neard

Hello! bloggen låg nere och var lösenordsskyddat ett tag nu pga. att jag hade använt en bild på en pizza från google i september! men snälla vem orkar bry sig om en j*vla bild lix?! haha jaja nu är jag tillbaks igen iallafall ;)
Love


#1 - Lisamarie

älskar din onepiece :)

#2 - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Vill du vara med och tävla om skönhetsprodukter eller smycken? :) Det är busenkelt och räcker med bara en kommentar!



Denna går ut imorgon:

http://adaras.se/2011/march/eilas.html#comment



http://adaras.se/2011/february/bstore-tavling-10st-vinner-ett-smycke.html#comment



Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt.

Ha en fortsatt bra kväll! <3

Kram

#3 - Tahani

Hej, hej! :)

Fin blogg! :D

#4 - FowZie - Felicia Aulén

låter fint!

#5 - jessi

Nu har jag börjar bloggat på blogg.se igen:-D kolla in bloggen nu och släng gärna över en komentar:-D

#6 - Olivia

hej :) tänkte bara tipsa om en tävling då man kan vinna 1000kr på H&M, gå in på min blogg och kolla :)