leo fakefur

Dagens hiss går till den här fluffiga leopard fejk pälsen från Bikbok  , måste ner på stan efter skolan och kika efter denna. leopard + päls är verkligen en höstfavorit!
Hiss eller diss?
/shoppaholly


699 kr på Bikbok
#1 - natalie sandell - drömmen om att bli fotograf

sv: okej, kram

#2 - natalie sandell - drömmen om att bli fotograf

sv: ta det lugnt, :) själv? :D kram

#3 - natalie sandell - drömmen om att bli fotograf

sv: sry för dom förra kommentarerna. till fel person :) men min dag har varit sådar, febern har blivit högre.. själv?

#4 - MaryCaroline

Jag säger hiss, den var ganska fin :)

#5 - Mikaela

Jadå :) har du?

#6 - mikaela

svar: bara bra !:D

vad har du gjrot i da då?'.)

#7 - Fia

svar: jag med :)



hehe, jorå, jag har tvättat och ätit frukost än så länge. Ska snart hugga tag i dammsugning och dammtorkning och lite packning :)

#8 - Malin

Den var en hiss!! jätte snygg, skön att ha nu på hösten/vinter ;)

#9 - Filippa

Hiss, den var rätt så snygg.

#10 - Sandy Madjid

SV : tack! :)

#11 - Hollie

Jag såg en super snygg pälsväst idag :) Vill verkligen ha den :D Ska kika efter den på Lördag :)

#12 - elin kärlek♥

Hejsan!

Allt väl ?

Hoppas du får en bra dag:)



/ elin kärlek

#13 - Josefin

Så bra! Det är bra här med :)

#14 - emelie

diss.. :(



SV; ja allt har vairt underbart idag :) själv då ? <3

#15 - Sabine

diss

#16 - frida

sv: har mejlat dig nu! :D

#17 - LORISSA LOVEBOMB

sv: :)



Nu finns det bilder från kvällen, kika gärna :)



Hur är det.?

#18 - L O I S ♥

Jätte fin blogg! Vad gör du?

#19 - fia

dagen har varit kanon=) hur har din dag varit? =)

#20 - addina

svar: jadå :)

#21 - emma

sv: okej :)



jadå, sj ? :)

#22 - sharon

Har också varit i skolan och tränat :P Vad har du gjort idag? :)

#23 - Melina

snygg :D

#24 - Josephine Brodén ♥

Ny design uppe på bloggen nu. Kommentera och skriv vad du tycker :D



http://josephinebroden.se/

#25 - E

sv: tack, det gick faktiskt helt bra!



fin jacka!

#26 - Matilda

diss (a)

Sv; En ganska bra dag, lite nervös för det ena och det andra men :) sj?

#27 - Simons liv i ett nötskal

Hej, vad gör du? :)

#28 - Natalie

sv: jag menar kan jag få tips på svensk rock?

#29 - jempan

ja det har jag:p Själv då?

#30 - Mirela

Hej skitfin blogg har du grymt snygg!



Checka in DEDE!



Dede är den finasde killen i bloggvärlden!

(Han kan inte ens längre ha bilder för alla tjejer är helt förälskad i han o stalkar honom till fotbollsmatcherna)



Otroligt VACKER kille med otroliga kärlekstexter! Dissade även Blondinbella nyligen!



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se



Kika även in min nya modeblogg!



Mirela

www.mirelamode.blogg.se

#31 - emelie

sv: min dag har varit bra förutom att vi har haft halv aktivitetsdag och det var så kallt och tråkigt annars var den okej, själv då?:)

#32 - Sundaboet

#33 - Sundaboet

oj tomt..



Sv: Hej söt! Det hoppas jag! att ändra en vana kan vara enkelt, jag klarade det! Kram :D

#34 - Emelie

Coolt, undra hur det fungerar. Om det sitter kvar jämt eller försvinner efter ett tag :P

#35 - Sanna

Cool :D

#36 - Ida

Svar; Jajamän själv då? :)

#37 - wilma

sv: ja,jag har haft en fin dag, sj?

#38 - rebecca

sv: Jag sitter och lyssnar på musik :) Vad gör du ?:)

#39 - Hannah

Gillar inte leopardmodet överdrivet mycket, men päls däremot gillar jag! Har letat som en galning efter en snygg fejkpälsväst, men jag har inte hittat någon än. Har du ngt tips på var man kan hitta en snygg päls till ett bra pris? :)

#40 - http://blogg.veckorevyn.com/linnaaan/

Hoppas du har haft en fin torsdag! :)

#41 - lollo

Sv; Dagen har varit finfin :)

Din då=? :D

#42 - los pirineos

sv: svaret är uppe nu! ny tävling med!

#43 - edith

hmm.. tycker bara att den passar till sånna tjejer som har typ London stil, liksom röda läppar, ruftigt hår, söndriga stumpbyxor och en cigg i handen! :)

#44 - louise

sv: nää inte direkt .. har legat hemma i soffan är sjuk.. hur har din dag varit då?:)

#45 - julia

Dagens blogg är av gjord gå in och kika om det blev du!! om inte så har du en ny skans nästa vecka!!

#46 - sanna

Åh vilken mysig! hoppas den finns här i sundsvall, då måste ja dit och klämma på den! :D

#47 - Hanna

sv; Okej :)

Nja, har haft en okej dag, sj? :)

#48 - mmajelicanorman,

sv; taaack! :D

#49 - Elin

Hur mår du idag? :)

#50 - Sanna

Tänkte bara önska dig en fin kväll :)

#51 - Julia

SV; Tack!! :)

Allt bra med dig idag?

#52 - Liza

sv; Jaa! Själv då? :)

#53 - Cecilia

jorå med mig är det bra :)

#54 - Stephanie

Ja förstår dig! Haha jag Amanda och Frida hade också grymt ont i föttern! Och jag och Frida var tvugna att ta av oss skorna i kungsträdgården när vi gått ut från galan på väg hem. Helt sjukt att man får så ont! :P

Kanske ses nästa år förhoppningsvis!? :)

#55 - filippa&lisa / MUSIKBLOGGEN

Hej!

Vi har skickar ett mail till dig nu om dagens blogg,

förlåt för sent svar men ingen av oss har haft tid! =)

Kraam

#56 - My

Vad bra, jo det är fint här :)

#57 - Lisa-Mari

hmm.. blir nog diss för min del tyvärr.

Haft en bra Torsdag? Kram!

#58 - nutjarin

sv: haft en helt okej dag :) dd :)

#59 - ninni

sv: jag har haft det bra :) själv då?

#60 - Jessica

den såg varm och skön uuuuut, hihi

#61 - nadine

Jarå det har jag^^ sjdå?<3