Dressroom tävling

Kör en tävling nu mitt i natten för lite underhållning för alla shoppahollys som saknar 10 par trosor?

Sköna fina spetstrosor från dressrooms egna märke från Moda Star / USA.

I 10 vackra starka färger är detta ett självklart val att ha.

Den breda spetsen i midjan är följsam och mjuk som knappt gör sig märkbar under ett par tunna byxor / leggings. Hiss på att dom är i one size så alla kan använda dom också!

perfekta valet till en åtsittande klänning

/Shoppaholly



För att vara med vill jag att du går in på www.dressroom.se och sedan skriver vad du gillade med hemmsidan! 

självklart kommenterar du : Jag är med + din åsikt om dressrom
Det är alltid ett plus att skriva om tävlingen i sin blogg!
VINNAREN BLEV: http://akerstroms.blogg.se/
#1 - Fanny

Åh snygg header!

#2 - S

Jag är med! Tyckte hemsidan var snygg, lättnavigerad och mycket fina saker (:

#3 - jussahleverfritt

Jo de är bara bra :D

Gillar du shoppa? :)

#4 - Michaila - frågestund (med länkning)

Sv. Tack tack för tipset, jag är gärna med:) tycker att det var en stilren och fin hemsida, bra bilder på kläderna och lätt att hitta!:)

#5 - Lotta

varifrån har du hittat skorna ?? :)

#6 - Malin

Jag är med.

Jag gillade verkligen underkläderna på sidan, det är kul att klä upp sig och känna sig sexig.

#7 - Malin

Sv: Nu är jag med i din tävling, jättefina trosor! :)

#8 - mk

avisst,ska nog de :)

så vad har du gjort idag då?

#9 - Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)

#10 - L I N N

Jag är gärna med och tävlar :)

Jag tyckte att sidan var väldigt enkel att förstå. Den hade enkel beskrivning till att hitta det man letade efter.

Väldigt fräscha fina kläder, en hemsida med mkt bra smak!

Troser är verkligen något som min garderob behöver, string är nog plagget som jag använder mest. I olika färger också , det skulle vara ett extra plus ! :D



kram liinnssaann

#11 - Hannie

Fin blogg du har!:D

#12 - Anna

sv: thank you :) älskar det !

#13 - Marion

Jag är med och tävlar

- Jag tyckte att hemsidan var mycket bra eftersom direkt man gick in på sidan fick man se modeller i deras kläder, vilket jag tycker ger ett bra fölrsta intryck, sen var sidan väldigt lätt hanterlig med. det var lätt att hitta vad man sökte :)

#14 - Marion

Jag är med och tävlar

- Jag tyckte att hemsidan var mycket bra eftersom direkt man gick in på sidan fick man se modeller i deras kläder, vilket jag tycker ger ett bra fölrsta intryck, sen var sidan väldigt lätt hanterlig med. det var lätt att hitta vad man sökte :)

#15 - Balida

Är med :)



Tyckte för övrigt de hade ett väldigt stort utbud av underkläderna. Själv har jag svårt för att hitta något som passar mig i de "vanliga affärerna". La hemsidan bland favoriter, eftersom jag tänker kolla där nästa gång jag söker efter underkläder, ett plus var att de var väldigt sexiga. Men tyckte ändå att sakerna var rätt dyra, tävärr. Betyder nog bara att de har bättre kvalite kanske.

#16 - Elin

Sv; Min dag har varit super, lite varm dock med det är inget som vi ska nämna allt för högt för då börjar det bara regna ;P Sj då?

#17 - felicia

Jag tyckte att hemsidan hade en fin professionell och inbjudande design. Jag tyckte även att det var lätt att navigera sig på sidan, då det även finns en "site karta" som underlättar det ännu mera. Sen är det definitivt ett plus att produkterna dem säljer är jättefina :D

#18 - malinzofia

Sv: Min bror är smiks.blogg.se



:D

#19 - Baby-S

Hej, allt bra ? :D

#20 - Rosanna

Jag är med!

En bra sida, snygga underkläder och bikinis. Kan definitivt tänka mig att handla därifrån" ! :)

#21 - Sabina

SV, härligt! :)

Jodå, det är bara bra ;D va göru då? :P

#22 - Emma

Jag är med!

jag gillade att dom har sjukt fina bikinis, och hur mycket trosor som helst! jag menar, kan man någonsin få för många trosor? :D

#23 - kickan34

hej! En fråga som jag funderat på ang dig/din blogg!

Hur mycket spenderar du på shopping / månad!?



Bara undrar, vore kul veta! :) Kram

#24 - felicia

svar: så bra :D

#25 - rebecca

haha jag gör inget kul;)durå?



jag är med !

jag gillade att det var fina underkläder/bikinis + att själva hemsidan, designen o så var snygg så de va ett extra plus!

#26 - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag hoppas på tur!



Den jag gillade med hemsidan var mycket.

Utseendet var ju hur fränt och snyggt som helst,

man hittar väldigt lätt på sidan & det finns så himla fina produkter till någorlunda priser.



Kramar // Millah

#27 - ma ti l d a

svar; idag ska jag ut till marstrand :) Självdå?

#28 - Evelina

Jag är med och tävlar :)



Jag gillar deras design och deras relativt billiga priser.

#29 - elin

Jodå allt är bra idag :-) med dig då?

#30 - Hannah

Jag är med! Det jag gillade med hemsidan var att den var lätt att hitta på, vilket kan vara ganska ovanligt nu för tiden tycker jag...Sedan gillade jag layouten på hela sidan i sig. Man blev så sugen på att bara klicka hem en massa saker haha!

#31 - Olivia

Jag är med!

Jag gillar att det var variation på plaggen och alla såg bra ut och att vara av bra kvalite. Sen var det lätt att hitta och allt såg fint och sexigt ut! Det var mycket som man ville klicka hem :)

#32 - Emeli

Jag är med.

Dressroom är en väldigt snygg sida med mycket bra saker. Lättförstelig meny. Verkar som att det finns något för alla smaker.



#33 - Sara

Fin blogg!! Titta in på min blogg för nu har vi veckans blogg!:D

#34 - Josse

Sv : just nu ligger jag i soffan i stallet o gör ingenting .. Dudå?

#35 - E - en blogg med påhittade ord

sv: jaa kul :) ja lägger till dej nu så kan du lägga till mej <3

#36 - Lina

Jag är med och tävlar(: Tyckte hemsidan var väldigt bra och hade ett stort utval av både praktiska och lite mer snygga underkläder. Det som var ett stort plus var att hemsidan var stilren, snygg och den var väldigt enkel: lött att förstå:D Tyckte också det var bra att den inte bara hade riktat in sig på underkläder utan också badkläder, träningskläder mm.

#37 - Sanna

Ha en bra dag =)

#38 - Anonym

Jag är med!

Jag tkt hemsidan var kick-ass, så mkt sexigt (A) hihi

gjorde till och med ett konto :O Illa kommer la köpa mer bara för de (A) hihih

Länkar den på bloggen med :)

#39 - lucke

Hallå. Vad händer idag då? :)

#40 - C O R N E

städar hamsterns bur, själv då? <3

#41 - clara

sv; tack! fast nu kan jag inte böja det igen :(

#42 - Zami

sv: Jag pratar i telefon just nu för min kompis ringde och sjung för mig i telefon. Jag fyller år i dag nämligen så de blir att träffa två kompisar sen fira hemma hos pappa och sen hos mamma. sj ? :D

#43 - C E C I L I A ♥

Sv; Åh, Kebabpizza är jättegott!! ;)

Kram! ♥

#44 - vonskareng

hahah jag vinner ändå aldrig xD men lycka till, alla andra!! ;O

#45 - TK'

Svar; okey men det lät ju inte helt fel. Jag längtar tills min kommer hem :)



Ja gårdagen var helt okey men det hände inte mycket alls :p

hur har din dag varit? :)

#46 - vonskareng

idag blire till att träna, träffa någon vän, slänga upp inlägg här o var, plugga, öva sång kanske...osvosv ;) vad gör du själv? :D

#47 - SANDRA

Svar: Det är en coline heter den :D Den var faktiskt väldigt bra, men knapparna so m man ställer in värmen på dom sitter typ i vägen så man kommer åt dom hela tiden och ändrar värmen.. xD

#48 - Felicia

Grönalund med en kompis:) själv?

#49 - Ellenotendal.

sv; nej tack, använder inte string ;) ska vara med i dina andra roliga tävlingar, men här kanske dem som använder det ska få vara med utan att jag ska förminska chansen för något jag inte vill ha, eller hur ? haha, vi hörs!

#50 - ebba

sv; jadå! min dag var jätte fin! din då?:)

#51 - hanna

allt bra?=)

#52 - alize

jag vaknade för en stund sen & ska snart pallra mig utåt. vad gör dudå? :)

kul tävling!

kram

#53 - Darksess

Jag vill vara med och tävla. Hemsidan är snyggt designad och innehåller mycket mode som jag gillar.

#54 - sandruup♥♥

sv: hejhej vaknade nyss dudå?

#55 - josefine

Ursäkta sent svar!

Har nästan precis vaknat :) Du?

#56 - amanda'

sv: tack men jag är inte intresserad "/

musik, själv då? :)

#57 - MYMiC

AWESOME! :D Jag är med

Skriver ett inlägg om denna tävling när jag kommer hem från övningskörningen!



Kramo ^_^/

#58 - natsie

jag är med! :) hemsidan var jättesnygg med mycket bilder på snygga produkter & riktigt bra designad hemsida :)



kram!

#59 - Rebecka

Svar: Va? Du frågade ju samma sak nyss?

#60 - Linnéa

sv: Nu har jag lagt till dig!!! :) Hoppas du får en bra dag! :D Kramar!

#61 - Anna G

Jag är med! Snygg design och enkelt att hitta på hemsidan. Särskilt gillar jag deras bikinisar!

#62 - fia

Tycker verkligen om din blogg, jätte fin! Nu ska jag tävla :P

#63 - Emeilia

sv: jag är med, man kan aldrig få för många trosor ;)



Hemsidan var väldigt lätt att förstå och lätt att hitta vad man letar efter. Snygg design och det får en att vilja fortsätta att kika på hemsidan efter flera spännande och snygga saker! Älskade deras underkläder, och det är smart val att välja one size på trosorna!

#64 - Emma Nilsson

Jag är med!

Jag gillade hemsidan eftersom man hittade lätt det man letade efter, den var stilren och självklart, det bästa av allt - alla underkläder! Såå många fina och sexiga underkläder, det kliar i shopping-fingrarna!!

Hoppas jag vinner, pojkvännen håller också tummarna ;)

#65 - Nicole Sanzetth

Jag är med =) Gillar med sidan att den är proffessionellt uppbyggt, det ä lätt att hitta, snygga plagg och fina bilder!



Kram/Nicole

#66 - Louise

hurfan kan du säga att det är en hiss på one size? "så alla kan ha dom" var det dummaste jag hört. det är ju precis då alla INTE kan ha dem, pucko. aldrig att de sitter bra på en 34a och en 42a

#67 - fia

glömde skriva att hemsidan är fräsch och man hittar direkt vad man letar efter :)

#68 - Linda

Jag är med , Jag tycker om sidan för att det är mycket att välja mellan och man hittar det snabbt jag skriver om tävlingen i min blogg så kolla in där så ser du / Kram

#69 - Claudia

idag har jag jobbat och nu storstädar jag hemma :P själv då?



jag är gärna med och tävlar :) det jag tyckte va bra med hemsidan är att den är "lätt att hantera så att säga" den laddar upp fort, lätt att hitta allt och dessutom är den fräsch och har professionella bilder =)

#70 - therese

jag älskar deras utbud utav bikinis, finns inte en enda som jag inte skulle vilja bära! Sen att det är lätt att ta sig fram och hitta rätt på sidan är stora plus i min bok! ;)

#71 - matilda

Jag är med!



Ja tyckte hemsidans design utstrålade elegans, vilket matchade alla plagg, lyxigt och fint - till bra priser. Lätt att hitta det man letar efter och bra bilder som visar plaggen på bästa sätt. <3

#72 - jenn

Jag vill jättegärna vara med! Väldigt fin hemsida! Snygga billder och fina kläder och underkläder, varierande sortiment och väldigt bra priser ochså!



Jag har länkat här; http://barbados.blogg.se/2010/july/27-juli-10-par-trosor.html

#73 - Liselotte

Det är en ära att få vara med, jag deltar :)

Personligen tyckter jag mycket om Dressroom.se. Snygga underkläder och bikinis till festliga priser. Det känns som en självklarhet att köpa flera när det är så billigt :D Välkomnande design dessutom, lärrorienterlig!



Länk finns i ett blogginlägg här:



http://fashionvictim.se/2010/july/tiden-loser-alla-problem.html

#74 - meeliii

Jag är med!

dom hade väldigt snygga saker :O

hade varit kul om jag vann, vinnner aldrig.. -.- :(

#75 - ANNNA

Jag är självklart med !:)

&det bästa med sidan var deras underkläder och sovkläder. de kanske är självklart att känna sig sexig när man inte sover.. men ändå vem vill inte känna sig sexig även när man sover , hahah :)

puss på dig

#76 - Tilly (:

Deras korsetter är att döda för <3

Och självklart är jag med :D

#77 - Cindy Åkesson

Jag är med! :) Tyckte hemsidan var jättefin, de har mer än bara underkläder(de kör på smycken, väskor, träningskläder m.m.), de hade allt från vanliga underkläder till sexiga och jag älskade allt som fanns på hemsidan!

#78 - elina

Jag är med! hemsidan var helt "egen" jätte fina underkläder, ja sånna som man inte kan hitta på tex h&m. Hemsidan var lätt att hitta i ja helt enkelt super!

#79 - Stella

Åh, jag är med :D

Tyckte att sidan hade bra välfungerande menyer, på vissa sidor är de alldeles för röriga!

#80 - MATHILDAAZ ღ

Jag tycker hemsidan var jättefin! När man kommer in på sidan känns den liksom "lyxig" och man vill genast klicka sig in och se vad den erbjuder. Sen är den smart upplagt och lätt att hitta saker. :)



(Jag är alltså med)

#81 - ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Jag vill vara med =)



Sidan har en väldigt fin och lättnavigerad hemsida, fina färger som smälter ihop bra med modellerna som visar kläderna.

Fina plagg som säljs och rimliga priser!

#82 - evamar

Jag gillar sidan. Enkelt att hitta det man söker efter och snygga kläder. Det enda jag hittar som kan förböttras är att storlekarna i provhytten mäts i tum och inte i cm.



Och trosor behöver jag ju...



PS. Jag har länkat såklart.



http://evamar.blogg.se/2010/july/trosor-27-juli.html

#83 - Lillan

jag vill gärna vinna. sidan ser lyxig och exklusiv ut ända tills man börjar läser prislapparna och upptäckar ett till och med jag har råd att shoppa loss. helt underbart alltså!

#84 - ida

Jag är gärna med! Tyckte deras hemsida var väldigt snygg och lätt!



Älskar din blogg, speciellt när du skriver om smink, det gillar jag :)

Hoppas på tur!

Kram

#85 - helena

jag är gärna med! :)

jag gillar att sidan har snygg och lyxig design, att det är lätt att hitta det man letar efter, att allt är så otroligt snyggt och att det är rea :)



har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5385924/trosor.htm



kram Helena :)

[email protected]

#86 - Erika

Lätt att hitta och frächt.

Snyggt helt enkelt!

länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

#87 - sara

Hejsan.

Jag är gärna med.

Hemsidans första sida fångade mitt intresse direkt.

Det var lätt att hitta på hemsidan och någonting jag uppskattade var att man fick en större bild av bilden när man drog musen över den. Detta gjorde att man fick se underkläderna bättre. Helt klart en toppen hemsida.

#88 - Micha

Det jag gillade med sidan var att designen var snygg så då blev jag mer lockad av att se vad sidan erbjōd för produkter. Det var jätte bra att det var lätt att hitta det man sökte.Det bästa med sidan var deras urval av produkter, det fanns trosor som var snygga,sexiga och söta och det gör att alla kan hitta något som lockar att köpa :)

#89 - Kristin

Jag är med! Tyckte om de fina bilderna på hemsidan, och att det är en enkel design så att det är lätt att hitta det man söker. Produkterna var också väldigt fina!

#90 - care69

Jag är med!

Jag tycker hemsidan var lättnavigerad och fräsch. Bilderna var jättefräscha och den laddade snabbt.



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/07/27-juli-vinn-10-par-trosor.html

#91 - Amanda

Jag är gärna med!

Det var bra design och mycket fina saker =)

de hade mycket underkläder så om man behöver några snygga kan man ju kolla där fast de var lite dyra =)



Kan jag göra ett inlägg sen? =P

#92 - Malin

Jag är med såklart :) Jag tyckte väldigt mycket om designen på sidan och älskar underkläder! Har bott i USA i vissa omgångar av mitt liv och älskar Victorias Secret och nu tror jag att jag har funnit min motsvarighet online i Sverige, underbart!



Länkar såklart också så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/trosor-27-juli.html



Ha det bra så länge!

Kramar Malin

#93 - patricia

jag är med :)

jag tycker sidan är jätte bra! burkar handla lite där ifrån då & då, älskar sakerna därifrån!

#94 - Johanna

Jag är med och tävlar :) Brukar inte vara med och tävla, men underkläder är nått jag är VÄLDIGT svag för, så jag kunde inte låta blir.. jag klickade in på dressrooms sida, och tyckte att det bästa med den var att det var så enkelt att hitta. under titeln "underkläder" stod det tex "bh" "trosor" "korsett" osv.. då är det mycket lättare att hitta det man vill ha :D måste ge ett plus för deras fräscha bikinis också! brukar alltid ha problem med att hitta, men här hittade jag direkt några jag fastnade för.. Ska sluta svamla nu, inte så bra på sånt här.. haha.. självklart ska jag göra ett inlägg om det här i bloggen också, och länka både till dig och dressroom :D Skulle vara kul att vinna. Puss&kram

#95 - Cassandra Olsson

HallåHallå! :) jag vill hemskt gärna delta i din tävling!



Denna hemsida fick min blick direkt, den har alldeles lagom med färg alltså inte för blandat men ändå inte för lite, man får väldigt lust att shoppa en massa underkläder och badkläder, man förstår direkt att sidan är för underkläder osv. Så denna hemsida får absolut ett + av mig! :)



Här är min länk: http://casshh.devote.se/blogs/5388568/trosor.htm

#96 - sara

jag är med och tävlar! :)

jag tycker hemsidan var väldigt bra för att det var lätt att navigera sig på hemsidan, snygg layout och header, väldigt fina underkläder som jag mer än gärna skulle vilja ha i min garderob. En annan fördel med hemsidan är att man kan avancera sin sökning utefter sin egen prisklass så att man själv kan välja att se endast de plagg man skulle kunna tänka sig betala för.



Skulle bli väldigt glad och tacksam om jag vann, älskar din blogg och din stil :D

#97 - Filippa

Jag är med och tävlar.



Tyvärr kommer väl detta låta som alla andras med det jag gillade med sidan var att det var snygg färg på den, inte för mycket detaljer så man bara satt och stirrade på designen. Klickade du dig in på kategorierna kom modeller genast fram och man fick direkt se vad det var för saker de sålde, man fattade direkt det var mer sexiga underkläder.

#98 - little S

Jag är med!

Altså, underbar sida, älskar designen , väldigt välkommnande startsida också ;) haha.

Så himla lättnavigerat, men ändå stort utbud med fina underkläder osv. Jag älskar det, så himla feminimt och sexigt! Skulle kunna tänka mej köpa saker därifrån i framtiden, trosorna är grymt behövda! Jag har nästan aldrig trosor vet inte vart dom tar vägen. Men jag lär ju inte tappa bort dressrooms underkläder, dom kommer jag vara fäst vid förevigt ha-ha.

Förövrigt, korsetterna är värda att dö för, och bikinisen var ju oemotståndliga, jag tror helt enkelt att dressroom vet vad kvinnor vill ha, SEXY!



ps, love your blog

#99 - LANJA -

fin blogg!

#100 - Annica

Jag är med.. :) Måste säga en riktigt fin hemsida, fina kläder och jag kommer banne mig beställa kläder därifrån nu. :) speciellt bikini!

#101 - Jenny

Jag är med! Snygga grejer och fin design

#102 - Sandra

Fin tävling! Jag deltar gärna!



Mitt första intryck av sidan var "fantastisk" - designen var verkligen lockande, fräsch och snygg!

Jag tycker också att det är ett stort plus att modellerna inte är så sjukt smala, utan de i stället är vackra och vältränade.

Så mycket fint de hade på hemsidan, jag skulle vilja beställa därifrån nu! =) (Har ej blogg)



#103 - tilda

jag är med :D

jag tyckte om hemsidan pga alla snygga underkläder :)

#104 - Anonym

när jag gick in på sidan känndes det lyxig och jag att den var gjorde för alla sorter kvinnor så att ingen skulle känna att dom inte passade in och att modellen på första sidan inte var pinn smal utan tränad innehållet av sidan var jätte bra och skulle absolut kunna beställa där i från dom hade basic och exlusiva undekläder,kläder och det är ett stort plus



kramar mathilda

#105 - amanda

jag är med!! Skulle verkligen behöva nya snygga trosor i min garderob. Sidan var väldigt enkel och snygg. Inte för svårt att hitta och väldigt exclusiv gjord :)

#106 - nimarta

jag är med !

och jag tycker sidan är en bra sida & fint upplagt man hittar det man vill ha jätte lätt , dem har jätte fina underkläder & badkläder dom har allt för alla smaker helt enkelt.& jag älskar verkligen deras produkter , min syster köpte 2 par troser där ifrån & jag fick ett par , nu är dom mina favorit troser eftersom att dom sitter jätte bra , & hur snygga är sdom inte liksom , så jag håller tummarna!

#107 - cindy

jag är med !



tycker att hemsdian är väldigt fin och det är lätt att hitta på den :)

extra bra är att man kan välja vilken valuta sidan ska visas på så man slipper allt räknande :)

#108 - Hannele - Snart 2 barnsmamma

Jag är med :)



Jag tycker att hemsidan var väldigt fint gjord och jättelätt att hitta saker och ting, det man ville hitta.

#109 - Malin

Jag är absolut med! Låter lite som hanky panky trosor och de är helt underbara!

Jag tyckte att sidan var snygg, lättnavigerad och hade ett bra utbud. :)

#110 - M I N N A

Jag vill absolut vara med. :)



Jag tycker att hemsidan är chic, glamorös, fashionabel och somrig!

Det var enkelt att hitta det man letar efter, jag tror till och med att min mamma kommer att förstå hemsidan! ^^

Kläderna är fräscha och moderna! Jag gillart! :)

#111 - Pia

Hejsan, jag är med och tävlar.



Tycker att hemsidan är trevlig och mycket lätt att orientera sig på, man hittar snabbt det man söker efter.

Har ingen egen blogg.



Sommarhälsningar Pia

[email protected]

#112 - Sanna

Jag vill jätte gärna vara med! Ursnygga trosor!



Jag tycker att hemsidan har en bra och "soft" design. Den känns trevlig att klicka runt på och det är lätt att hitta det man söker. Inget onödigt eller komplicerat!

#113 - J o H a N N a

ohh denna vinst skulle jag verkligen vilja vara med och tävla om :) trosföråddet bör nämligen fyllas på... men eftersom jag och min sambo ska flytta om 2 veckor så är det tyvärr inte prio 1 i ekonomin när man är 2 fattiga studenter...



det jag gillar mest med dressrooms hemsida är att den är lätt navigerad spec. lätt att hitta vad man söker under kategorierna...

#114 - Maria

Jag är med! :) Tycker att sidan är väldigt snyggt designad, känns lyxigt liksom. Lätt att hitta också!

#115 - Mathilda lundberg

Jag är gärna med :D jag gillar hemsidan för det är bra och tydliga bilder på produkterna. Samt att underkläderna är sexiga och fina på samma gång, dvs underkläder som jag tror att många skulle känna sig fin i :) p.s. Skulle vara kul att uppdatera garderoben med nya färgglada trosor :D kram

#116 - Linda

Jag ar med! Verkar vara en bra sida, kommer sakert bestalla underklader darifran nagon gang :)

#117 - m o l l i e - fotoblogg.

Jag är med!



Jag gillade hemsidans design och hur lätt det var att beställa :D

#119 - ingrid

Jag är gärna med :) Jag gillade att det var snygga bilder, snygg design och lätt att hitta på hemsidan :)

#120 - Anonym

Jag är med :)

Dom har lagt upp allt väldigt bra och organiserat. Bra med bilder, fina saker har dom och välkodad sida :)

#121 - Tigerhonan

Oj, det var jag som skrev förra kommentaren :P Namnet ville inte riktigt följa med

#122 - Hanna

jag är gärna med :)

Hemsidan var snygg & välorganiserad. Det var lätt att hitta det man söker.

#123 - ankkaa

en bra hemsida som verkar ha de mesta i alla smaker http://ankkaa.blogg.se/2010/july/bloggtavling.html

#124 - Lina

Först och främst, jag vill vara med och tävla :)

Sen; Hemsidan ser fräsch ut, den ser påskostad och lyxig ut, vilket också gör hela intrycket trevligare ;)

Sist; jag har skrivit om tävlingen i min blogg :)

http://linaingrid.blogg.se/2010/july/tavlis.html#comment

#125 - nathalie

Jag är jätte gärna med! Hemsidan ser sexig, väldesignad, lyxig och välsorterad ut när man ser den på framsidan! Ett annat plus är att man ser bilderna när man håller muspekaren över! Dock är det synd att det är så dyrt, skulle köpt massor där annars (: Mitt favoritplagg är i alla fall de söta/sexiga baby doll linnena!

#126 - Vickan

jag gillar att den är sommrig! man känner direkt att det är sommar när man går in. Och såär den färgglad, vilket ger ett positivt intryck :)