Tävling vinn 500 i presentkort!

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Dressroom där en av mina läsare kan vinna ett presentkort på 500 kr hos dom! Bra va ?Där finner du massa snygga träningskläder,underkläder och accesoarer m.m själv har jag ju deras 10 pack spets string hemma som jag bara älskar! Har på mig dom mörkblåa just nu faktiskt.
För att vara med ska du:
* Skriva om tävlingen på din blogg sedan skicka mig länken i det här inlägget
* Gå in på dressroom.se och välj ut vilken produkt du gillar bäst , klicka då på gilla knappen!
* Om du inte har blogg eller facebook så är det bara att skriva en liten motivation eller liknande
#1 - Jennifer M.F

Hej! Nu har jag en fråga på min blogg som jag väldigt gärna vill ha så mycket svar på som möjligt, så ta gärna en titt! Det uppskattas :)

#2 - JULIA

kom precis hem från stan, vad gör durå? (:

#3 - Alicia & Carro

Hej :)

Vi är två tjejer som är med och tävlar ^^ Vi använder Alicias fbkonto (alicia Gorbatjov Price Andersson).

http://cheerichia.blogg.se/2010/august/tavling-pa-shoppahollys-blogg-underbart.html#comment

#4 - sofija arvidsson

sv: jodå det är bra här med! :)

göru då?

#5 - josefine

Det är nu dags för gissa kändisen! Kika in i bloggen och gissa! Några länkar kommer ges till några av dem som svarar rätt! Är du en av dom?



[ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer]

#6 - MM

http://michanmode.blogg.se/2010/august/ar-med-i-en-tavling.html#comment

Jag är med :)

Behöver verkligen nya träningskläder!

#7 - Elin Zäta

Sv. Idag ska jag blogga o sen fest, dudå=:)

#8 - Vanessa

Va rolig tävling ! ;P



Var gärna med i min tävling om att vinna en parfym för tjejer. Länk: http://mellykaramellen.blogg.se/2010/august/vinn-en-parfym.html#comment

Gör mig glad !

#9 - ida

sv: okej, jag var nyss och käkade lunch hos min farmor ^^

#10 - Hanna Sandra

hejsan, fin blogg du har♥

hur är det med dej?

#11 - Lingling

SV: Hahaha nej jag tog inte bild. I wish though ;) Visste är den fin :D:D

#12 - linnea

gud vilken fin blogg, läser den varje dag :) har du några bra bloggtips för att få flera besökare? kram

#13 - Liza

Sv: Kollar tv, dudå? :)

#14 - Isabella

Jag gör ingenting alls, kom precis hem :)

själv?

#15 - Ebba

Jaha, beklagar sorgen :(



Min dag har varit najs :) Din då?

#16 - s

sv; Tack gumman, det hoppas verkligen jag med :) Men allt löser sig =) =)

#17 - Emma Nilsson

Jag behöver verkligen vinna ett present kort då jag älskar att shoppa (även fast jag är en fattig student) och så jag också får mig lite snygga trosor!

Har ingen facebook (jag vet, jag är lite efter) eller blogg :D Hoppas jag har en chans i alla fall:)



Grym blogg, är helt besatt av den!!

#18 - pinja

sv; typ inget nåmera idag (; har varit till stan och så..

vad ska du göra ennu idag då? :)

#19 - Cassandra Olsson

Åh jag vill jätte gärna vara med!:)

här är min länk: http://casshh.devote.se/blogs/5768687/dressroom.htm



Facebook fungerar just nu inte på min dator så jag skriver en kort motivering: Jag vill vinna detta presentkort för att jag nyss satt igång med träningen på gymmet och vill gärna kunna variera lite bland kläder och inte bara träna i shorts och en stor t-shirt, då jag vill vara lite snygg på gymmet också, jag menar det är ju där alla snygga pojkar är ;)

#20 - V A N E S S A

Tack, detsamma! :)

Btw hur har du gjort så att den rutan man skriver på i kommentarsfältet blir lila?



kram!

#21 - Johans mode

Vad tycker du om dagens ideal och att många anpassar dig efter att andra runt omkring ska vara nöjda i första hand? Tacksam för svar!



Ha en bra dag!

http://blogg.veckorevyn.com/johansmode/

#22 - Jessica

Hej, allt bra? :)

#23 - Alexandra♥

sv: tack, jaarå ^^ Själv?

#24 - Dessan

sv: Tackar!! :) Härligt att höra... Det är bara bra med mig :) Nja, jag tror att jag hoppar över tävlingen för denna gång :)

#25 - wilma

Göru?<3

#26 - Anonym

sv: härligt det! här är det fint :)

#27 - madde

sv: Yesyes! Är bara så himla trött hela tiden, kan inte förstå det hah:D Har du börjat känna av skolan än eller? ♥

#28 - fia

hihi okej=)

ja det får jag absolut göra=)

#29 - Lisa ♥

Fin blogg! :)

#30 - Felicia

Jag är med :D

#31 - emma

sv: okej nej inte den här gången :)

#32 - alice

okej :D

ja jag har gjort min design själv :)

#33 - felicia:)

fin blogg :)

#34 - Frida Wallin Nilsson

Jag har gillar dressroom på facebook.se och skrivit ett inlägg på min blogg. Länk till mitt inlägg här: http://fridanilzzon.blogg.se/2010/august/tavling.html#comment

#35 - carolinakarlsson

okej vad kul! :D

#36 - beccis

kul med tävling :)

#37 - helena

jag är gärna med :)

vill verkligen då jag har velat ha deras bhar hur länge som helst men inte haft råd eftrs de kostar runt 400 - 500 .. skulle vara hur kul som helst att kunna köpa en :D



gillar på fb (Helena Eklund)

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5769279/dressroom-se.htm



kram Helena :)

#38 - Vannichi

SV; Jo tack det är bara fint .

Vad gör du :)?



/ Kram sötnos!

#39 - liiza

sv; hehe okej! :p

#40 - Marcus Å

Har varit på tävlingar hela dagen. Beklagar sorgen :(

Kram

#41 - amandaisenberg,

sv: ja.

spelar lite gitarr, sj? :)

#42 - A N N A

Åh , Gud vilken jätte fin blogg du har!

Kolla in min om du vill :)

Kram Anna

#43 - Kate

Sv: Jaha, vad skoj :D

#44 - ttilda

svar; jättefin! :)

din då?



kram!

#45 - veronica

sv: Just nu har jag inte för mig nånting speciellt. Ska snart äta. Vad har du för dig? :)

#46 - Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; okej :) vad kul tävling! vill gärna vara med ^^

#47 - f a n n y s

Jag är med och tävlar :)

Bra blogg du har förresten! :)

#48 - idah

Ingenting speciellt, ska svara på alla kommentarer och skriva ett inlägg i bloggen och efter det ska jag ut och träffa en klasskompis, själv då? :)

#49 - Sara - mamma till Nova

Åhh stackaaaare! Va oxå på en för ett litet tag sen :( så jagg lider med dej, de du går igenom nu. :(

#50 - Mia

Sv: Jo tack jag har haft en bra dag.. as trött nu bara =)



Har du haft en bra dag?

#51 - Michan

Har precis tittat på Dansfeber, och nu är det Bröllopsfotografen på tv =) Och ett glas vitt på det =)

#52 - Anonym

skitfin blogg du har !!

kika gärna in på min :D:D

#53 - malin [fotoblogg]

har ny design på bloggen, vad tycks? :D

#54 - chaiimphoemphon

va med kompiar själv?

#55 - Prettyjunkie

Hej, nu är det tävling på min blogg om två säsonger av The City,

missa inte det!

Kramar

#56 - Alexandra♥

Okej.

Nja inte direkt. är sjuk så har inte haft en fin dag :/ Har du haft en fin dag?

#57 - Malin

idag har jag iallfall haft en grym dag, hur har din dag själv varit? :)

#58 - [ f o t o & v a r d a g ]

ja har sån otur i tävlingar så ja får hoppa över haha -_-

#59 - helga

sv: jag sitter i min systers lägenhet på söder och gör pizza i ugnen haha

#60 - Therese

sv: kul att blogga i bilen, det älskar jag att göra :D

vad gör du ikv då? :D

#61 - sofia

jag är med och tävlar! lagt till på facebook och även i bloggen! HOPPAS HOPPASS.. jag vinner aldrig något annars.



http://sofiajahnkes.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-500-i-presentkort.html#comment

#62 - Felicia :)

sv: okejs, vad hemsk :(

jo det är bra med mig, lite förkyld bara,

#63 - Anna

Jaha okej :)

#64 - SaaandraaA

sv: aa uush! det är inget roligt alls... sköt om dig!



min dag har bara varit bra, en shopping dag med bästis! Kommer att visa upp det jag köpte på bloggen någon gång under veckan! ^^ Din då?

#65 - Linda

Hejsan jag är med och tävlar och har skrivit om det i min blogg här min länk http://www.improveme.se/LindaLinnros/112550



Kram

#66 - Mattias

Har inte så mkt glädje av deras produkter som kille:P

Allt bra annars?

#67 - Adara - teckningar, foton, drömmar

jodå, bara bra. =) själv då?

#68 - Johanna

okej nice nice:)



jag har firat pappa som fyller år och shoppat! vad har du gjort idag då?:) Kram

#69 - myyritzman *

jag vill inte vara med i tävlingen :)



vad har du gjort idag då ? :)

#70 - evelina-

cool blogg!:D älskar verkligen din header!

#71 - caruline nilssun

Näh, jag orkar inte vara med. Jag vinner aldrig endå :(

#72 - Michaila

Sv. Haha ja du han är riktigt skön!:D

#73 - Amiee Whitney

sv. För närvarande somna medan jag svara på kommentarer. Du?

#74 - SANIA CLAUS

vad roligt! tack :) varmt välkommen tillbaka är du!

#75 - Anna

sv: så lite, haha :D

#76 - JULIA BJÖRCK

GILLAR DIN BLOGG!:)

#77 - Anonym

$v nae de gör jag inte, men håller på att tjata lite på min mor om att hon ska köpa en sådan till mig så jag kan träna (A) hihi

#81 - Tiina

hej på dig :)

jag är med och tävlar!

#82 - Leila

är med :D

Det gick inte att gilla men ska försöka senare!



Har länkat: http://butterflys.blogg.se/2010/september/-vinn-presentkort.html