Fix bby outfit

Nu håller jag på och fixar lite här hemma tills ikväll!
har precis tagit en dush och dragit på mig min sötaste klänning och ett par leggins så jag varken lyckas visa stjärten ikväll ( klänningen är lite kort) eller fryser ihjäl , nja inte så stor risk att jag skulle frysa ihjäl ändå men alltid bra att ha på sig lite kläder eller vad säger ni kära läsare ?
Snart blir det party!
/Shoppaholly

Har varken sminkat mig eller fixat håret ännu!
det ska jag göra tillsammans med simone när hon kommer
Min söta klänning heter Caroline dress och finns att köpa på Melba.se
klackarna i taket , nu kör vi !
Klänning Caroline dress från melba.se
Lack leggins från Bikbok
Klackskor från Scorett
#1 - ma t i l d a

sv' tack så mycket :) jag gör inte allt för mycket. ska snart äta lite. självdå?

#2 - P A T R I C I A (tävling pågår!)

gör det! :)

jag kollar på tv, du då? :)

#3 - chaiimphoemphon

sv: jodå det är bra själv?:)

#4 - angelina

Sv: kul :)

Idag ska jag fixa min ponny, för imon ska jag tävla newforestmästerskapet i hoppning, själv då? :)

/ kram angelina

#5 - J U S T S I N G I T ♥

sv: inte så mkt :D dusjälv?

#6 - pinja

snyggt!

#7 - Caroline

jag kollade på "free style" :p

snyggt!

#8 - Lina

sv: tack <3

Käkar lite godis, och lite slappar framför film <3

sj?

#9 - Anonym

sv: ska väl inte göra så mycket :)

har hjälpt till att måla fönster, sj :D <3

#10 - Josephine Brodén ♥

gud så roligt! Yes, allt är bara bra, själv? :D

#11 - Hanna

sv: JAsså? VAd för typ av fest? :)

#12 - Therese Gustafsson

sv: kul att höra, jo här är det bra också :) XOXO

#13 - cecilia

SV:

Just nu ingenting :) dudå?

#14 - Anonym

härligt! :D

ska in till stan sj?

#15 - Sandra T svarar ♪

svarar på kommentarer, sj? (:

#16 - Christoffer Angelin

Gött å höra! Jorrå det är bara bra. Händer idag då? :)

#17 - Nadjma

sv: inget typ, gå ut med kusinen idag kanske :) sj? :D

#18 - feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; allt är bra med mig , och så kommer det fortsätta :) ska inte låta något förstöra det :D

#19 - S.

Verkligen söt klänning.

#20 - KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- är med min sysling! :D sj?

#21 - KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

syssling*

#22 - hanna

jadå sj?=)

#23 - Anna

allt bra med mig!! dig då??

#24 - Moa

Hej allt bra med dig? =)

Kram

#25 - Johanna

okej härligt!! just nu håller jag på o packar lite! vad gör du då?:) Kram

#26 - amanda

inte mkt :) sj?

#27 - Emma

ooh bra :D

#28 - josse

inget speciellt, sj? :)

#29 - R onja

niceeee, du var välförberedd du!

#30 - cissi sundberg

sv: sådär, nu har jag bloglovin! Jag följer dig :-)

Kram!

#31 - Marika

Sv: tar de lugnt innan maten ska grillas!

#32 - MYMiC

åh vad fint det var :D

Ha en awesome kväll!

#33 - Elin

Svar: Okejokej :)

#34 - Tina

Älskar både linnet och skorna!!



Har frågestund på min blogg om du vill ställa en fråga.



Kramis

#35 - mileycyrusbigestfan

Var gärna med och tävla om veckans blogg hos mig jag kommer skriva om din blogg i en vecka 1 2 inlägg per dag om dig och din blogg:) Missa inte chansen Skriv bara jag är med i vilket inlägg som helst jag tittar på bloggen vems blogg och så som är med:)

#36 - Saddi

sv; Jo en ny dag idag, och hittills funkar det helt okej :)

Hur är det med dig själv då? :)

#37 - LINDAVIOLA!

sv; Är hos Alexander, själv :)?

#38 - Keandra

sv: sjukt snygg klänning!

ja jag lägger till dig på bloglovin! :3

#39 - E M M A L I N D E L L'

sv; jag vet inte än, själv? :)

#40 - Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Sv: Det är oki=)



Snygga klackskor, annorlunda=)

Kläder är ju bra att ha ja =)



Kram

#41 - Rebeccas corner

Förlåt för sent svar. Ja jag slutar helt som frisör och börjar plugga ist.



Men har du den! Jag tycker den är bäst! Funkar det inte på dig?

#42 - Malleh<3 och Tetteh<3

Ska du göra något kul idag??<3

#43 - Fatima♥

sv: bara bra. haft en bra dag? :P<3

#44 - PHOTOS BY NATALIA.

sv: mår finfint :D sj?

#45 - Lea ♥

Fint!



Ditt hår blev verkligen jättefint efter du klippte det! :D Fast det var lika fint innan! :D

#46 - pinja

sv; låter kul! :)

jo det är bra. med dej då? :)

#47 - BBARAAELIN

sv: tack!

jadå allt bra sj?:)

#48 - Elionore

tack :)

ja jag har haft en super dag, du då?

#49 - sofia

ja visst. det kan vi göra ! :D

#50 - Freja

Kolla gärna in min nya blogg som jag delar med en kompis?, ge förslag på vad man kan skriva om? eftersom det verkar ha gått så bra för dig skulle jag uppskata din hjälp! :) Kram Freja på BNB!

#51 - Petra

Coola skor!

#52 - ida ahlsen

veckans blogg uppe i bloggen nu ! (:

om du vill vara med komentera !

#53 - ida ahlsen

veckans blogg uppe i bloggen nu ! (:

om du vill vara med komentera !

#54 - ronja

ja jag har haft en fin dag.

Själv då?

#55 - J O A N N A

Gillar skorna :)

#56 - SANDRA

Svar: Jeopp :/

#57 - Sabina

Sv: jag är född 91 så jag blir 19 snart :)

#58 - Anonym

snygg outfit :)

#59 - MEvie♥

riktigt snygga skor! :)

inte mke, själv?=)

#60 - veronica

sv: Jag ska bara ta det lugnt :)

Vi kom precis hem.

#61 - Karro:)

sv: Tack så mycket för frågorna!!:)



(om du vill får du gärna fråga ngn fråga om ex. handboll eller min vardag eller något sånt?) :)



Kram.



#62 - Ida

sv; okej ;)



vissst ;)

#63 - josefine

okej ^^

#64 - Moa :)

Snygga skor! Allt bra med dig idag? :)

#65 - temen

kan vi väll göra :)

#66 - Anonym

Sv: Okej :) Jo, jag har dig, men du8 kan ju lägga till mig :)



/Elin

#67 - Elin

Sv: Okej :) Jo, jag har dig, men du8 kan ju lägga till mig :)



/Elin

#68 - johanna

Bara bra:)

#69 - EMMA

sv: självklart är man med o tävlar! :D

fin klänning!

#70 - Deniesé

snygg outfit, ha en nice partykväll med! :)



sv: ABsolut har jag det!

#71 - jessica

nej jag kom nyss hem från laxön, varit där och fikat med brorsan och pappa. :)

sjdå? :D

#72 - Mattias

Aldrig fel med kläder, men bara ben på sommaren kan också vara fint:P

#73 - Maackyy

gulligt :)

#74 - kaffehörnan

Gud vilken pingla du är, du är asgrym snygg om jag ska va ärlig. Jättesnyggt outfit

Ha en mysig kväll o slå klackarna i taket

kram

#75 - Mikaela

Sjukt snygg outfit! Jag verkligen älskar din klänning + dina skor! :)

#76 - ida

svar: bara bra, själv?:)

#77 - elina

hahaha svararr också kommentarer vad har du gjort idag då?

#79 - modellinglove

kolla mina nya modellbilder :)

#80 - staaajny

Hej :), var gärna med på min blogg och tävla om en länk till sin blogg!



//s

#81 - Felicia

svar: Jo det är super med mig :D hihi

#82 - Hanna

Jättefin klänning!=)

#83 - Jasmin

robot unicorn attack ahah!

#84 - Hanna~

Allt väl? :)

#85 - sandra

Snyggt! :)



Var gärna med och tävla i veckans blogg :)

skulle bli jätte glad om du var med :D



Kram

#86 - melina

sv: idag.. nja, har prec kommit hem ifrån allum och ska nog ut med mina kompisar som har väntat hela dagen men vädret är sååååå tråkigt! jag vill ha sol och det är nu :D!

#87 - linda

jag gör ingenting :) händer imorgon?

#88 - Emelie

snygga skor :)

#89 - Hannah

Vilken fin blogg du har!



Ha det bra!



Kram<3

#90 - ELLINOR

riktigt snygga skor!

#91 - johanna

Snygga klackar!

#92 - Linda - ndaiL

jo helt okej!

#93 - elin & LOVISA

najs oufit

allt bra?: )

#94 - hanna

sv : det ska bli ;) <3

Just nu sitter jag och svara på kommentarerr, sj?½

#95 - MAARIAWH

Gud va söt klänning :)

#96 - FashionTrio - Felicia

sv: bra! :D haft en bra dag idag?

#97 - emelie larsson

söt klänning :D

kramkram

#98 - Cassandra (;

Jag ska bara chilla och kolla Beck filmen med kusinerna (:

#100 - gabrielle

Coola skor!

Titta gärna in på min blogg!

http://studentdagboken.blogg.se

#101 - natalie

fin outfit! allt bra??

#102 - sara

okej !=)

förlåt för lite sent svar , vart mcket för mig inte haft tid vid datorn :)

allt bra med dig idag ? :D

#103 - Claudia

idag har jag fikat med en kompis och gymmat :) du då?

#104 - nadja mizo

kvällens blogg tävling igång

va med vetja

puss på dig

#105 - Camilla

Jag ska svara på lite kommentarer och sedan duscha :) Vad gör du?

#106 - Ellen

Hjälp vad härlig klackskor :oo<3

Hur har du det annars nudå ? (:



kram

#107 - Emeli

Snygga skor!

#108 - Lisa-Mari

Har du haft en bra dag!? Kram

#109 - Sofiiiie

ah det äre ^^

okejokej de är bra :P

#110 - Angelina

sv: aa, det kan vi göra (:

#111 - Lucy

allt bra? :)

#112 - Jessica

Tack...du har själv en riktigt härlig blogg..=)

Juste de där me bloglovin har ja glömt bort...men ja la till dig nu ;)

#113 - Moaa :)

hejsan <3

riiiiiktigt fin blogg du har ! ;) <3

#114 - Lisamarie

gulliga skor :D

#115 - angelica

skitsnyggt! :)

#116 - evelina

sv; jaha, vad roligt!

allt är bara bra! själv? :)

#117 - ELINA

Kul med party & fin outfit :)

#118 - Nathalie

åh vad kul:) nej jag sitter hemma, både pojkvännen och alla kompisar är upptagna:/

#119 - madeleine

sv: jodå, allt är underbart med mig. Bara väldigt trött i kroppen, :)

Ska leta reda på den där tävlingen ;)

#120 - angelica

sv: härligt att höra!

lite upp och ner

#121 - johanna

ja visst , säg till när du följer mig !

#122 - Anonym

sv: jag använder faktiskt inte blogvin :/

haha, men vi kan såklart följa varandras bloggar ändå :D

jag följer iaf din<3

puss o kram

#123 - jennie

jag har varit i stan och shoppat :) sj?

#124 - Lina

åh , jag älskar verkligen tröjor och linnen i spets:)

vet du vart man kan köpa såna dära spetslinnen ?

:) alltså såna man ska ha vanliga linnen under .. ;P

#125 - linneas

sv; inget, själv? :D

#126 - felicia

Titta in i bloggen och se om du blev en av vinnarna i dagens blogg :)

jodå det är väl bra med mig , sj då ?

#127 - caroline

Snyggt :)

#128 - TOHID

Snyggt =D

#129 - chaiimphoemphon

Allt bra med dig?:)

#130 - Mysiseen !

Hejj, hur är det ? :) <3

#131 - Sandra

Klänningen är skit fin, har också funderat på att köpa den :)

#132 - miRa -tildas största fan ,, <333

Sjukt coola skor asså! (L)

Diggar dem stenhårt. ;D



SV;* Jo,, allt är bara fint med mig idag.

Själv då?

#133 - amanda'

sv: jo då :)

vad har du gjort idag?

#134 - Nicole Sanzetth

Tuffa skor =)

#135 - Moa

Samma här<3 haft en bra dag??

#136 - sara kilpimaa

idag har jag umgåtts med vänner, vad har du gjort idag då? :)

#137 - Natthakan

Snygg! :D

#138 - Kitty's Closet [Ny blogg!]

Glöm inte att kolla in min nya blogg!

#139 - tiina

SNYYYGGTT! :)

#140 - iza

jo det är prima, schyssst oufit :)

kram

#141 - MEvie♥

haft en bra dag?=)

#142 - Felicia

ÄLskar skorna. och hoppas att kvällen blev kul ;D



PUSS

#143 - Linda

Verkligen sötaste klänningen! :)

#144 - KULLATÖSEN KAROLINE

Oh, vad fin klänning! :D

#145 - MOOOLLYS

Söti! Vi får se till att båda är inne på msn samtidigt så får vi snacka :) Kram godnatt!

#146 - elina

hej, vad gör du?(:.

#147 - kaffehörnan

Hej rara du

En fråga, på listan aktiva ditt namn ser jag efter de tävlingar igång - är de bara att skriva till det efter namnet typ ?

Ha en snygg söndag

#148 - Fotograf Sandra

Hello vännen!

Igår var det jobb och myskväll med älskling.

Vad ska du hitta på idag då?

Kram

#149 - ALICE

sv; allt bra med dig idag? :D

#150 - ~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

Godmorgon, vad ska du hitta på idag då? :)

#151 - KASSANDRA S

Vad tycker du om min nya hårfärg? :D www.kassandras.blogg.se

#152 - Lizette

SV: tack :) !

#153 - Hanna

allt bra?=)

#154 - Anna

gullig outfit :D allt bra idag? :)

#155 - Ylva

Snygga skor

!

ha en fin dag!

#156 - HANNA MALMSTEN

Sv: okej ;D jag vaknade nyss, själv då? :)

#157 - Ebba

lät grymt kul med en ute kväll (:



har klivit upp och ätit frukost ska skriva ett inlägg sen så blir det att börja packa ;p

händer hos dig då (:

#158 - ebba :)

okej , får se ;D

jodå allt är bra , sj ?

#159 - jennie

riktigt snyggt! :)

hur är det med dig idag då? :)

#160 - Anneli

Otroligt söt klänning! Hade en supermysig dag igår med min lillasyster, kollade prideparaden och gick ut och tog ett glas vin o sen åt lite :)

Vad ska du göra idag då?

#161 - elina

fin(:

ställ frågor i frågestunden på min blogg(:<3

hoppas du vill/har lust att frpga nått(:.<3

#162 - Sara Och piper

Heej där vill du vara snäll och rösta på min blogg här: http://ellenotendal.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-bloggsvarstavlingen.html?_tmp=83dd237d994425f35ea00f046bddb80a544349a1



Om du gör det så är du bäst!!! TAck i förhand:D

#163 - Cornelia

sv: va roligt med fest :) blev de lyckat? :)

#164 - staaajny

Jättesöt klänning!



Kolla gärna kläderna från Ginatricot på på min ´blogg! Hiss eller Diss?



//s

#165 - Jessica ღ

riktigt läckra skor, vart har du köpt dem någonstans?

#166 - Moa

Allt bra med dig?

Vad ska du hitta på idag då?



Kram Moa

http://moalinden.blogg.se



Ps. Jättesöt klnning! DS

#167 - lisa najjar

sv: tack så mycket :)

#168 - alice

nu är jag tillbaka efter en suverän semester!



jo med mig är det bra :)

snygg outfit!

#169 - Mysiseen !

sv: Japp, det äe toppen :D <3

#170 - bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

#171 - heidi

sv; Just nu kollar ja på jersey shore på mtv, sj då?

btw, uursöta skor! ;)

#172 - LINDA

SV: Jaha okej :)

#173 - LINDA

SV: Jo, jag vaknade inte med feber idag iaf. Hoppas på att det är ett tecken åt rätt håll! :D Vad händer idag då?

#174 - sejla ahmetovic!

sv:aha okej, du får ha det så najs då! :D

jag har inte bloglovin :/

#175 - chaiimphoemphon

Håller du med att sommarlovet har varit skit kort det här året? :o

#176 - PJOHANNAS

hej! allt bra?

#177 - zusanna

thank you!

#178 - Patricia

Fina sandaler;)

Allt bra?

#179 - Bella

Snygga skor :)

#180 - sofia

jag har lagt till dig :D

#181 - pebbles

älskar skorna!

#182 - anneli mendez

snygga skor!! :o

& fin blogg :)



Kolla & komentera min blogg: http://annelimendez.blogg.se :)

P.S ny design ;)

#183 - Anonym

http://www.tradera.com/auktioner/Joelilia

kilkackar, klänningar och massa annat, helt nytt!

#184 - . Pjumas . ♥

Snygga skor :)

#185 - Karo

Snygga skor! :D

#186 - Jenny

Den vita klänningen var också super fin!! :)