Svar på frågestunden

Dags att ta tag i frågorna efter en snabb sväng på H&M i sala men hittade ingenting alls i affären!
provade en klänning men den satt som en påse hundskit , usch verkligen ingen shoppaholly dag. 

// Shoppaholly

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? : Den 6 Juli har vi vart tillsammans i 17 månader

hmm då undrar jag vilken MER som är din favorit?: Jag älskar MER krusbär! köpte faktiskt en på affären nyss

bästa/sämsta bloggare?: Bästa är nog Dollyblond , sämsta finns det nog faktiskt ingen

varför började du blogga?Det var faktiskt min syster som tvingade mig haha

katt/hund?: Båda :)

cola/fanta? :Cola såklart

vad är det bästa du vet? :Min familj , vänner och pojkvännen och självklart Linda Sund <3
haha hon skällde lite på mig för ja glömde henne ^^ 

det bästa med sommaren?: Sol och bad

det sämsta med sommaren?: att det kan bli äckligt varmt ibland haha

'
Har du gjort din design själv?: Nej det är min syster som gjort den , hon kommer börja sälja designer snart

Vad tycker du om Tokio Hotel? :-D :-D: Dom är helt okej riktigt bra band men inte precis något stort fan utav dom

Snyggaste kill och tjejkändis?: Kill är 50 cent och tjej är  Lady Gaga

Favoritland?: Kroatsien

Och en till fråga... skulle du vilja vara spergullig och rösta på mej här:?: Yes såklart!

Vad skulle du inte kunna vara utan?: MAT haha är ett riktigt matvrak

Vilken känsla tycker du är den bästa? kärlek

Vad är din bästa egenskap? att jag är envis som en åsna

Hur gammal är du? :16 år född 1993

Vad är en bra blogg för dig?: Att man vågar vara sig själv!

Vad är dina favorit klädbutiker?: Jag bara älskar Bikbok kan inte gå in där utan att köpa något , sen scorett för dom har
sjukt snygga klackskor och Primark i london.

Vilken maträtt är den bästa?: Pasta med ost och skink sås såklart :D

hur länge har du bloggat?: I Augusti blir det ett år

varför bloggar du?: För jag tycker det är kul och inspererande

hur många läsare per dag?: Det är väldigt varierande förut hade jag 2500 men nu har ja ca. 200

hur många bloggar läser du på en dag?Hur många som helst , skulle tippa på över 100

bor du i sverige?: Yes i en liten skithåla på landet som heter Morgongåva om det nu räknas som sverige?

viktigaste personen för dig?: Pojkvännen

Är våran design fin?: Ja den va riktigt fin :)

Är våran blogg bra i helhet? Japp det tycker jag verkligen


Här är en liten bild på min söta pojkvänn<3








#1 - louize

Nu har jag lagt till dig :)

#2 - louize

Kan du göra bloggdesign?:)

#3 - Jasmine

Va kul att du och din pojkvän har hållit ihop så länge! :D



Jag tycker inte heller om att det vissa sommardagar blir så jobbigt varmt.



Oj, många läsare du har! Roligt för dig!!



Morgongåva är ett väldigt fint namn på en liten ort. :) Jag tycker du ska vara stolt som bor där.



Kram

#4 - Moa

svar: tack, det hoppas jag också!

#5 - T O V A

sv; ååh, tack så snällt! :D

#6 - Sissi

bra svar :)

#7 - nathalie o ebba

inte så tävlingssugen just nu, men kanske nästa gång :D<3

#8 - nimarta : )

nu lägger jag till dej på bloglovin oxå :D

#9 - Elins blogg - foto & vardag.

hej :)

allt bra med dig? :)

#10 - elinn

härligt! :)

det är bara bra med mig.



Jag är med och tävlar hos Amanda om att bli veckans blogg!

Du röstar väl på mig, jag är nummer 1!

http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2010/june/tavlingen.html?_tmp=b51d5c706e2bc2512d68e52559950ca2c24f4646

#11 - TEDDI & JANNa

Tack, nu vet vi!

Det är så kul att få veta sånt!