Aloe vera

Hello :)
jag kom upp ganska tidigt idag faktiskt , vid halv 11 typ haha.
Inte långt efter det åkte jag till uppsala med mamma och snyggade till lite på pappas kontor. Sen på vägen hem köpte jag en ceasarsallad och muffins gott gott ;)
kom nyss hem som ni kanske förstår och sitter här med jackan på från min systers dator hehe ska iväg till grannarna med mami på aloe vera grejs. Så får se om man kanske köper med sig nått hem osv.
.
Hörs senare
Love/Nicole



svarar på era tidigare kommentarer när jag kommit hem :)


#1 - Bella

Jag vaknade också vid den tiden typ :D annars brukar jag sova till typ 1 på helgerna,så är riktigt stolt över mig själv idag xd

#2 - Z A N D R A :)

sv: hehe, ja, gör det! :D

allt bra idag?

#3 - Emma (emmatjernlund.blogg.se)

svar: ja, den är superbra!:D