Gott nytt år

Då var det nytt år igen känns som om det var igår det va nyår , det här året har väl vart bra och dåligt som alla andra år såklart hehe. Man har tappat kontakten med några vänner och skaffat nya vänner det blir ju alltid så ? iallafall mitt nyår kommer nog bli superbra :) kanske ska till heby och träffa tjejorna lite och sen ska jag till sala till min pojkvänn. Så det blir nog super bra det tror jag , nu är et dags för mig att käka frukost! eller det blir väl brunch nu men jaja haha.

Ha ett superbra ny år nu :)
/Nicole


Superbra låt som dom flesta nog hört nu :)
#1 - Stephanie

Gott Nytt År!!! Vi ses här år 2010 ;)



Ska vi följa varandra på Bloglovin?

#2 - mst

kikar in för att önska dig ett riktigt gott nytt år :D

#3 - Elli

HAPPY NEW YEAR !!!

#4 - DELLA

Gott nytt år :)!

#5 - ღ Sabine

grym låt!

#6 - Jonna

Gott nytt år och god fortsättning :)

#7 - kalb

Weg ist eine einzige Wolke, die weißen Segeln; On Farewell Beach pine entfernt Maples grün. Wo ist der Wanderer heute Abend sein Boot segeln? Wer würde pining entfernt, auf die moonlit Schienen lernen? Leider! Der Mond ist über den Turm verweilen; es sollte der Dressing-Tabelle