why?

Har letat efter dom perfekta killklackarna hur länge som helst , men dom bästa jag hittat är dessa!

Ska jag köra al in och köpa dom även fast kanske halva sverige har sånna?
för det verkar vara omöjligt att hitta ett par snygga killklackskor i stan
/Shoppaholly


Biasia SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
349 kr på nelly , det är ju ett kap fast på 100 sätt är det inte det!
#1 - Anonym

Om du gillar dom och kommer använda så tycker jag du ska köpa! ;)



Haha ja, ja diggar särskilt brillorna! Fast däremot så köptes det inget av det :S

#2 - casa

Tack , desamma :)

#3 - Anonym

Svar: åh dom va jätte coola! o dom va ju rätt billiga endå?

#4 - Anonym

Svar: åh dom va jätte coola! o dom va ju rätt billiga endå?

#5 - casa

Fin blogg :)

#6 - patricia

hejsan! skulle du vilja läsa "du&jag" del 1 & 2 och ge lite positiv kritik. :) allt för att ni ska tycka om det!



om det skulle var någonting som du tycker om så kan du lägga till på bloglovin & det hör du här: http://www.bloglovin.com/blog/1841791/patriciaa eller så går du in på bloggen så finns en länk där! du håller ju mycket enklare koll på delarna och du missar ingenting =)

#7 - Felicia

JA.. hmm bra fråga men jag skulle fortsäta leta om jag var du ;P höhöhö



PUSS

#8 - Nora!

oh rätt så fina! :) jag tkr att du borde köpa dom! :D Orka bry sig vad andra har. :]

#9 - sandra

sv: tack=)

#10 - Julia

Jag har letat som en tok efter kilklackar på stan men är ju fan omöjligt!! :O Och dom skorna var grymt snygga!! Får nog ta mig en titt på nelly. :)

#11 - Annie

tack så mycket! :)

#12 - MATHILDA ღ

SVAR Tack så jättemycket:)♥



De skorna är riktigt snygga!

#13 - Anonym

sådär nu har jag lagt till dig! :D

#14 - Emma

hihi tack:))

#15 - YVONNE

Svar: Klänningen är från H&M men den är ganska utplockad överallt. Det finns en identisk på Gina Tricot nu för 199 kr.

#16 - lisa

sv: din blogg är härlig :)

#17 - frida bäck

frän blogg ! :)

#18 - ESTHER

åh, tack :D

älskar din header, den var riktigt cool :)

#19 - Moa

sv:aha då fattar jag :))

#20 - takai

svar:

awh tack tack :D

#21 - Jasmine

Svar: Pinsamt att erkänna, men jag är rädd för kossor! xD

Kram

#22 - Michelle

När avslutas tävlingen? :)



Kram

#23 - Sweet Life Style

fiina!

#24 - E M M A

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra onsdag? :)

#25 - josefine

Tack så mycket♥

gud vilken fin blogg du har♥

allt bra??

#26 - a n n a

De är jätte fina :) funderar på att köpa dem jag med. Som sagt synd alla nästan ALLA har dem. :/



sv; tack :D desamma!

#27 - modemix/sheima

fina

#28 - Michelle

Skriv gärna din favorit sommarlåt på min blogg, ska göra en sommarlista på spotify som jag sedan delar med mig av med allas favoriter nu i sommar ;)



Kram

#29 - Bella

Tack :)

God natt!

#30 - ksenia

hej, sjukt snygg blogg du har!

kika gärna in på min också om du vill.

http://kseniajernbom.blogg.se



varma kramar, ksenia.

#31 - Lisa

Hejj, sjukt bra och fin blogg du har!



Jag tycker att du ska köpa dom! :)

#32 - Netty♥

sv. det är inte min stil på skor, men dem är snygga :)

#34 - jackaan<3

Jag tycker att skorna var riktigt snygga :)

#35 - Anette<3

Fin blogg!

Tusen takk for kommentaren på bloggen min!! :D

#36 - Charlene

Sv: Nu har jag lagt till dig på bloglovin :)

#37 - Simone

sv:Tack! :D

Ja vad bra att man fick se svaren från frågestunden, :D

Jag tycker dom kilklackarna är sjukt snygga! :)

#38 - » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

dom är söta! :)

#39 - lana

sv; här är inlägget ; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

:D

okej ska jag göra :)

Följa varandra ?:)

#40 - HANNAH HALE

Hade hellre velat ha nellys impress.. men dom tog ju slut i min storlek på en sekund ungefär haha

#41 - the pavement

wow, grymt snygga! hur höga ?!



tack detsamma!

#42 - LIIV - vanlig men unik

Sv: Tackar! Haft en bra dag? :-)

#43 - takai

svar:

haha, ja :>

#44 - Pam :)

såna svarta ska jag ha ahha! ;d

sv: jo tack jag älskar dom! ;D

#45 - Nora!

jag har nu utsett 5 deltagare till veckans blogg. Kanske blev du en utav dom? kolla!



kram hejdå. :)

#46 - Alicia

fin blogg =)

#47 - Zarah, grratisdirekt bloggare

tack! :)

#48 - Marcus Å

Jo, tack det är bra med mig. Hur är det själv? :)

#49 - Evelina ♥

Fin design :) Allt bra med dig?

#50 - casa

Torsdagens planer? :)

#51 - nonz

tycker du att dom är snygga och tror att du kommer använda dom så tycker jag att du ska köpa dom! :) splar ju ingen roll om halva sverige har sånna, alla i ditt umgänge kanske inte har just dom skorna :)

#52 - LOVA

SV: Tack för sin röst!

Nja.. Inte riktigt min stil... Men säkert snygga på daj!

#53 - Yasmin

hehe ok .. jag tycker faktiskt inte om sånna skor om jag ska vara ärlig .. jag är mer för låga skor

#54 - Birgitta

Kisse har såna... -.-"