Catastrophe cosmetics

Yes så är namnet på min face mask som jag har på mig just nu klockan 2 på natten!
brukar ni inte också få lite beauty ryck och slänga på en mask eller hårinpackning mitt i natten? Det är så härligt att ta handom sig själv någon timme i veckan och bara njuta av att det finns så mycket saker till hyn och kroppen då pratar jag om inpackningar och kläder såklart.
Hur ofta tar ni handom eran hy?
/Shoppaholly



Catastrophe cosmetic finns att köpa på lush för 99 kr!

#1 - jessi

haha, jodu, jag har inga komentarer att svara på haha!! nej just nu gör jag ingenting:)

#2 - amanda

Nu är svaren på frågestunden uppe :)

#3 - johanna

Haha, jag brukar också bli lite småknäpp på natten! börja pyssla en massa!

#4 - tiina

sv: japp :)

#5 - Anonym

fin blogg !:)

Tänkte bara säga att jag nyss började skriva på den här bloggen så skulle behöva lite tips och förslag om vad jag skulle behöva skriva om för att få dig och andra folk att vilja följa den! :)

kram!

#6 - Cornelia

den luktar gott :) vad händer i morgon då? :)

#7 - Elin :)

Sv: jodå :) vet inte, ska dra till kalix och umgås/festa med massa roligt folk tror jag :) själv? ;d

#8 - Elin :)

Sv: jodå :) vet inte, ska dra till kalix och umgås/festa med massa roligt folk tror jag :) själv? ;d

#9 - jennie

jag sitter alldeles för länge vid datan ;) sj?

#10 - Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Ibland får jag sånna ryck=) om det inte blir ansiksmask så blir det mat=)

#11 - felicia

svar: Okej, ska sova typ. sj

#12 - Saddi

Flyttat en bit hemifrån bara .



Jo men det är det som är problemet ! Det är alltid JAG som ringer. Inte bara min uppgift att höra av sig till mina vänner som inte hör av sig till mig, het useless tycker jag !



Ja det ska man, men verkar lite onödigt att jag ska vara rädd om familjen när dom fullständigt skiter i mig ! ;)

#13 - Kaka

Sv: Javisst, det kan vi göra! Lägger till dig nu. :)

#14 - Saddi

sv; Jo jag vet men har inte haft kontakt med någon av dom på flera flera veckor, så vet inte hur jag ska säga det till dom lixom.



Nej kanske inte direkt skiter i mig, men inte lyssnar tillräckligt bara .

#15 - claudia

söta bilder ^^

#16 - iza

gulligt blogg , allt bra? :)

#17 - Fotograf Sandra

Hej vännen! Igår var det jobb, shopping och mys! VAd händer idag då?

Kram

#18 - pauline♥

jag sitter på hotellet och ska snart äta frukost(:

dudå? <3

#19 - || mannen som kan prata om hundar ||

Jag skulle nog vilja påstå att jag aldrig tar hand om min hy :)

#20 - Anonym

Hej! vad är din favoritmusik?

& brukar du gå på spelningar/konserter? KRAM

#21 - A:L

ja :D <3

#22 - SANDRA

åhh, det är alltid kul ;)

Idag blir det jobba järnet! Själv då?

#23 - myy - blogg med kvalité .

jo varför inte, säg till när du lagt till mig :)

#24 - Malin

Sv: Vad ska du göra idag? :)

#25 - myy - blogg med kvalité .

godmorgon :)

hur är det ?

ska du göra idag då ?



puss ♥

#26 - Tina

Ah oki :) det är ju alltid värt att fråga, hehe.



Åh, saker från LUSH är så himla bra! Har dock aldrig testat ansiktsmask, men brukar ofta köpa "badprylar". För någon dag sedan köpte jag ett bubbelbad som heter Ma Bar.



Tja du idag ska jag eventuellt på stan, eller se Familymaraton :) Trodde det var fredag idag av någon anledning haha.



Kramis

#27 - madeleine

Låter jättehärligt!

sv: jo, allt är bra med mig :)

#28 - FOTOGRAF Anton

du får gärna följa mig om du gillar mina bilder men tycker inte det är någon mening att följa bara för att följa om du förstår haha ;)

#29 - Erica kblad

Hej =) Klart att vi ska följa varandras blogg =)<3

#30 - elin

sv : vet inte riktigt vad det är..... kram

#31 - Lina

åh! vad härlig blogg

#32 - Deniesé

Godmorgon! :)

Hoppas du sovit underbar!



sv: haha jo kanon :)

Nej men, klockan 2 på natten. haha ovanlig tid måste jag säga, men faktiskt så är jag alldeles för dålig på att sköta hyn :(

#33 - josse

sv: nej har nyss vart i stallet o gett hästarna frukost, vad gör du?

#34 - sofia

fungerar den bra? kanske borde köpa den..

#35 - Cassandra (:

hej, hitta på idag ? (:

#36 - Moq Lindhe

hej! finfin blogg du har :)



Just nu är jag finalist i veckans blogg, på bloggen: http://giveusfive.blogg.se

Skulle vara jättesnällt av dig om du ville gå in och rösta på mig :)



Kram :)

#37 - Linnea ♥

SV: Idag ska jag faktiskt sitta inne och trycka..

Det är ju så himla trist väder här i Stockholm !

Så det blir massvis med läsanden i tidningar &

kolla TV & datan, själv :)?

#38 - EMMA

gjorde samma sak igår! ansiktsmask och hårinpackning i mitt hjärta♥

#39 - Anonym

visst la till dig nu :)

säg till när du har lagt till mig :)

#40 - ebba :)

inte jag heller, har ju inte gått så långt på dagen idag :p

xD

#41 - Sanna

Dålig på att göra ansiktsmask :P

#42 - bbaraaelin

hej!:)

kolla gärna min blogg för att se vad jag köpte i sthlm här om dagen!:D

kramar

//bbaraaelin

#43 - hanna

bloggar dudå?=)

#44 - Diana

sv; Härligt! Javisst varför inte :)

#45 - elin

SV: aha okej:)



visst kan vi det:)

lägger till dig nu då:)



kraam elin<3

#46 - Anonym

Jag har aldrig provat en sån där mask. Funkar dom verkligen?

#47 - SANDRA

Svar: Jag ska lägga upp en liten text om hur jag kände när pappa dog :) Så kanske du "förstår" eller vad man ska säga :) <3

#48 - Beatrice Jakobsson [foto]

sv. jo jag får se :D!

#49 - PHOTOS BY NATALIA.

jag tar hand om min ny varje dag :D

#50 - J U S T S I N G I T ♥

sv: de är toppen :D

#51 - Claudia

nope, 50 Beige Félin heter den :)

#52 - Eleonore

Vad har den masken för inverkan, är den lugnande?

Jag hade en riktig toppendag, du då? :)

#53 - // M O A //

okej :)



hihi, va söta bilder!!

#54 - johanna

sv: Okej vad bra!! För annars så hade de ju varit lite tråkigt!:)<333 Inte så mycket rida och ikväll så ska jag gå på cirkus med minna kusiner:). Hahah de va sååå länge sen jag va på cirkus!!:)<333 // Johanna:)<333

#55 - Jenny

Älskar produkter från Lush! :)

#56 - jessi

det händer ingenting speciellt, sjävl?:)

#57 - Luucy

Min hy får vatten när jag duschar ;) annars gör jag inget med den haha... det kanske jag borde :P

#58 - Mysiseen !

sv: Bra här med :D<3

#59 - Mysiseen !

sv: Jag ska vara med en kompis :D sj ? <33

#60 - Mattias

Tror vi killar är ganska värdelösa på att ta hand om hyn, så mitt svar blir inte särskilt ofta:P



Sv visst, jag har lagt till dig på bloglovin nu:)

#61 - angelica

sv idag vet jag faktiskt inte vad som händer senare, men ska hjälpa min mamma nu och tjäna lite pengar :) du då?

#62 - Rebecca

Hej, allt bra? =)

#63 - Anonym

söt

#64 - jennifer

lush är jätte bra ja tar hand om mig själv nån gån i veckan och såklart duschar jag oftast varje dag!!!!!



jag älskar din blogg

#65 - Nea

vad härligt! :D min hy brukar må ganska br a av att jag dricker mycket vatten typ, men mitt hår däremot är en katastrof! Vad brukar du göra med det när inte det mår så bra? :) kram

#66 - EMMA

sv: jo allt är super, hur är det själv? :D

kram

#67 - Sofia&Isabella

brukar inte ta ansiktsmask och sånna saker så ofta.. Vi har gjort det någon gång ibland :P hahah vi måste bli bättre med det!

#68 - Eleonore

Den verkar ju super den ansiktsmasken, gillar att det räcker till mer än en gång med :)

Vad ska du hitta på för kul idag?

#69 - lisa najjar

sjukt fin blogg !

har du någr tips du kan ge för en bättre blogg liksom vad man ska blogg om? :$

#70 - Elin :)

Sv: Jodå :) Ja, det är bara bra :) Själv? ;d

#71 - v

Jag tar hand om min hy dagligen! Har verkligen märkt att det är då finnarna ger upp också. Använder mig av Body Shops tea tree serie. Helt underbar och verkligen att rekommendera om man har fet hy och envisa finnar! Fin blogg förresten! :)

#72 - EMMA

sv: hade tänkt att sola men den gick i moln så fort jag kom ut.. suck! blir väll att ut o gå eller fota, själk då? :)

kram

#73 - Lea

Haha, 2 på natten?

Tror jag sov då! ;)

#74 - vikiey

hahaha nice bild<33

#75 - nathanelle

åh, den där har jag alltid velt köpa, är den bra?

#76 - Anonym

Är denna produkt bra?