thai soppa

Jag har blivit svag för nyttiga fetter såsom cocosmjölk,nötter och avocado och chili! har även fått en extra crush på citron vatten. påväg att bli hälsofreak kanske ? Det är lätt hänt att det är så . Till middag blev det lite färdigsoppa och då blev det såklart en med cocosmjölk och kyckling i . Dock var kycklingen inte god alls
Me love nyttiga fetter
/Shoppaholly


#1 - Anonym

#2 - MYMiC

det är sjukt gott att ha ingefära i vatten :D

#3 - Mysiseen!

det ser inte så gott ut! :D

#4 - Hanna

Min dag har varit jätte fin. Hur har din varit?

#5 - nesrin

joda jag har haft en fin dag sjjda :)?

#6 - TOVE♥

fin blogg! ;D

#7 - TOVE♥

fin blogg! ;D

#8 - Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Inte mycket väntar på att idol ska börja igen ;p dudå?

#9 - neli

hej söt :)

haha ne jag gör inte så mycket nu. väntar ivrigt på idol :) du då?

hoppas att du haft en fin dag söt.

kramar ♥

#10 - matilda

- Min dag var i stort sett perfekt! Själv? :)

#11 - PEETRA

Sv; just nu så gör jag inget speciellt, väntar på att IDOL ska börja igen :) själv?:)

#12 - kaffehörnan

Mums säger jag, blir hungrig nu

Ha de fint