jag kan just nu för att hitta en lägenhet. så jag undrar om du vet om någon lägenhet i uppsala just nu ... Mvh

#13 - R onja

Gå gärna in på min blogg och va med i omröstningen :)



http://okanekokein.blogg.se

#14 - Emma

sv: Tack :) haft en bra dag, va skolstart idag. du själv då? =)

#15 - Amanda

sv; morden i midsommer sj? ;p

#16 - LISOU

okej, är det kul?:)

#17 - Emelie

Jag är med !

#18 - gabriella

sv: inget:) sj?

#19 - kajsaruth

sv: inte så mycket. ska packa inför flytten :) själv då?

#20 - emelie

sv:backar väskan och väljer ut kläder till skol starten :] och du ?

#21 - Z

Sv: hihi tackar :D städar rummet med det går inget vidare ;) gör du då? :)

#22 - Elene:)

Det blir nog bara slapp idag:Dsj?:)<3

#23 - ELIN LING

nice:)

#24 - Malin

Sv: Okej , det gör jag med! =)

#25 - Becka

Sv: Okej :) Jag gör inte så mycket. :P Hur mår du idag? :)



Jag är gärna med. :) http://beckasins.blogg.se/2010/august/tavling.html#comment

#26 - elin

SV: okej,vad skoj:D



inte så mkt..lyssnar på musik:D



kraam elin<3

#27 - Yasmin

ha så kul hos killen .. jag lyssnar på musik bara och svarar på kommentarer

#28 - Jennifer

sv. självklart ska vi det! fast jag har dig redan där :)

tror vi frågat varandra om det tidigare så du kanske har mig med men inte kommer ihåg det, men om inte så får du ju hemskt gärna lägga till mig nu :D

#29 - Jossan

Jag är med! :)



svar Jag svarar på kommentarer :) dudå? :)

#30 - isabel & Caroline

Sv; Hihi !:D Vi är med! :)

#31 - MAARIAWH

sv: inget, umgås med familjen :) du?

#32 - Rebecca

jag är med :)

#33 - Rebecka

sv;min dag har väl varit helt okej :)

Hur har din varit?

#34 - fia

härligt=) nej bilskolan=)

#35 - julia

jag är med :D

#36 - Emma

SV: Jaa, absolut. Lite väl slappt kanske menmen :) Har du haft en bra dag?

#37 - Rebecka

jag är med :)

Jag har fått en ny dator idag så jag pillar lite med den :) Durå? =)

#39 - L I N N

JAG ÄR MED :)

skrev på min fb att jag är med =)



btw, hoppas du kan välja ut vinnaren. Finaler är bara jobbiga och orättvisa!

#40 - Tanja*Andersson

SV: inte mkt :D sj?

#41 - elin

fin fin dag & du? :D

#42 - pernillagyllander.

absolut, jag är med! :)

och jag har länkat till tävlingen på min blogg, du kan gå in och kolla :)

http://pernillagyllander.blogg.se/?tmp=18185921

#43 - Emma

fin blogg ! hissa eller dissa på min om du vill :)

kraam

#44 - Johanna

nej jag har mest tränat o sen fixat lite:) du då? Kram!

#45 - Lizette

Jag är meeeed!

#46 - Lizette

Sv: Precis, det är en sån kappa jag menar, med krage. Vet du någon shysst affär man kan köpa en sån på? Eller internet shop?

#47 - elin

jag har inte blogvin så nej :) men vi kan följa varandra via bloggarna :)

#48 - linnea

guuuuuud vilken cool header jag dööör! :):)

#49 - Jennelie

Jag har en kompis här :)

& så sitter vi och dunkar musik vetu !

ehe, vad har du själv gjort ? :)

#50 - Lizette

Länk till inlägg där jag skrivit om tävlingen

http://lizette.blogg.se/2010/august/tavling.html

#51 - idaedström

sv : jo , det är det veeeeeerkligen !!

32 grader just nu :)

vad ska du göra imorgon då ? :)

#52 - Billy

Jag är med



Länk till inlägg på min blogg http://rubyred.blogg.se/2010/august/nicole.html#comment

#53 - therese

jag är med

#54 - nimarta :)

jag är med :)

#55 - Erika(jyringen)

jag är med :)

#56 - Emma

Jag är med :D

#57 - sanna

jag är med:D

#58 - Fuck You, I won´t do as you tell me!

Jag är med!

#59 - Ponnysill

Jag är med :)

#60 - Emma

Jag är med :)

#61 - Emelie

Jag är med :)

#62 - Angelique

jag är med

#63 - Amanda

jag är med =)

här kommer länken

http://amoriito.blogg.se/2010/august/tavling-3.html#comment

#64 - Linda

Jag är med!

#65 - Elin :)

Jag är med :)

#66 - frida

jag är med :D

#67 - Sheila

Jag är med :)

SV; Har bara slappat för det mesta idag, svarat på komentarer och mail ;)



Ha det fint!

#68 - Emeli - Mamma till Nathalie

Jag är med!

#69 - Ylva

jag är med :)

#70 - J O H A N N A ♥

jag är gärna med!

#72 - Lea ♥

Åh en till tävling! :D



JAG ÄR MED! ;D;D <3

#73 - Linn Karlsson

Jag är med! :)

#74 - Tina

Jag är med! :)



Gör inget särskilt, bara tar det lugnt nu ikväll :) Du då?

#75 - Jossan

Jag är med! :)



Länkade dej såklart också!

http://josefiiinj.blogg.se/?tmp=18221436

#76 - Elene:)

Jag är med:D:D



#77 - Saga

ja e me <3

#78 - karin

jag är med

#79 - lisa

e me

#80 - kim

ja e med :)

#81 - bob

e med

#82 - lala

jag är med , oki?

#83 - crystal

ja e med

#84 - alexandra

sv: Idag har jag bara jobbat jobbat och jobbat. Vad har du själv haft för dig?

Jag är gärna med i din tävling, :)http://aforselius.blogg.se/2010/august/goldwell.html

#85 - sia

jag är med :D

#86 - Linnea

jag är med :)

#87 - Teresia

jag är med =)

#88 - mel

jag är med

#89 - kajsa

jag är med :)

#90 - jenn

Jag är med!

Jag ska även länka, när komentaren är skickad!

#91 - Anneli

Jag är med! Kul tävling :)

#92 - depend

åååh, JAG ÄR SÅ MED!!!!

vinner aldrig något -.- och mitt hår,. behöver verkligen sådant, skulle blir SÅ GLAD om jag vann!!!! :(

#93 - Frida

Jag är meeed :D

#94 - Sara

Jag är med! :)

#95 - Sara

Jag är med! :)

#96 - Sara

Jag är med, har bloggat här är länken till inlägget: http://zaragirl.blogg.se/2010/august/tavling-dd.html#comment

#97 - rebecka

Jag är med!



Ha en fortsatt trevlig vecka!! :)

#98 - Emma Nilsson

Jag är med! Toppen för håret som är slitet nu efter allt bad! ^^

#99 - Diana

Jag är med! :) Men vem är vinnaren av chiquita tävlingen? :)

#100 - lejla

jag är med :)

#101 - Lisa

Jag är självklart med! :D

#102 - M

Jag är med :)

#103 - My

Jag är med! :)

#105 - Darksess

Jag är med.

#106 - Emmy

jag är med

#107 - Tilly (:

jag är med!

#108 - Cassandra

Jag är med!:)

#109 - lovisa/polichinelle

jag är med!

#110 - sandra

jag är med :)

#111 - helena

jag är med :)

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5677971/goldwell.htm



kram Helena :)

#112 - Bara

Är med <3

#113 - ella

jag är med!

#114 - Leila

Jag är med :D