Perfektion

För att få till en perfekt sotning använder jag ögonskugga från make up store som är mörkblå ! Ej svart som alla verkar använda annars.

Dutta på skuggan ( dra ej ut den !) och tryck sedan fingret upp mot benet över ögat med ytterst lite skugga på .

Higlightern duttar jag på när allt smink är klart på kindbenen , och den heter skin illuminator från st tropez .

Puss

#1 - Julia

Hej, jättefin blogg du har:) Allt bra?

Kram

#2 - Emma Lannebrink

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN SOM GÅR UT I DAG!

http://adhdochfoto.blogg.se/2012/june/fragestund.html



Och rösta gärna på min väska här, du får länk! http://adhdochfoto.blogg.se/2012/june/rosta-pa-min-vaska.html#comment



Sorry om du inte tycker om sånna här kommentarer.

Kram!

#3 - Cecilia

du liknar jennifer lawrence från hunger games på översta bilden till höger!!

#4 - malinpalinmaria ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

bra sminktips :)

#5 - ellen

Hej hur har din dag varit :) <3

#6 - sofiahassan - Civilingenjörsstudent

tack så mycket :) åh vad fin du är!



intresserad av bloglovinbyte? :)

#7 - DELLZAN ♥-

tack så mycket vännen!

#8 - ylva

Vilken fin blogg du har! Hoppas att du mår bra och har en mysig helg. Kika gärna in på min någon gång om du vill :)

#9 - asrin

Tack för tipset! :D

#10 - Michaela

Fin blogg! Har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga eller två :D

#11 - Victoria

hmm bra tips det ska jag prova :) har du lite filmtips också kanske? Hehe :P har du sett nån bra på senaste? Jag har idétorka nämligen :)

#12 - neva

Vad heter färgen på den mörkblåa skuggan?:)

#13 - Jennifer ❤

vad fin due !!! <333