crazy

Hejsan sötnosar!
galen kväll igår , helt galen jag och simone hamnade på burger king och tryckte i oss lökringar mitt i natten sen lyckades jag även tigga till mig en burger king hatt till mig och simone ;) ikväll blir det bara lungt med pojkvännen och senare visar jag er min nya jacka :)

ps. fick en kommentar om jag kallar det här en modeblogg? svaret på det är att jag faktiskt skriver vad jag vill i min blogg och vissa perioder blir det kanske mindre mode nu när jag inte uppdaterar så ofta ;)
love/Shoppaholly


bara för att så kan jag ju berätta om outfiten
white leo tröja från Bikbok
svart midjehög kjol från Gina tricot
lack leggins från Bikbok
väska från fred perry
skor från Din sko
halsband från Bikbok
örhängen från internet
#1 - Daniella

Okej =) Låter ju bra för jag brukar läsa din blogg! :D <3

#2 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

riktigt snygg outfit! :D

#3 - ♥Claaaudia ♥

Hej!

Spana in min blogg http://www.claaaudias.blogg.se & kommentera gärna!

Glöm inte att följa mig via bloglovin http://www.bloglovin.com/sv/blog/1041079/claaaudia/follow .



Ha en trevlig helg, Claudia

#4 - Anonym

vem är vinnare av the frontrow tävlingen?? den hölls för typ fyra månader sen, men ingen vinnare??

#5 - Emelie

Hej! Jag undrar hur du kan komma på alla sånna här galor, och evenemang? Blir du inbjuden av Bikbok eller jobbar du något hos dem? Kram!