Home sweat home

Jag kom nyss hem från aloe vera grejjen hos våran granne
jag fick smaka aloe vera med tranbär smak och vanlig aloe vera och med äpple&persiko smak.
Den med äpple smaken var godast och sen fick jag prova massa olika hudkrämer och en värmande lotion som man kan ha på när man han träningsvärk osv.
Jag köpte lotionen som var värmande , fick prova på den där och den va riktigt bra :)


använder ni aloe vera?
/Nicloe


Den här vart det för mig , mamma beställde även lite mer lotions osv.
funderar på att beställa den som man dricker också.
#1 - m a l i n

sv: bara bra:)

#2 - Emma (emmatjernlund.blogg.se)

svar; härligt, jodå jag mår bara bra=)

#3 - Julia*

Hej Nicole*

vad fin blogg du har!

harebra:)

#4 - matildac

shit så fin blogg:)

gjort idag då :)?

#5 - Gabriella

Sv: Chattar lite ;D

#6 - Josefin

Jag har en Aloe Vera växt hemma :)

#7 - valentina

Du kan kolla på legginsen nu :)