Hawaiian Tropic tävling!

Hello , så sant som sagt så dyker det upp tävlingar nu på bloggen eftersom jag fixat min nya design och kör på en ny fräsh start! Så vad blir inte bättre än en tävling om ett Hawaiian Tropic sommar set ?
Om jag kunde vara med och tävla skulle jag det haha ;)

För att vara med ska du bara kommentera : Jag är med :)
det är självklart ett stort plus om du skriver om tävlingen i din blogg också

I det här underbara settet ingår :


Hawaiian tropic tan enchanger och conditioner:
För dig som har en bra grundfärg och Vill förlänga din gyllenbruna hudton . den här återfuktande olja innehåller beta- karoten , morotsextrakt samt Naturliga aminosyror som förhöjer , intensifierar och förstärker din Naturligt solbruna hud .
Din grundfärg stannar kvar längre  , hälsosammare Utseende . Oljan Kan också användas efter solen som en Skön återfuktare .

hawaiian tropics sollotion med solskyddsfaktor 15 och uppåt är alla rekommenderade av international skin cancer foundation. de innehåller också tripple defence system som är ett vitaminkomplex bestående av a, c och e vitaminer som genom microkapslar succesivt tillförs huden under 12 timmar. vitaminerna skyddar mot de fria radikalernas påverkan, vilka orsakar hudens tidiga åldrande. uva, uvb och ir-skydd, hypoallergenisk vattenresistent upp till 80 min. produkten täpper inte till porerna. 200 ml



Fuktgivande Lip Gloss fran Hawaiian Tropic Tyskland gräva förföriskt Vackra Upp läppar och till 12 timmars återfuktning med ett bredspektrum UVA -& UVB - Skydd
Spf 25 och med smaken Mango/Papaya





Grattis till VADFANSKAJAGHETA

som vann det här lyxiga settet

#1 - Lina

Jag är med :)

#2 - Barbienadja

Jag är med och tävlar! Skulle hemskt gärna vilja vinna detta, det är som gjort för mig. En riktigt, riktigt bra tävling. Jag håller tummarna ;)

#3 - andrea

sv: hehehe jag är med :)

#4 - sabina

jag är gärna med, kul tävling :D

#5 - Alice Seacret

Jag är med!

Grym tävlig, skulle vara kul om man vann för jag har funderat länge på att införskaffa något av det hör med det har aldrig blivit av.. :)



Btw ,jag skriver om tävlingen i min blogg!



DIN BLOGG ÄR JÄTTE SÖT OCKSÅ!! :D

#6 - felicia cohen

jag är med :d

#7 - sophie

Jag är lätt med i tävlingen :D

har länkat på min blogg :)

#8 - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack så supermycket :D <3

Jag är med och tävlar :) <3

har även skrivit om tävlingen och länkat på min andra blogg.. jag har två st.. så här är inlägget :)

Så nu borde jag ju ligga riktigt bra till (A) när avslutas tävlingen?



länken; http://www.nattstad.se/AlexandraJohansson?id=1017144

#9 - E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :)

hur mår du idag då?

#10 - Jenny^^

Jag är med =)



Länk via min blogg':

http://jennylovesyou.blogg.se/2010/june/tavling-hos-nicole.html#comment

#11 - Felicia

fin blog

#12 - Julia

Jag är meed ;P Haha vill ha!!

#13 - Linda

JAg ör med!!!!!!!!!!

#14 - Madeleine

Jag är med :)

#15 - Sandra

Jag älskar det läppglanset! Det smakar mums med :)

#16 - Olivia

jag är med :)

#17 - Anonym

jag är meed !

#18 - Angelica

Hej! :)



Jag är självklart med och tävlar om detta unika pris. Hoppas verkligen jag har turen med mig.



Skriver även om tävlingen i min blogg!



Kram

#19 - simone

häärliga produkter :)

#20 - anastasia

jag är med! :)

#21 - Lisen

jag är med! :)

#22 - Nathalie

jag är med:)

#23 - Zezze

Jag är med! :D

#24 - MATHILDA ღ

JAG ÄR MED! :) låter helt perfekt för mig hihi!

#25 - Michan

Jag är självklart med. Älskar Hawaiian Tropic. Men mina börjar ta slut nu. Boooooo ;(

#26 - sagi

jag är med :D

( förlåt, men jag kommer inte orka skriva ett inlägg, kanske gör det under dagen )

kram :)

#27 - Anonym

jag [sandra] är med :D

#28 - Felicia

Jaaaaag ärrrr meeeed :D



PUSS

#29 - minisaris

Jag vill vara med, har länkat till dig på min blogg :)

#30 - Alexa

Kul! Jag är med, älskar Hawaiian tropic :D

#31 - Hanna

Åh vilken perfekt tävling! Snart blir det Rhodos för mig och jag ska bli såå snyggt brun :D

Jag är med och tävlar alltså!

#32 - frida

jag är med :D

#33 - Sussie

Jag är meee ;)

#34 - C-L-A-R-A

Jag är med! :)

Länken till mitt blogginlägg:

http://naturalcolors.blogg.se/2010/june/tavling-3.html

#35 - Michelle

Jag är med, jag kommer skriva i nästa inlägg om bloggen och kommer tipsa om denna jätte söta bloggen, och bloggdesignen! ;)

Så kika in lite senare idag :)

#36 - elin

Jag är med :P

#37 - thesswester - inte som alla andra

sv; jag är med kan du lita på! :)

#38 - Millah

jag är med =)

#39 - iaa

jag är med

#40 - jacqe

Jag e med :)

jag haar länkat till din tävling också: http://bbelfrage.blogg.se/2010/june/tavling.html



Kram :)

#41 - Rebecca

Jag är med :)

#42 - bina

Jag är med :) när får man reda på om man vunnit? kram

#43 - DENISE

jag är med!:) kram!

#44 - elinn

JAG ÄR MED! :D

#45 - Malin

ah vad roligt, jag ar med.

#46 - lana

är med ! :D

#47 - Viktoria - Veckans blogg pågår!

Jag är med.

#48 - lana

JAG ÄR MED ! Om man nu var tvungen att skrivadet ;P

skrev bara är med på förra ;P

#49 - Eleena

sv; tack :)

Okej jag kan vara med ;D

( Jag äör med ;D )

#50 - Malin

Jag är med :)

#51 - moa

jag är med:)

#52 - ♥ Sanna ♥

Jag vill gärna vara med!! =)

#53 - Maja

Jag är med:)

#54 - Malin

Jag är med. :) Vilken toppentävling!

#55 - TESS

Jag är med sockerkakan!

#56 - Simone

Jag är med! :)

#57 - ellie

Jag är med och tävlar!!! :D:D

#58 - denise

jag är med :)

haha inte för att jag behöve solprodukter men det är alltid en fin pressent :DD

ttack desamma:) allt bra ?

#59 - Jennifer

Jag är med och tävlar :)

Länk till inlägget i min blogg!

http://jjenniferks.blogg.se/2010/june/tavlingsdags-for-min-del.html#comment

#60 - Johanna

jag vill självklart vara med! :)

#61 - IDA

Sv: Självklart är jag med! :))

Har länkat dig och tävlingen på min blogg här och har även lånat bilderna, hoppas det var okej? :)

http://mylifeasidaa.blogg.se/2010/june/tavling-hos-nicole.html#comment



Hoppas på tur, skulle bli suuuper glad om jag vann!! :)

Kram ida

#62 - mel

jag är med :)

#63 - ingrid

Jag är med. Grymt bra produkter :)

#64 - Katarina

JAG ÄR MEEEEEEED!!!! :D

#65 - ONE OF A KIND - Tävling pågår !

Jag vill verkligen vara med och tävla :)



#66 - emelie

jag är med! :):)

#67 - ebba o nathalie

vi/ jag e med! ;D

tack desamma föresten ^^

#68 - nimarta : )

jag är med !

#69 - sophie

jag är gärna med:)

#70 - helena

Jag är med :)

#71 - Minna (L)

jag är med :D !

#72 - daniela

jag är absolut med, skulle vara grymt att vinna detta! plånboken är ju lite tight nu på sommaren! haha :D

#73 - ; ICE

Jag är med :)

Skriver om det i min blogg lite senare. :)

#74 - veronica

jag är med:)

#75 - Julia

Jag är med :)

kram//julia

#76 - Malin

Sv: tack & dsm! :)



jag vill vara med :)

#77 - SOFIA

Jag är absolut jätte gärna med. Fin blogg du har! Har aldrig lyckats vunnit någon tävling hittils kanske lyckas nu. Ha det så bra! Kram

#78 - Julia

Jag är med!! :D

#79 - Alexandra

Vad trevlig. Im in!:)

#80 - Julia :)) (inte ssamma som ovan^^)

jag är med^^ Har tyvärr ingen blogg ;3

#81 - Jennifer

Jag är med och tävlar !:D

#82 - Jessica

Jag vill vara med :)

#83 - jackaan<3

Jag skulle gärna vilja vara med :)

#84 - M A L I N :)

jag är gärna med länkar tävlingen i min blogg :D

#85 - jessikaz - party prinsessan

Jag är jätte gärna med =)

#86 - » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

ÅÅÅÅÅÅÅH! :D Jag är med, big time! :D

#87 - Malin

JAG ÄR MED :D

#88 - patricia

såklart inte:D men har alla dem redan(A<3

#89 - annahellman

jag är med! dom är så jäkla bra, funkar hur bra som helst. skulle va asnice att testa olika produkter! ;D

#90 - Elin

Jag är med :)

#91 - Sandra

Jag är med! :]

#92 - Sissi

Jag ör gärna med och tävlar!

#93 - kickan

Jag är med! skulle vara perfekt tills jag åker utomlands, till rhodos, i slutet av juli :)

#94 - A.

Svar: Tack. :) -Jag är med. :)

#96 - EMma

Jag är jätte gärna med ;)

#97 - Filippa Cervin

åhh, jag är självklart med, skulle vara perfekt för mig!

#98 - evelina

jag är med ! :D

#99 - jessica

jag är med :)

#100 - Birgitta

jag är med!

#101 - jen

Jag är med!!! :)

#102 - hannah<3

jag är med :D

#103 - Jennifer

Haha jag stog inne på Kicks igår och övervägde att köpa just dem tre produkterna, jag är helt klart med och tävlar! Vore ju grymt att få lite extra färg de få timmarna jag kommer sola i sommar, ska jobba nämligen /;



Kram Jennifer!

#104 - Erika ♥

JAg är med och tävlar :D

#105 - B

Jag är mer en gärna med och tävlar då jag spanat in de där prudukterna ett tag! Toppen tävling! =)

#106 - B

Jag är mer en gärna med och tävlar då jag spanat in de där prudukterna ett tag! Toppen tävling! =)



#107 - Hanna

Jag är med!



Håller tummarna :D

#108 - Gabriellaa

Klart jag är med! :D

#109 - LIENE

Bra tävling men är nog ändå inget för mig:) klarar mig utan.

#110 - victoria

såklart jag vill vara med !!!

#111 - Lina

Jag är med :D

#112 - Joey

Verkar ju helt toppen! Jag är med :)

#113 - Emma

http://eljungberg.blogg.se/2010/july/tropic.html#comment



här har jag skrivit om tävlingen. juste, JAG ÄR MED! :D

#114 - linnette

Vilken härlig nystart! Jag är med och deltar, hoppas på vinst! Kramar.



#115 - linnette

Jag har skrivit om tävlingen i min blogg! ; http://elinlinnettes.blogg.se/2010/july/nicolesjostrombloggse.html#comment



Nu hoppas jag bara på vinst! :D

Kramar



#116 - martina

jag är med:) !

#117 - hannah<3

Jag skrev tidigare att jag var med men glömde skriva att jag länkade din blogg och tävlingen xD <3

#118 - viveka

jag är med!

har länkat i miniblogg!

#119 - Liza

Jag är med :) har lagt upp det i bloggen med ;)



http://miissapriil.blogg.se/2010/july/hawaiian-tropic.html

#120 - Elin

jag vill vara med och tävla :) har även länkat i min blogg!

#121 - malin

Åh jag är med!! :D kram.

#122 - alva

åh jag är med! :D

#123 - Fanny

Stod o pillade på lite olika produkter från Hawaiian Tropic inne på Kicks igår, dessvärre fick dom stanna där, kontot är ju inte som mest välfyllt under sommaren tyvärr.

Därför tävlar jag gärna om detta paketet ! :-)

#124 - Matilda

Hej!

Jag är hämskt gärna med och tävlar. Har desvärre ingen blogg men skickar istället ut länkar till vänner. Ha en fortsatt underbar sommar och hoppas på att få höra av dig.



Kramar Matilda

#125 - PICTUURESTYLE

Jag är med :D

#126 - josefina

Jag är med!! :)

#127 - Jennifer Löfsved

Jag är med! :)

#128 - Suzy puzy

Jag är med!

#129 - Mikaela

Jag är med :)

#130 - Malin

jag är med :)

#131 - olivia

Jag är med!:)

#132 - Sophie

Jag är med! :) älskar Hawaiin Tropic!!! Helt underbara produkter! Kramar! /Sophie

#133 - Maria

Jag är med! :)

#134 - amanda

jag är meeeeeeeeed! ;D

#135 - jag är med :D

hopppas jah vinner!

#136 - Mi

Jag är med :)

#137 - Sara

Jag är med ^^,

min mail: [email protected]

#138 - cajsa

Jag är med! :)

#139 - Fanny

undrar bara vart man hittar ¨Hawaiian tropic tan enchanger och conditioner¨ att köpa? :) om du vet oså!