macarena

Haha garvade så jag föll ner på golvet nyss när dom körde macarena på Mtv  , skulle precis ut i köket och göra en kycklingsallad sen hör man den här låten. Det va ju typ 100 år sen jag hörde den . kommer ihåg att jag älskade den som liten och att alla barn dansade så på discon som man hade i lågstadiet . Gulligt va?
Lägger upp videon åt er
/Nicole


Macarena sången var det väl inte bara jag som dansade till som barn eller?
___________________________________________________________________________________________
Jag är med hos Lily och tävlar om ett rikspresentkort på 500 kr!
Gör det du också
#1 - Hanna

Fin blogg ! :)

Allt bra ? ♥



Åh shit alltså, det var längesen man hörde den :D

#2 - Diana

Fin blogg!



Besök gärna min blogg, kommentera & prenumera via bloglovin! du kommer inte ångra det. Jag gör det detsamma! kram

#3 - Cecilia

Hejsan :) Ville bara påminna om att jag har startat en tävlng tillsammans med ett företag, titta gärna in om du vill

Puss

Http://ceciliaprecious.blogg.se

#4 - Bella

Hehe mja de är inte så kul :D

Men de går ;)



Ska du hitta på i helgen då? :)

#5 - ERICAPERZZON

Haha nej jag minns den också;P



svar: Tack:)



/E

#6 - jennifer

tror du på spöken? :) läs mitt inlägg och berätta gärna något som hänt dig!

#7 - suzette

sv; usch då, krya på dig :) jag ska vara med några vänner ikväll.

#8 - ERICAPERZZON

Svar: Jo jag vet:) jag färgar ägonbrynen men är så rädd att få färgen i ögonen för det kan ju vara farligt så därför törs jag inte fransarna:P



haha okej:P jag har aldrig varit så sminkgalen faktiskt;P Kan ju bero på att vi knappt hade smink i högstadiet;P



/E

#9 - Malin

fin blogg =)

allt bra? :)

#10 - Anonym

Fin blogg :)



Missa inte underhållnings bloggen Akiboom!

http://jojjjjoh.blogg.se/akiboom

#11 - Bella

Mys :)

Idag ska ja kolla på när min kille spelar handbollsmatch, lördag fest, sen va med killen :)

#12 - Madde

Önskar dig en riktigt fin fredagskväll! Kram /M

#13 - Nazli

Skitsnygg blogg! =)

#14 - ♥ L A I L A ♥

var ett tag sedan man hörde den låten =)

#15 - Julia ♥

fan vad längesen man hörde den låten ;o

men allt bra med dig?

kram

#16 - emma.

sv: okej :) är matrix produkter bra tycker du ? asså klart du gör det när du använder dom, men liksom har ditt hår blivit bättre än det va innan ?

#17 - Alexandresen

SV: Vsg :) Vrf går de inte att kunna kommentera dom senaste inläggen?

#18 - simone

Härligt :D

#19 - simone

Hallå tjejen! Gick inte att kommentera ditt senaste inlägg, men.. då önskar jag dig en fin dag här ;D

#20 - avo

shu där, jag har just nått upp till 2000 besökare så jag tänkte ha en tävling om veckans blogg, det kommer bli två vinnare. Reglerna är

1. Du ska klara av att skriva minst två inlägg per dag.

2. En bild till varje inlägg som visar vad du gjort den dagen.

3. Du ska skriva I ditt första inlägg att du är med i "The Competiton" via www.avos.blogg.se



Blir det du som vinner så får du en länk till din blogg två dagar i rad. Later aligator



Vinnaren utses på Fredag då kl slagit exakt 00:00



kommentera inlägget "competition" om du är med;D