hair pack

Sitter just nu med hårinpackning och dricker ett glas med kallt citronvatten mumsigt! visste ni att citron är bra för tex. torra händer och inte bara för kroppen eftersom det innehåller massa c- vitaminer?
Bästa inpackningen är solklart den jag allid använder som är..
/Shoppaholly


Loreal expert absolut repair som finns att köpa på salonger
räcker superlänge också då den är väldigt dryg
( ps. kommer att lägga in massa egna bilder när jag fått min dator igen så ni vet och det är troligen imorgon!)
#1 - Michaela

svar}



Hejsan! Ett tag sen pga bloggtorka!

Hur är det med dig? :)

#2 - Ameee

Vill du bli Veckans blogg



Det är bara att kommenter vilket inlägg som helst och skriv(Jag ee med elr nått )'



Snygg Header och bra blogg förresten



men Hoppas du vill vara med Puzz Puzzz

#3 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

Har den hårinpackningen med, absolut värd för pengarna tycker jag! :D

#4 - Elin

Allt bra?:)

#5 - Melina

den inpackningen är bäst!

#6 - gniztra

Håller me dig d hår inpackning är så bra!!

#7 - Anonym

dåligt att du inte skickar de man vinner :S

#8 - MYMiC

Den där är sbra!