Veredus olympic& John Whitaker

Rent spontant ploppar det upp ett hästinlägg här på bloggen , för det är väl det ändå jag lägger pengarna på nuförtiden? Haha nono klart det blir en hel drös kläder också.

Men igår köpte jag supersnygga benskydd till hästen och världens skönaste ridbyxor till mig! Det känns nästan som att man inte har några byxor på sig för att dom är så sköna

Here it is 
Love


Benskydden från Veredus olympic , fram: 999 kr bak: 799


John whitaker ridbyxor 799 kr , helt värt priset supersköna och snygga

#1 - Sara - Juste en av Värmlands Största Bloggare

Allt bra med dig?:)

#2 - s o i n i n e n ' s

Hej, allt bra med dig idag ?=)

#3 - Anonym

hoppas du får en fin torsdag! :)

#4 - emma

hej !

jag har veckans blogg gå in och anmäl dig !:)

#5 - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

#6 - claes-göran olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla

skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.nattstad.se/classeslillablogg2

#7 - emma härnqvist

du kommenterade i somras (!!) i min gamla blogg men nu är jag back, med lite nytt.

#8 - kaffehörnan

Hur mår du för tiden

#9 - Sabina

Jag har en tävling inne på min blogg nu. Pågår en stund till. Var gärna med i tävlingen tycker jag =)

#10 - MAARIAWH

hoppas du haft en bra helg :)

#11 - elin -foto-

har du haft en bra helg ?

kram

#12 - Mie [bloggdesign]

Jag såg på Linda Bloms blogg att du var intresserad av ett par Converse :) jag har också blivit sugen på det sedan jag läste det hos henne, kolla in mitt senaste blogginlägg, jag hittade ett ställe där man kan få de för halva priset :) Tänkte bara tipsa dig om det :)