HPI BABE

Hejsan mina darlings!
guess what? jag köpte min älskade hpi mössa idag! e så nöjd med den stora pälsbollen och allt även om mina vänner tyckte att jag var lite knäpp som köpte en mössa för 500 men ja det var verkligen värt det iallafall tycker jag :)

 Båda bilderna blev snea jag vet men jag fattar inte hur och varför det blir så när jag la in bilderna nu ( gjorde om 1000 gånger )  och jag har inte fattat hur man ska ändra kontrasten på bilderna med det nya programmet jag fick efter att min dator blev lagad , hjälp?

love
/Shoppaholly




 HPI of sweden 499 kr , med äkta pälsboll 
#1 - emelie

heej :) är det äkta päls !!?

#2 - emelie

heej :) är det äkta päls !!?

#3 - alexandra

mys!

#4 - melina

hej, vill också ha en !! var köper man dom ?? <3

#5 - viktoria

vart köpte du den?

#6 - Annika

Stöd inte djurplågeriet :( Läs vad denna tjejen har skrivit, så himla hemskt! http://skyandsand.blogg.se/2011/november/pals-och-all-denna-okunskap.html