swarowski kristaller på plattång = sant

kollade lite på eleven.se och hittade den här söta mini stylern som är täkt utav swarowski kristaller!
Corioliss som har blivit det självklara valet hos många prisvinnande internationella stylister, ”runway”-profiler, film- och TV-stylister samt deras kändisklienter har tagit fram en helt ny, spännande vision inom hårstyling och elegans.
.

Mini Crystal kombinerar utsökt hantverk med avancerad teknologi för att skapa en av de mest åtråvärda stylingtängerna på marknaden. Under den glittrande och gnistrande exteriören hos Mini Crystal finns några av de mest avancerade och högteknologiska materialen tillgängliga. Din Mini Crystal styler både ser och känns fantastisk.

Varje Mini Crystal från Corioliss erbjuder en poetisk passion för precision och briljans. Denna styler har närmare 1 250 Swarovski-kristaller för att göra den extra glamorös. De professionella titanium-plattorna glider med lätthet genom ditt hår för att ge dig ett silkeslent, mjukt och glänsande resultat.

Egenskaper hos Corioliss Mini Crystal
  • Maxtemperatur: 210°C.
  • Begränsad utgåva.
  • Snabb uppvärmning.
  • Titanium-plattor.
  • ”Dual Voltage” - kan användas över hela världen.
  • Upp till 1 250 Swarovski-kristaller.
  • 1 års garanti.


Tuff eller överskattad ?
/Nicole


Dock går den loss på 1995 kr men det skulle vara riktigt coolt med en sån här i handväskan eller vad säger ni?

#1 - petra

Hej, tycker du att jag har rätt till att försvara mitt ursprung oavsett vad. Finns det gränser, vilka isåfall ? :)



KRAM

#2 - Rebecka L G

Heey!

Vad tycker du om bilderna från mina festligheter?

KRAM ((:

#3 - Rebecka L G

Heey!

Vad tycker du om bilderna från mina festligheter?

KRAM ((:

#4 - Annie ♥

Jag hade inte tackat nej till den plattången :o



Rösta gärna på mig som 'veckans blogg'

länkning finns på bloggen :))

#5 - malin

Kikar bara in & säger hej :) Fin blogg med!

#6 - ♥ MeDinA ♥

det är bara bra med mig.



häftigt plattång. undra om den är bra :P

#7 - emelie

oh den vill man ha !