klickat hem från H&M

Hej!:)
jag har vart lite krasslig dom senaste dagarna och inte orkat blogga , måste ta det extra lungt om jag börjar känna mig dålig eftersom jag har operation nästa helg! aaa ja har värsta sjukhus skräcken! så jag får trösta mig med att köpa lite kläder;)

Här är lite saker jag klickat hem
/Nicole


blommig klänning 49,50                     Bikini överdel 79,50                           bikini underdel 79,50

Jeans shorts i boyfriend modell 99 kr                              blårutig skjorta 99 kr

Det är vad jag beställt , hade en jävla tur med bikinitroserna för dom va slut i 34-38 igår kväll men nu dubbel kollade ja och då hade dom fått in dom i 36 igen!!! riktigt nice , vad tycker ni om kläderna jag klickat hem? själv tycker jag att jag gjort ett riktigt kap eftersom alla kläder ligger under 100 kr!
 
Här kommer en liten i want to have lista också


Söt blå sommarväska från friis&Company 449 kr  
finns att köpa på
chique.se



snygga klänningar från asos.com den rosa med öppen rygg är min asoluta favorit


Snygga klackisar till sommaren från bianco
dom champagne färgade blir snyggt till solbrännan!


söta percingar till naveln
har spanat in cherry percingen ett bra tag på darkwell i uppsala







#1 - Kia

sv: Oj va synd. Kanske bättre tur denna gång :D

#2 - Anonym

SV: Det är lugt!

Lyser solen lika fint hos dig idag? :)

#3 - Sooz Photography

Grymt snygga grejer! Särskilt skjortan.



Hoppas du har en bra dag ?:)

#4 - joseefine

Hej Nicole! Du får jätte gärna kolla in min blogg, säljer NYA kläder från VILA OCH ONLY!=)

#5 - Elli

älskar dem skorna

#6 - ERICAPERZZON

Härlig shopping du!:)



/E

#7 - simone

ursnyggt! :D

#8 - Kia

Du är en av de 9 Finalisterna för Veckan Blogg! Nu är det bara att skaffa så många röster som möjligt! :) Grattis och lycka till! :)

#9 - emelie

den rosa var grymt fin!"!!