Dita von teese

Måste bara säga att det är det här man kallar KVINNA!
haha ta inte det där fel nu jag har faktiskt pojkvänn , men det här är ett stoort bevis på att man inte måste vara blond och super skinny bara för att vara "snygg".
min förebild kanske ? nej det är det inte men skulle faktiskt kunna vara fast jag är inte så  intresserad av can can visst det skulle vara skit kul att kolla på can can på Moulin rouge om jag åker till Paris igen ( vilket jag har bestämt mig för att göra ) så ska jag gå på en can can show det är så tufft med allt glitter och glamour där .
Iallafall kom och tänka på det här eftersom det gick ett program nyss på 1an om can can dans. om en 19 årig tjej från sverige som jobbar som dansös på Moulin rouge ! fatta va kul igentligen?
det enda tråkiga med frankrike är att alla pratar franska haha alltså dom flesta kan ingen engelska . även dom på resturangen&kläd affärer osv. De va ganska tråkigt eftersom om man vill få ut en annan storlek eller beställa mat måste man peka och inte prata eller man pratar ju först såklart ^^
Men att fråga om vägen i Frankrike är oftast värdelöst!
.
vad tycker ni om can can dansöser?
Love/Nicole

Tänk att spendera dagarna i ett jätte Champagne glas!
#1 - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig:)

Åh vad kul :D De skulle jag vilja gå på :)

Jag har laddat ner det så ser första säsongen nu :)

#2 - Julia

okej Tack =)

händer sen ?

#3 - Malin

Fin blogg! :)



rösta gärna på mej som veckans blogg på http://yoanainaction.blogg.se/

#4 - Emma (emmatjernlund.blogg.se)

svar; hehe:)

#5 - Josefin

Sv: Ja det är kletigt men funkar som handcreme (som du sa) och om man har myggbett osv.



Jag tycker att hon är fin! Jag har oxå pojkvän så tro inget fel om mig.

Följa mig via bloglovin?

#6 - linn

ahaa nice ;)

jag har vart med mina älsklingar Dina och Emma! och sen mötte jag upp killen en snabbis! :)

#7 - Anonym

tack!:) har du haft en bra helg?:D

#8 - matildac

hihiokejokej :)

tittar på tv:)

#9 - Erika

hehe, gillar bilden! :)