Frågestund

Nu ska jag dra in till storstan sala i familjens limo *host saab* och kika runt lite i affärer och kanske hämta upp pojkvännen också.

Så nu kör vi på en Frågestund!
Remember inga frågor är dumma frågor och jag kommer svara på ALLA!

Love / Shoppaholly


haha ja börjar bli gråhårig , nejdå så blir det om man försöker spraya torrschampo utan att gnugga in det
#1 - michelle westerberg <3

Fin blogg! =)

#2 - Elina

svar: tack så mkt!

#3 - caroline

fin du är!

#4 - Erica

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? :)

#5 - Patrik

hmm då undrar jag vilken MER som är din favorit? ;)



#6 - michelle westerberg <3

Svar: hm nej... det är jag rädd för att jag ska göra... men om jag färgar så kommer jag att färga tillbaka om det inte blir bra...

#7 - Bella

Tack så mycket! :)

#8 - elinn

bästa/sämsta bloggare?

varför började du blogga?

katt/hund?

cola/fanta?

vad är det bästa du vet?

det bästa med sommaren?

det sämsta med sommaren?



jag är så usel på frågor, haha :P

allt bra med dig? :)

#9 - Moa

svar: Jag mår sådär.

#10 - Viktoria - Veckans blogg pågår!

Har du gjort din design själv? :)

#11 - T O V A

Hm....

Vad tycker du om Tokio Hotel? :-D :-D

Snyggaste kill och tjejkändis?

Favoritland?

Och en till fråga... skulle du vilja vara spergullig och rösta på mej här:?



http://livelovelearn.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment



kram! :D

#12 - justsingit ♪♫

Hej!

frågestund på bloggen!

ställ gärna några frågor ! (:

kram!

#13 - Felicia

Vad skulle du inte kunna vara utan?

Vilken känsla tycker du är den bästa?

Vad är din bästa egenskap?

Hur gammal är du?

Vad är en bra blogg för dig?

:) Ha det bra!

#14 - Therese

Okej=)Jag använder Vera Wang Princess, Ed Hardys Woman, avril lavignes, issie mijaki(stavning^^?) m.fl=)Kram

#15 - M A L I N :)

Fin blogg :D

#16 - ronja

fin header :)

#17 - Anonym

Vad är dina favorit klädbutiker? =)

#18 - Simone

Sv: Nej det är inte jag i Headern :)

Men jag är med i din tävling och nu ska jag ställa en fråga till dig. :)



Vilken maträtt är den bästa?

#19 - alexandra

sv; tack :)



hur länge har du bloggat?

varför bloggar du?

hur många läsare per dag?

hur många bloggar läser du på en dag?

#20 - sophie - fotoblogg

sv: taack :))))

#21 - entrevista, -lär känna bloggarna!

SV: Ja och tur är väl det. Himla tråkigt om alla hade gått och sett likadana ut menar jag :)



Ha en finfin dag!

#22 - Anonym

roligt att du är med. håll tummarna nu för att du blir utvald! :D

#23 - Paparazzibecka

Sv. Bläää :(

#24 - pinja

tack, din också! :)

#25 - nimarta : )

hej , det skulle vara jätte kul om vi kunde följa varandra via bloglovin om du vill det lägg till mig och komentera min blogg att du har gjort det så att jag vet så lägger jag till dej :D

#26 - pinja

hur gammal är du?

bor du i sverige?

varför började du blogga?

viktigaste personen för dig?

:)



#27 - Lollo

följ gärna min blogg http://ssvampis.blogg.se :D

#28 - MATHILDA ღ

SVAR Tack så mycket=) Man kan rösta 3 ggr!

#29 - - Alexandra!

sv: Jag håller verkligen med dig!

#30 - E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

#31 - Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen.. Vad händer hos dig? :)

Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand

#32 - TEDDI & JANNA - En blogg om våra liv

SKITFIN BLOGG!



Är våran design fin?

Är våran blogg bra i helhet?

#33 - michelle westerberg <3

Svar: hehe, vad tror du det skulle kosta?

#34 - lana

Vilka är dina favorit bloggar som är icke så kända ?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

#35 - lana

några bloggar som är bland favoriter som är icke så kända/stora :)



Skulle vara tacksam om du skriver en kommentar när du svarat på frågan :D