i'm asking

Tänkte passa på att ställa lite frågor till er läsare nu faktiskt :)
det är alltid kul att veta vad andra tycker och jag kan ta kritik så säg precis vad ni tycker nu !
1. Vad är det bästa med min blogg?
2. Vad är det sämsta med min blogg?
3. hur ofta läser du min blogg ?

Så nu vill jag höra massa svar här , bästa svaren vinner en länkning!
/Shoppaholly


#1 - Anonym

#2 - FlizanLizan

sv: jag svarar på kommentarer sj? :P

#3 - michelle

jag gör inget mer än svara på kommentarer, sj?:)

#4 - Linda

Sv; okej :), inget svarar på kommentarer ska sova snart :)

#5 - Simons liv i ett nötskal

SV: Jag spelar, själv då?

#6 - Ebba

Jag ska snart sova, sj?

#7 - Emmelie

Jag har precis duschat :) Svar på dina frågor:

1. Det bästa med din blogg är att du uppdaterar den lagom ofta och skriver om intressanta saker :)

2. Det sämsta med din blogg är, tyvärr, din header :/ Den är absolut inte jättedålig! Men den är lite tråkig. Det är streckkoden som förstör det litegrann. Annars har du en fin blogg :)

3. Jag läser din blogg kanske varannan dag ;D eller varje dag xD

#8 - bella

bloggen och fb, själv? :)

#9 - JEMPA!

sv: Jag har precis duschat :)sj?

#10 - mathilda

sv: okej! idag har jag varit hemma och slappat, städat och sen tränat! :)

vad händer för dig i helgen då? :D

Kram!

#11 - Caroline - carolineblombergs.blogg.se

sv; yes, händer i helgen då? :) kramkram

#12 - Mischa (Michelle) Karo

1. Alla bilder

2. headern är lite tråkig och texten är lite liten i inläggen.

3. kollar dina inlägg varje gång ja kommenterar. Skriver inte någon kommentar om ja inte läst lite om vad det är jag kommenterar först.



kramkram!

#13 - Helga

1. Det bästa med din blogg måste nog vara att den uppdateras så bra, och med bra inlägg!

2.Det sämsta.. Hmmm... att ibland kanske det enligt mig blir mer dagensblogg/tävlingar/gästblogg än saker om dig själv, men det är ju ditt eget val och egentligen inte något problem , men ska man säga något så ska man X)

3. Tja, dagligen. Olika många gånger per dag, men några :)



sv: jag har varit i skolan och sen kom jag hem och bara slappade! :)

#14 - Jennifer på Fashioncut

SV. Jag ska dra mig mot sängen och lägga mig med en bok :D

#15 - Bella

Svarar på kommentarer. sj?

#16 - Caroline

Kom just hem typ och har just duschat ;D sj ?

#17 - sofia

kollar bloggar,dura?:)

#18 - natalie sandell - drömmen om att bli fotograf

sv: inte mycket :) läser din blogg. :D

du själv?



svar 1: att du uppdaterar så mycket & du skriver riktigt intressant o allt sånt :) fina bilder med..

svar 2: finns ingenting speciellt så, men om jag ska kunna klaga på ngt, så har du väl haft headern ett tag? ;) fast jag älskar den, så för mig gör det inget att den sitter där (a)

svar 3: varje dag helt klart ! + att jag följer den via bloglovin, för jag vill inte missa något sötnos!



övrigt: du e sjukt söt! dej skulle man ju vilja fota (a)

#19 - MYMiC

1 - det bästa är att du är dig själv och skriver om vardagliga saker + annat på ett intressant och inspirerande sätt



2 - Det sämsta. Jag tycker inte något är dåligt med bloggen precis, kanske att streckkoden är lite stor. Men det är absolut inget speciellt lix ^^ Tycker att designen är grymt snygg =)



3 - jag läser din blogg dagligen =)

#20 - Michaela :)

Tjenamors! Allt bra? :)

#21 - melissa'

fin blogg..:)

#22 - fia

nu ska jag gå o lägga mig och plugga;P vad gör du? =)

#23 - Haval B Aziz

sv: hahaha :D.. de funka ju ^^, kjam

#24 - LISOU

Ingen orsak. :)

#25 - ♫♪ Sandra T

dricker te och svarar på kommentarer,sj? (:

#26 - E M M A

sv: ja då, själv? :P

#27 - filippa

1,Det bästa är alla tips och ja nästan allt! Älskar alla kläder du lägger in och tips på saker och sånt :)

2.Måste nog säga gästinläggen,även om jag ofta är med och tävlar så kommer jag till din blogg för att läsa vad du skriver ^^

3,Jag läser den varje gång jag kan :)



kramkram

#28 - Anonym

sådan skjorta har jag med. dem e snygga.

#29 - Filippa

1. nog alla fina kläder som du lägger upp, du har bra kläddsmak.

2. Ingeting tro jag.

3. så ofta jag kan.

#30 - Maren Andrea

1. allt :) kan inte bestämma mig... men om jag måste så är det outfit m.m ;)

2. nothing :D

3. kollar flera ggr om dan nära jag har tid :) kollar om du har lagt in nått nytt sen sist ;P

#31 - crazyfroog

Hej där..!

Kolla in min blogg..!

Där händer det grejer..



P.s Vilket fiiint hår du har.. =)



Kram på dej

#32 - Anonym

kläder

texten är ihopsatt :P

typ varje dag

#33 - staaajny

Jag kommer alltid ihåg att läsa din blogg därför att:

Jag älskar mode (och din innhåller alltid nått nytt)!

Den är söt och personlig

Man får mycket tips och insperation



Det dåliga med din blogg är:

Du skriver inte så mycket i inläggen (kan vara en fördel också)

Lite stavfel



Jag läser din blogg dagligen, så ofta jag kan! :)



//s

#34 - Lisamarie

1. Typ allt om mode, love that !

2: Tycker faktiskt det är lite överdrivet med två dagens blogg, men det är bara min åsikt :)

3. dagligen, om jag hinner