Happy face

Det är galet , jag måste vara någon nutida spågumma eller liknande pga. att jag vaknade överglad med all rätt fick nämligen tag på hästen i runhällen och åkte och provred :D ska fundera och tänka över alla kostnader och liknande nu och planera vad för täcken,sadel,träns osv. jag ska köpa för det blir nog den hästen!

/ En sjukt glad shoppaholly

#1 - angelica

sv jadå! :)

#2 - Joanna-Ett aspergerliv

svar: awww tack:)

#3 - Beatrice Jakobsson (foto)

sv. gud vad roligt att höra sötnos :D!

#4 - m e l i n d a

har frågestund så ställ gärna en fråga :)



fin headerbild ! :D

#5 - Matilda

vad är det för häst? :)

#6 - n

jordgubb o rabarberpaj låter sjukt gott:D får jag testa i sommar^^

Hoppas du får en bra start på veckan:D

#7 - Nathalie

#8 - Nathalie

säg gärna vad du tycker om min outfit idag!

http://liborius.blogg.se/2011/january/svart-o-c-h-vit.html#comment



(eller så struntar du i det ^^)

#9 - EasyForYou - Miranda (^.^) ♥

Hej! vilken fin blogg du har :-) ♥ varför började du blogga? ^.^

#10 - Monkey

är det dyrt med sånt?

#11 - Nathalie

jag har lagt upp en närmare bild på min skohylla som man ser på många av mina outfitsbilder. Har du någon favorit bland skorna?:D

http://liborius.blogg.se/2011/january/min-skohylla.html#comment

#12 - din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

#13 - Nettaaa

Hejhej, hur äre med dig?:)

#14 - L I S A ♥

va söt!