Vinn clip on set eller färgade linser!

Hejsan sötnosar!
jag är på bra humör inatt och bjuder på er generös tävlingen från pigtail när ni får välja själva vad ni vill vinna antingen väljer man ett clip on sett  hårförlägning i sin hårfärg eller så väljer du ett par snygga färgade linser som får dig att glänsa på stan
För att vara med vill jag att ni:
*Går in på www.pigtail.se och väljer om ni vill ha ett clip on sett eller färgade linser och i vilken färg
* kommenterar här vad ni vill ha
*Skriver på eran Facebook eller blogg att ni är med och tävlar
Good luck babes!
/Shoppaholly


Tävlingen avslutas 30 Juli!
kika gärna in på deras blogg där du kan köpa snygga solbrillor ; http://jannievonthern.blogg.se/tmp=22211632
#1 - raabia

jag är med :D



jag väljer:

Clip on set brun nr 4

#2 - emelie -

Härligt! :)



Ska jag vara ärlig så gillar jag inte baseballjackan alls, visst är dem säkert jätte sköna och så men jag skulle aldrig köpa en sån! :D

Kram!

#3 - minaal

jag vill också vara med ;)



jag vill ha den där linsen på bilden i inlägget :D

#4 - Sabrina

Okej okej :)

Ställ gärna en rolig fråga i min allra första frågestund i bloggen :) Kram på dig!

#5 - Shima

Jag vill verkligen ha löshår, mitt löshår är förstört och kostade 800 , och jag har inte pengar till en ny, olyckligtvis :(



Clip on set brun nr 4



#6 - Bloggen med stort B! ♥

Jag vill gärna vara med, om jag vinner vill jag ha ; Clip on set nr 1



Här är inlägget på min blogg :

http://rizzy.blogg.se/2010/july/deltar.html

:)

#7 - D A N I E L A ♥

- jag är gärna med, och om jag vinner så vill ja ha clip on set nr 4 brun :)

#8 - D A N I E L A ♥

- jag gör inte mycket, själv?:)

#9 - Sara - Ensamstående mamma

Åh vad roligt att jag vann :) Men till vilken mail ska jag skicka min adress? Du glömde skriva din mailadress :P

#10 - fia

idag blir det att sköta om sig själv till max. allt från ansiktsmask till naglar till hår ;) självdå ?:)

#11 - ♥ nathalie

sv. jora det e bra själv då :D ?

#12 - erik only erik

jag vill vara med o vinna dom färgade lisnerna :D



jag ska sova sanrt

#13 - sabina

Sv: Okej, jag ska nog lägga mig snart, bara jag kan dra mig från datorn :) sitter helt fast vid den! Vad ska du göra idag da?

Åh, äntligen med i en tävling :) skriver det både på facebook och bloggen :) om det är jag som vinner, vill jag ha Bruna linser. Kram

#14 - PrisciLLa

Idag ska jag sova över hos en kompis , sj? ^^

#15 - Olivia

Heej, =) Jag är absolut med och tävlar, har skrivit om det på facebook men tyvärr så har jag ingen blogg... så jag skrev det i min kompis blogg istället, ^.^ hehe, om jag vinner så skulle jag bli jätteglad om jag fick clip on set mix nr 613/27, clipsen går väl att färga,? hoppas det! =) tack och hej,

#16 - Ine Henriksen

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

#17 - Tiina johansson

sv: Inte så mke ;>



Jag är med i tävlingen! och jag vill ha clip on :)

#18 - Lizette

Jag vill ha clip on set nr 4 isf



Idag har jag tyvärr bara suttit hemma, haft så otroligt tråkigt, men vädret har inte tillåtit mig gå ut. Vad har du gjort idag då?

#19 - Kajsa

Svar: Ingenting alls antar jag. Ville till havet, men det ska regna där. Så inte så kul att sitta där en heldag. Men bada när det regnar är grymt mysigt iofs.. ^^

vad ska du göra?

#20 - ebba

haha idag händer det nog ingenting.

ska nog sova snart, för klockan är redan kvart i två, haha :)

fast morgondagen då som man kan säga är idag, så ska jag vara med kompisar:) Händer hos dig?:D

#21 - sarastille - jag gör gratis bloggdesigner

jag är med och tävlar :)

vill ha Clip on set brun nr 4 om jag vinner :)

ha en bra kväll!

#22 - Tina..

När avgörs tävlingen? ;P



Jag vill vara med men jag tror inte att jag får men jag ska fråga ;)

#23 - Mysiseen !

sv: Idag ska jag hänga med oh hämta några kompisar på ett ridläger ! :D <33 dudå ? (:

#24 - felicia

svar: ska åka utomlands. sj?

#25 - Nea ღ

Jag är gärna med =D ♥

Om jag vinner så vill jag ha Clip on set nr 613

#26 - Nicole Sanzetth

Sv:

Idag kommer barnen (jag är s.k. "plastmamma), så det bär eventuellt av till Leo's Lekland =) Vad ska du hitta på? Kram på dig, sötan

#27 - Amiee Whitney

sv. Idag har ingenting hänt i min dag. I morgon måste jag arbeta, så går jag till min väns hus och vi kommer då att hjälpa djurhemmet:)

Vilka planer har du för helgen?



Oh cool jag kolla upp det!

#28 - Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

allt bra med dig?



ps. tävling i min blogg om du är intresserad. örhängen i form av vingar :)

#29 - bella

ett par bruna linser :)

skulle vara supersnyggt !

#30 - LINDA

SV: Mycket fin! Själv? :)

#31 - nathalie pohjola

jag vill vara med i tävlingen jag vill ha clip on

#32 - kristina

Nej igår var ingen bra dag för jag dtädade sönder mig hihi lmen idag ska jag ut och dansa tänkte jag:) Sj?

#33 - Aidai

Sv: Jodå, det kanllar och går. Få se vad framtiden har att erbjuda. :)

#34 - Ylva

Jag vill jätte gärna vara med! Om jag vinner vill jag ha Barbie big eyes Violet / lila/purple. Kram

#35 - Inaa

sv; va bra :) Idag ska jag till min kompis landställe och vara borta i 3 dagar :)<3

#36 - Paulina

Vill gärna vara med i tävlingen, vore supersnyggt med blåa linser! :)

#37 - Paulina

Vill gärna vara med i tävlingen, vore supersnyggt med blåa linser! :) till inlägget:



http://delicioustrion.blogg.se/2010/july/vinn-clip-on-set-eller-fargade-linser.html

*

#38 - Malin

Heej! Vad ska du göra idag då?

#39 - Jennifer

Diggar din blogg hårt, jag är iaf med i tävlingen och jag vill ha blå cirkel-linser :)

#41 - JULIA [mode]

SVAR: Jo, det är bara bra med mej!:D

Själv då?

KRAM!

#42 - Linnea

sv: Jag jobbade hela dagen faktiskt och sen gick jag ut efter jobbet:) Vad gjorde du igår? :)

#43 - Agnes

sv: håller inte koll på veckorna nu på sommarlovet ;) haha

idag ska jag nog vara med min vän emilie:) ska du göra själv?

#44 - Beccaamanda

godmorgon :D

vad ska du göra idag då? :)

kram.

#45 - casa

uräskta att jag inte har bloggat och så men datornsladden har varit sönder. Hoppas du fortsätter att kommentera och läsa min blogg. kramar /casa

#46 - ANNIKA

fin blogg

#47 - josse

jag vill va med !:D

clip on set brun nr4 ! :D

kram

#48 - josse

sv: jag börjar sjuan ! :D

#49 - hanna

Bio=) sj?

#50 - staaajny

Självklart måste jag ju vara med ;)!

Jag vill ha ett clip on set brun nr 4, eftersom jag har brunt hår ;D.



sv: Det händer inte så mycket idag, iallafall inte för mej ;). Måste städa -.-. Själv då? Vad ska du hitta på :)?

#51 - patricia

Jag vill vara med! :)

jag vill ha linser: Big eyes Circle lenses Cirkellinser Cirkel linser NEO EOS dom bruna.

srkiver ett inlägg i min blogg nu! :)

#52 - Cornelia

Jag vill jätte gärna vara med ! :)

skulle vilja ha färgen chocolate på mina linser om jag skulle vinna :)

kram

#53 - Gina

Sv: Jag vet inte. Hoppas på att jag får min kamera,själv? :)

#54 - Rebecca

sv: Jag tror inte det händer så mycket idag faktiskt. Kanske sticker in till stan, behöver lite nya toppar :) själv? Allt bra? :D

#55 - Malin

Sv; Jag ska vara med min pojkvän i falun :) sjdå?

#56 - Maja

Jag vill vinna blå färgade linser:)

#57 - Sofia

Jag är med!

Och jag skulle gärna vilja ha "Clip on set nr 613"

(http://www.pigtail.se/clip-on-set/clip-on-set-nr-613.aspx)

#58 - SANDRA

Svar: idag ska avguda mina nya byxor xD Själv? Du hur brukar du ragga? xD är lite smått desperat xD

#59 - johanna

Jo allt är bara bra med mig <3

#60 - Nina

sv: jo det är bara bra :) vad ska du göra i helgen då?

#61 - Anonym

sv: okej skönt :)

idag vet jag inte riktigt, själv ?

kram

#62 - L I N NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

jag vill va med och tävla :)

jag vill tävla om bruna färgade linser.

Eftersom jag ska skaffa extensions så behöver jag inte clips.

Jag har skrivit om tävlingen på min facebook.



Hoppas inte du kommer ha så finalisterna får rästa på sig själva, för det börjar bli orättvist hehe.



kram liinnssaann

#63 - Terese Hallgren

Jag ska umgås lite med vänner och sedan spela lasergame ikväll! And you? :)



Nä-ä tack :)

#64 - L I N NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

åh nej , jag ångrade mig. Jag vill ha clipon-set i färgen brun! :D

för då slipper jag ju köpa extensions, om jag vinner då hihi , har skrivit på min facebook igen , bara att jag tävlar om löshår :D



kram liinnssaann

#65 - VeRoniKa

sv: aa jag har haft en fin dag

själv då?

#66 - Anonym

slapp dag :) sj?

#67 - julia :)

sv; Yes, själv?

#68 - Matilda

Sv; ungefär samma :)

#69 - Matilda

Sv; ungefär samma :)

#70 - kajsaa!*

Sv: joo den var braa.

rolig och typisk vänskap i längden lixom.

du borde värkligen se den tyck jaa!

rekomenderar du nån bra film?

#71 - miRa -tildas största fan ,, <333

SV;* Min favorit mat är Pizza och Tacos ;))<33



Ska du göra idag då? :O<3

#72 - julia

sv:

jag tycker dom är skitsnygga men eftersom alla har dom finns det ingen mening med att ha dom. inget kul att ha likadan som hundra andra tjejer

#73 - Evelina

Hej ! jag vill ha de blåa cirkellinserna om jag vinner :) Jag skulle vara jätte glad om jag vann denna tävling, för just nu har jag det lite tufft med familjen och med sjukdomsfall.. Kanske skulle vinsten pigga upp mig lite så jag skulle bli på lite bättre humör och orka kämpa vidare ännu en gång. Jag håller tummarna för mig <3

#74 - Josefine

hm, idag blir det nog park&vinhäng :) själv?

#75 - astrid

sv ; jag förstår dig, nagellacket e gryyymt snyggt!

idag ska jag typ til stan och träffsa lite folk ;) själv?

#76 - Johanna

Jag är med och tävlar :D

Jag väljer clip on set: Brun nr4 om jag vinner:)

#77 - Linda - ndaiL

vi ska till väla idag

#78 - Jenny

Jag skulle gärna vilja ha Clip on set nr 613 :)



Superfin min vinst-klänning var föresten! :) Älskar den!

#79 - mellis

Hejsan!

Tack så mkt för vinsten 1

hömtade ut den igår ! :D

#80 - Linnéa

Jag sitter faktiskt på jobbet just nu, slutar kl. 16 ungefär :() och då ska jag springa i en massa butiker o handla lite småsaker <3



Själv då?

#81 - FILIPPA DANELL - kung redan som ung.

SV: förlåt men jag minns inte riktigt vad jag skrev till dig. Vad ska din syster hjälpa mig med? :)

#82 - MYMiC

OMG! jag är med, linserna of my dreams, hhaha har ju varit inn epå den där sidan och dregglat :o



skriver en till kommentar när jag gjort ett blogginlägg om denna magiska tävling ^_^/

#83 - felicia

sv: idag ska jag åka bil hela dagen, hem till stockholm .D

sj då ?

#84 - felicia

sv: idag ska jag åka bil hela dagen, hem till stockholm .D

sj då ?

#85 - Emelie

svar: tack så mycket ! :D

Idag ska jag bada och förhoppninsvis hinna sola lite,kanske blir en cykeltur med :) Själv?



Jag är gärna med i tävlingen,kommenterar dig igen när jag skrivit ett inlägg på min blogg eller facebook!

Kram

#86 - MYMiC

sådär :D

Har skrivit både på FB och på bloggir nu ^_^/



Om jag skulle ha ruskigt tur att vinna, skulle jag helst vilja ha ett par bruna cirkellinser! Jag har velat ha sånna linser i typ 3-4 år, haha! xD



Ha en awesome dag, kramo!



länk till inlägget over here:

http://mymic.blogg.se/2010/july/circlelens-tavling.html

#87 - Johanna

Jag skulle jätte gärna vilja ha clips on set BRUN NR 4 :) skulle vara skit schysst :D skriver ett inlägg om det i bloggen!

#88 - Faaanzzyyy <3

Jag är med...

Jag ska ha Clip on set BLOND nr 613..

Skriver ett inlägg om det i bloggen nu (: <3

#89 - Julia

jag är med!



väljer Barbie big eye chocolate lins :)

#90 - caroline-mode bloggaren

hej. jag väljer clips on set, det blonda 613 ;D inlägget finns på bloggen! ;D

#91 - inksy

Åhh deras linser har jag spanat in ett bra tag nu, så jag är med.



Barbie big eyes Blå linser, står på önskelistan och inlägget finns på bloggen.

#92 - Linda

Jag är med i tävlingen

och dessa vill jag ha om jag vinner

Big eyes Circle lenses Cirkellinser Cirkel linser NEO EOS

har skrivit om det i min blogg :D

#93 - patricia

hej jag skulle vilja va med & tävla om

Clip on set brun nr 4 :)



Kram :)

#94 - sabina

Hej! Härlig blogg du har! Jag bara älskar den transparenta toppen du har inhandlat. Jag måste vara med och tävla. Jag ställde ju upp som hårmodell för ca 1 år sedan och dom kapade allt hår. Usch å fy, blev nästan deprimerad när det kändes som om frisören klippte bort min kvinnlighet. Såå OM jag skulle vara den lycklige vinnare så skulle jag vilja ha clips set i nr 613. Fake it til you make it ;)

#95 - annnnnåå (anna)

Hej, super rolig och lättläst men samtidigt intressant blogg. De får ett stort jädra plus utav mig. Att du dessutom svarar när man kommenterar är bara ännu roligare. Jag menar kissie och dessie och paow och dom där, de verkar som om dom tror att dom är så otroligt mycket bättre än oss andra och att dom inte har tid för deras fans/läsare så dom skiter helt enkelt i att svara. Visst förstår om de skulle ta upp alldeles för mycket tid för dem. Men ändå, man kan ju iallafall försöka om man vill att ens läsare ska stanna kvar! De gör du på ett bra sätt, du svarar vilket är riktigt roligt. En massa creads till dig Nicole!



Jo dessutom vill jag vara med & tävla och hoppas på de allra bästa. Om jag vinner väljer jag ett par cirkellinser i färgen BLÅ. Pris 190 kr. Tack på förhand!

#96 - ISABELLE - sommarens blogg!

hej! :D

om jag vinner väljer jag ett par cirkellinser i färg blå! :D

jag ska skriva ett inlägg om det så fort jag får tid ;) puss & kram!

#97 - nimarta : )

jag är med !

om jag vinner vill jag har clips on set 1 , svart löshår.



du kan läsa mitt inlägg här : ) http://altazi.blogg.se/2010/july/tavling-hos-nicole-a-k-a-shoppaholly.html#comment



hållertummarna !

#98 - Denise Dennan Linderoth

Dom där linserna ska tydligen vara farliga för ögonen. Infektioner och så ska vara lätta att få :/

#99 - evamar

Åh, vad perfekt! Jag önskar mig Clip on set mix nr 613/27. Har testat med färgade linser förut men klarade inte ens av att få in dem i ögonen. Synd, för de här är ju supersnygga!



PS. Jag länkar såklart: http://evamar.blogg.se/2010/july/harforlangning-eller-linser-30-juli.html

#100 - Amanda Peters

Hejsan !

Jag är gärna med och tävlar om ett clip on set, jag har alltid velat ha längre hår eftersom jag har så tunt och lite hår på huvudet... men har aldrig haft pengar till att köpa mig ett eget set.



Helst av allt vill jag ha : Clip on set mix nr 613/27



Du kan läsa inlägget här ---> http://www.improveme.se/Amandapeters/107718

#101 - Sanna Källstrand

Vill vara med och tävla om clip-on set nr 4 :) det bruna alltså. Skriver om min tävlingen i min blogg direkt :D

#102 - minaal

men kommer jag få dem hem eller kommer det vara en tävling?

#103 - josseಌ

oooh jag e sjukt med!

behöver verkligen nytt löshår!

så jag tar det ;)))



Clip on set brun nr 4



fin blogg!!!!!!!!

#104 - Rebecka

Hejsan för det första jätte roligt att du har en sån här tävling så man kanske har turen att vinna något som faktiskt är rätt så dyrt! och om jag nu skulle ha turen att vinna så skulle jag jätte gärna vilja ha Barbie big eyes Chocolate lins :).

Har skrivit på bloggen så här är länken till inlägget: http://rebeckaberggren.devote.se/



Ha en fin dag och en super härlig helg, kram ^^

#105 - Kimberly Borg

Jag är med,

linser vilka som helst (: <3

#106 - melina

Jag är med, vill vinna svart clip on set :)

inlägg till tävlingen i min blogg: http://melinajohansson.blogg.se/2010/july/tavling-igen.html#comment

#107 - Embla Holm

Jag vill gärna vara med, och väljer clip on set med nummer 613.



Min facebook är Embla Holm

Och min blogg är Givemeall.blogg.se

#108 - MYMiC

Aw, varsågod! Jag diggar din stil :D



Btw, med bruna linser så menade jag självklart

Barbie big eyes Chocolate lense ^^;



Ha en fortsatt trevlig kväll,

Kramo!

#109 - Angelica

Clip on set brun nr 4 skulle jag vilja ha om jag vann :D



Har skrivit på min facebook, men den är privat så.. Hoppas du litar på mig? Hehe :)

#110 - vendela

WIHOOO! vilken härlig tävling :D om jag skulle vinna skulle jag gärna villja ha: Barbie big eyes Chocolate lins :D <3

#111 - Emmy

Jag vill vara med!

och jag vill vinna : Barbie big eyes Gröna linser!

#112 - Sandra

Jag är självklart med i din tävling

Jag väljer : Clip on set nr 613



Älskar din blogg

Kram

#113 - Emy

oohh jag vill oxå vara med.



jag väljer: Cirkellinser Bruna linser



när får man svar från dig??

och hur?

#114 - care69

Jag är med!

Vinner jag önskar jag clip-on-set nr. 4



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/07/30-juli-vinn-clip-on-set-eller-linser.html

#115 - Mimmi

jag är med!

vinner jag så önskar jag clip-on-set nr 1



länk till bloggen:

http://lovefourever.blogg.se/?tmp=24095225



#116 - Mattias

Är självklart med! Vinner jag så önskar jag clip-on-set nr 613! Länkar också på: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/harforlangning-eller-linser-30-juli.html och nu håller jag tummanra!

Mattias

#117 - Sandra

Fin tävling! Jag deltar gärna.



Om jag har turen med mig skulle jag välja "Cirkellinser Bruna linser".

Jag har alltid velat ha bruna ögon och nu har jag äntligen (efter 10-års väntan) fått klartecken av läkarna att mitt skadade öga klarar av att använda lins!



Jag har ingen blogg, men jag mailar mina 5 närmaste vänner om tävlingen.

#118 - Tildahöij ♥

Rolig tävling (: jag är gärna med jag vill ha hårförlägning



jag vill ha slingat blont och ljus brunt (: !

#119 - Dana :)

Jag är med och tävlar länk till inlägget : http://danamisaghi.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-och-tavlar-hos-sota-nicole.html#comment



så ser du vilken löshår jag valt



puss&kram



/dana

#120 - helena

jag är gärna med :)

jag skulle vilja vinna Clip on set mix nr 613/27 :)

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5399473/clip-on-set-eller-linser.htm



kram Helena :)

[email protected]

#121 - elina

ja är gärna med!:D

Vinner jag önskar jag mej Clip on set nr 613 , har bra karm!:D

#122 - Thi Anh Van

http://asiansisters.blogg.se/2010/july/tavling-clip-on-set-eller-linser.html#comment



åh jag skulle så gärna vilja vinna bruna circle lenses :) skulle bli jätteeeeeee glad om jag fick turen vid min sida :)

håller alla tummarna,stortårna & liltårna till tusen!! =)

#123 - emelie

jag är med :)

och jag tar clips on set nr 4 :) brun



hoppas du får en underbar dag! kram

#124 - emelie

jag är med :)

och jag tar clips on set nr 4 :) brun



hoppas du får en underbar dag! kram

#125 - Julia

Jag väljer clip on set nr 4 brun. Mitt gamla löshår är helt förstört, behöver verkligen nytt!



Och din blogg är urgullig! Hoppas att allt är bra annars! :D

#126 - Agnes♥

Hej jag vill vara med :D jag skulle vilja ha linserna som heter: Barbie big eyes Blå linser.



Ha en bra dag, Karm :D

#127 - Erika

Hej!!:D Jag är jäätte gärna med!



Jag skulle nog vilja ha...hm...Gröna Barbie linser! Dom var skit coola :D



Nu håller jag tummarna och tårna <3

http://cullengirl.blogg.se/2010/july/tavling-2.html#comment



Jag har även länkat i bloggen:

#128 - tove-tov

Allt är bra med mig. Sj då? :)



Jag skulle vilja ha Clip on Set NR 613

#129 - Nadja

Åh, jag är helt klart med och tävlar om ett clip on set i färgen #613. Har även skrivit om tävlingen på min blogg.



Länk: http://barbienadja.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-och-tavlar.html.



Håller tummarna för att jag vinner! :)

#130 - Malin

Jag är med och tävlar, jag skulle vilja ha "Barbie big eyes Svarta linser"



Och jag har skrivit om tävlingen i min blogg!

#131 - amina

ja är med

jag väljer löshår nr 613



ja skriver i min blogg att ja är med och tävlar,



puss :)



#132 - jacqueline

jag skulle vilja vinna ett clip on set med färgen brun nr 4:) skriver på facebook att jag e med och tävlar!:)

#133 - Marie

Jag är helt klart med och tävlar! Vill ha clip-on set färg # 613 ifall jag vinner! :)



pussar

#134 - Saga Arvidsson<333

Jag vill ha löshår, brunt nr.4 .

Jag har skrivt ett inlägg på min blogg och där kan du se löshåret jag vill ha.

Länken till det:

http://gulligasaga.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-i-en-tavling.html#comment

Puss!



// Saga Arvidsson

www.gulligasaga.blogg.se

#135 - Amanda

Underbar tävling (:

jag är såklert med och tävlar (: Om jag vann skulle jag vilja ha clip-on set.. brun nummer 4 (: !



länk till inlägget ;

http://aliias.blogg.se/2010/july/tavling.html#comment heh (:



puss<3

#136 - ebba

Vilken bra tävling du har ordnat!:)

Jag är såklart med och tävlar, så om jag då skulle vinna skulle jag vilja ha clip-on set brun nr 4 !:)



länk till mitt inlägg:

http://ebbalantto.wordpress.com/2010/07/24/jag-ar-med-och-tavlar/



håller tummarna att jag vinner nu!:) <3

#137 - Moa:D

Hejsan!

Altså jag kanske är lite blond men jag fattar inte hur man ska kunna välja tillexempel löshår för det står ju att man ska beställa?

SNÄLLA svara:)

#138 - Melissa

Hejsan, vilken go tävling! :)

Om jag hade turen att vinna, som jag dessvärre aldrig har haha, så skulle jag vilja ha det BRUNA clip on-sättet. Mitt nuvarande är så grymt risigt, så vet inte var jag ska ta vägen ;-)



Kommer följa din blogg i fortsättningen, awesome! :)



Länken till mitt inlägg om tävlingen, är: http://melissaputtonen.webblogg.se/2010/july/tavling.html#comment



Ha en trevlig dag & sköt om dig! / Melissa

#139 - Nea

Vilken rolig tävling! Har tänkt rätt länge på att klippa kort så det skulle vara smidigt att ha löshår sen om man vill variera sig. Om jag vinner är det alltså bara att gå raka vägen till frisören...



Skulle vilja ha mitt löshår i färgen brun nr 4, och här har du mitt blogginlägg: http://baranea.se/?p=2636

#140 - Annika

Jag vill verkligen vara med och tävla, shit vad det skulle göra min sommar om jag vann! Om jag vinner vill jag ha Clip on set med färgen ; Brun nr 4 :)

#141 - Annika (igen)

#142 - Annika (igen)

(Glömde skriva in min meljadress, så här kommer den. Brun nr 4 vare om jag vann - kolla gärna bloggen, la upp ett inlägg om din tävling.

#143 - Sandra

Jag är med ! :)



Jag skulle vilja vinna ''Clip on set nr 613''! :D



Kram

#145 - Irene

Jag är med och tävlar, vill gärna vinna ett clip on set brun altså nummer 4.

Tack för en rolig tävling!

#146 - My

Hej. :>

Jag är med i tävlingen, och om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja vinna "Clip on set nr 613" Clip set i blont :)

#147 - ida

jag är med och tävlar, och skulle vija vinna clip on set nr 4! :)

#148 - Balida

Hejsan :) Är med, priserna i dina tävlingar intresserar mig alltid haha.



Är med och tävlar om Clip on set brun nr 4, hårförlångningen.



Kram

#150 - lina :)

jag vill ha "Clip on set brun nr 4 :D

Puss!

#151 - Anonym

Jag skulle gärna vara med om att vinna dessa :)



Ett Clip on set nr 1 /svart vill jag vinna :)



http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1388855678

#152 - Sara

Jag är med och tävlar :) <3



Jag vill vinna ett Clip on set nr, 613 blond.



Läs det jag skrivit. <3



http://saralilliehorn.blogg.se/2010/july/ar-med-och-tavlar.html#comment



#153 - Anonym

jag är med och tävlar

och jag väljer clip on set brun nr 4 :)

#154 - Matilda

Jag är med :)



Clip on set nr.613 blond

#155 - jennifer

jag är med och tävlar och skulle gärna vilja ha "

Clip on set mix nr 613/27" sjukt bra blogg btw!

jennifer nygren @ facebook



pusssss

#156 - Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Jag är gärna med i tävlingen, även om det säkert är as svårt att vinna, haha :P

#157 - Ida

Om jag vinner så skulle jag vilja "ha", Clip On Set Brun Nr 4 (:



Mitt inlägg: http://idaafs.blogg.se/2010/july/tavling-hos-shoppahollyhttpnicolesjostr.html#comment

#158 - sofie

Jag vill vara med :D om jag vinner vill jag ha clip on set nummer 1 :) Länk till inlägget jag sklrivit: http://sofieantonsson.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-och-tavlar.html

#159 - m o a o h l s s o n !

jag är med! om jag vinner vill jag ha barbie eye linser i färgen blue. har skrivit inlägg i min blogg.

#160 - matilda haglund

jag är med!

om jag vinner, väljer jag clip on set nr 4

inlägg,länk osv finns på blogg!

#161 - Siza

Jag vill ha Cirkellinser Blå lins tack ^^

http://sizas.blogg.se/2010/july/cirkellinser-bla-lins.html#comment

#162 - paulina

jag är med !:)

jag väljer clip on set nr 613

puss!

#163 - m o a o h l s s o n !

jag är med ;) jag vill ha dem bruna barbie linserna. puss!

#164 - Vickan

jag skulle välja clip ons nr 613 :)

#165 - Dounia

jag är med och tävlar om Cirkellinser Blå lins :)

#166 - Noura

om jag vann skulle jag vilja ha Cirkellinser Gröna linser

:)

#167 - sophie

jag är med och tävlar om cirkellinser lila linser :))

#168 - Tova

Åh, jag är supergärna med!! Hatar min trista ögonfärg, och skulle vilja testa hur det känns att vara snyggt blåögd för en dag...

"Cirkelliner blå lins" skulle därför bli mitt val.



Har länkat här: http://tovis88.wordpress.com/2009/07/26/247



Kramar

#169 - Leila

Jag skulle vilja vinna clip on set svart nr 1 :D:D:DD:D



Har länkat: http://butterflys.blogg.se/2010/july/308-vinn-clip-on-eller-linser.html

#170 - Anonym

Jag skulle gärna vilja vara med! :)



Och om jag vann skulle jag välja de bruna, färgade cirkellinserna :D

#171 - Eva - om färgade linser

Färgade linser, särskilt blå linser är riktigt snyggt. Har provat bruna linser en gång men de passade inte till min hårfärg. (musfärgat)...

#172 - GABRIELLE

jag är van med linser och är hemsktgärna med och tävlar i din underbara tävling !



Ha den bra / Gabrielle :)

#173 - GABRIELLE

barbie big blue skulle jag vilja ha.

läser din blogg varenda dag och jag tror att du kommer bli top 3 snart!



Ha den underbart / Gabrielle :)

#174 - THESS .. 2 tävlingar pågår i bloggen!

Jag är med!

Väljer Mänskligt äkta Remyhår SUPERKVALITÉ nr 4



Har velat länge om jag ska färga mitt hår mörkt nu till hösten eller ej, men vinner jag denna tävlingen så SKA jag göra det .. hehe därför tog jag mörkt. ;)

#175 - Garcinia Cambogia Pure

olqrkojdpmftkptuspn/cmphh/tf, Garcinia kola, gCzitIp, [url=http://southeasttrainingproviders.org/]Garcinia Cambogia Extract Pure[/url], qpmGzFa, http://southeasttrainingproviders.org/ Garcinia cambogia, JnhXIEW.

#176 - Proactol cheapest

bgvjuojdpmftkptuspn/cmphh/tf, Leslie proactol, qWqlOXD, [url=http://proactolwebs.com/]Proactol[/url], WFThVkS, http://proactolwebs.com/ Proactol review yahoo, imhpcKZ.