red dress

Fick en röd långklänning av mina söta pojkvänn + ett snyggt armband och halsband igår i lite tidigt julklapp eftersom vi inte firar jul tillsammans  , dock kunde jag inte få över bilder på allt till pappas dator så vi kör på lite google bilder ;)
årets julklänning
/shoppaholly


köpte ett par fransar också , jag använder alltid 105orna från fashion lashes med 100% äkta hår.
bild på smyckena kommer laaater

Ps. Jag svarar inte på kommentarer som innehåller : vad gör du? allt bra idag?
SKRIV OM MINA INLÄGG OM NI SKA KOMMENTERA!
#1 - Issy

Fin klänning! Men det är inte riktigt min stil :/

#2 - Helga

jag har tittat mycket på den där klänningen! men aldrig orkat prova den. har två andra röda långisar haha. Men den är fin. :)

#3 - filippa

riktigt snygg!

#4 - Yohanna

Fin klänning! :)