woop wooop

Äntligen har jag börjat smyga tillbaks här igen  , idag blir det shopping med bästis och massa gott men först praktik på cafe :)
Kanske kan sträcka mig till att lägga upp dagens shopping här sen ikväll :)
Love



#1 - J U L I A.E ~ foto&design

Hur mår du idaG?

#2 - Daniella

Det var länge sen jag var inne här, saknat dina inlägg hehe :D Allt bra?

#3 - neli

fräscha byxor =)

hoppas att du får en bra dag tjejen =)

#4 - Michaila

Kul med shopping :D

#5 - joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg med fina priser och även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)

#6 - fanny - foto

snygga brallor :D

#7 - LINDSHE - svart bälte i shopping! -

har såna bralls jag med!: D



men tjenaa ;D det var länge sen eller hur :D???