Summer love

Har nyss ätit en kärlkesfull sommarbufe innehållande massa gosaker
Vad har ni ätit till middag?
/Shoppaholly





Laxrullarna är gjorda utav kallrökt skivad lax som man bredd på pepparots ost på , mums!

#1 - Bea

SV* åhh tack, :)

din med:)<3

hur har du hafft det i dag då?;)

#2 - HANNAH HALE

Svar>> no harm done :)



allt bra med dig?

#3 - YVONNE

Tack!

#4 - michelle westerberg <3

Svar: haha men det tycker jag är dyrt :/ xd

#5 - V I L M A

tack så mycket :D

#6 - LOVA

Hejsan Svejs! Jag är med i en fototävling, jag blir SUPERDUPERlycklig om du lägger en röst på mina bidrag! <33'

du måste bläddra mycket, bilderna ser ut på följande vis: Iris som blåser bubblor, en vit kanin, en kompis som har en blomma vid örat, jag som ha tagit ett foto uppifrån på mig =)

(leta efter foton som det står L O V A S eller Lova (blablablaaa) under ;)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&sort=latest



#7 - Sweet Life Style

kul att du gillade den! :) ja kanske sen!

#8 - Elins blogg - foto & vardag.

ja men precis :) visst, lägg till mig och säg till sedan så lägger jag till dig :)

#9 - pauli

nej jag är gärna med och tävlar :) hur ska jag göra ?

#10 - Charlene

Jag åt falalfel Den var inte god eftersom jag är allergisk mot såsen så det blev jäkligt torrt.



Sv: Tack detsamma. Följa varann på bloglovin kanske?

#11 - Netty♥

sv. tack :)

#12 - Nathalie

gott:D

jag har nu en veckansblogg tävling om du är intresserad:)

#13 - Sabine

men gud nu blir jag ju hungrig igen!

jag som nyss åt middag :D

#14 - Cajsa

tack! :D

skippar nog tävling. :P

#15 - Yasmin

vad gott det ser ut

#17 - Nora!

hejhej på dig! :'D sugen på att bli veckans blogg? inga svårigheter här då! :') bara kommentera mitt ''veckans blogg'' inlägg. Att du vill vara med ! Läs mer på inlägget.

#18 - MileyCyrusFan

fin blogg

#19 - litenfotofantast ♥

Svar: Tack! :)

#20 - TEDDI & JANNa

Kyckling och riiiiiiiiiiiiiiiis.

#21 - Anonym

mumma! :)

#22 - LIIV - vanlig men unik

Åh så gott!

#23 - Anonym

Oj vad gott det där såg ut!

sv. Jajamen ;)

#24 - hannah<3

Helt plötsligt är jag verkligen beroende av mat!! De här gjorde ju inte mitt behov bättre xD ser jätte gott ut :)