repair serum

Hejsan sötnosar:)
Igår så gick ju jag&simone på stan och shoppade lite , ni kanske vill veta vad jag köpte?
jag köpte iallafall
.
* En kavaj från bikbok 199 kr!
*Lösögonfransar , dom jag köpte sist va superlånga och skulle bara passa lady gaga eller om man ska på maskerad.
men dom jag köpte nu va också får långa!
* Vågtång OBH nordica wawe master
* presenter till linda , och då vart det ett litet paket med olika hello kitty body sprayer och en badbomb från lush
* söta hår rosetter i jeanstyg
*Rosa läppstift från MUS
iallafall så vågade jag håret igår med min nya vågtång och vart riktigt nöjd med det
men idag är mitt hår ett jävla rufs haha så jag ska sitta med inpackning sen och så skulle det behövas lite repair serum för topparna också , som det här från loreal som finns att köpa på bangerhead.se
Love/Nicole

Någon som använder det här?
jag vet att schampot&balsamet är superbra men är serumet också det?
finns att köpa HÄR
#1 - Anonym

det är jätte bra

#2 - Annica

Hejsan! Kikade in på din blogg lite:) Jag har använt det här serumet länge, började då jag förstörde mitt hår med massa blekningar o jag kan bara säga att det är ASBRA! Gör håret supermjukt o lent o glansigt utan minsta risk för att det ska se fett ut eller kännas fett! Jättedrygt är det med. Räcker länge:) Köp det!