Chiquita tävling

Nu har ni söta läsare chansen att vinna en likadan filt som jag fick hem i förrgår!
det är en filt designad utav Josefine wiel freden som är supergo och skön , specielt nu till hösten  jag kommer att lotta ut 3 stycken filtar och med varje filt följer två stycken varucheckar från chiquita på 25 kr styck som ni kan
köpa goda smoothies för!
För att vara med ska du bara :
* kommentera att du är med
det är självklart ett plus om du skriver om tävlingen i din blogg men inget måste

Josefine Wiel Freden om dom ovärderliga filtarna:
I min filtdesign för chiquitas nya smoothiesmak  blåbär/tranbär ville jag få fram känslan av läskande fräsha sommarbär. Jag jobbade med en design som starkt skulle beskriva känslan av blåbär och tranbär. Smakrika , färgsprakande,läskande och goda bär som skulle ha en direkt association till sommar och energi. Filten skulle kännas lyxig och unik. Blåbär och tranbär är klassiska nordiska bär och jag ville att designen skulle utstråla nordisk krispig fräsh sommar.

bilderna är tagna utav: Fredrik Persson
3 lyckliga vinnare som får en varsin ovärderlig filt plus 2 varucheckar var på 25 kr styck hos Chiquita!
#1 - angelica

sv: okej!

absolut, förutom att jag är lite halft sjuk.. självdå?

#2 - michelle

inget speciellt, själv?:)

#3 - Ida

Lyssnar på musik,själv? :)

#4 - Jullan ; FOTOBLOGG

sv: Ja, jag har haft en bra dag, har du? :D

#5 - elvira'e

Sv: Jag lanar hahah :) du då?

#6 - Haval B Aziz

sv: okay =)... jo typ detsamma och funderar på se film strax.

#7 - Malli

sv: just nu försöker jag hitta på ngt sätt att bli lite trött >,< kl är sjukt mkt med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon ^^,



händer och sker hos dig ?

#8 - Jessi Fox - TÄVLING PÅGR!

ska precis typ hoppa i bingen.. var med i min tävling också vettja ;D



va gör du själv då så här mitt i natten??

#9 - Anna

sv: ok ! idag ska jag inget mer göra, för jag ska sova nu ! haha ;D

#10 - lollo

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar!=) Den värmde!<3 Fortsätt att ge respons, tack!

#11 - LISOU

just nu ligger jag och ett par kompisar och tittar på the hills, efter lite sömn vet jag inte vad som sker :)



vad ska du hitta på?

#12 - mollie - fotoblogg.

jag är med :)

#13 - Ninni

Jag är med!

#14 - jennie

aa, de fick jag :)

gud va kuul! :)

#15 - nelly paulsson

SV: okej vad mysigt :) själv är man med bästa vännen :)

#16 - eemmaaj

jag har varit med två kompisar! :)

Vad har du gjort då?

#17 - linda

jag har jobbat (:

men jag är snart med och tävlar.. skriv en kommentar på min blogg bara om att du har en tävling så att jag inte glömme det (:

#18 - Mischa (Michelle) Karo

sv. oh kanske kan ta en bild på den vid ngt tillfälle, har packat ner den ngnstans haha.. men den är superfin med en massa mönster :D



godmorgon!! :D

#19 - Jennifer

sv: sitter hemma hos en vän, ska snart till skolan :) dudå?

#20 - Felicia

gud vilken fin blogg och du var jätte sööööööööt!:)

#21 - Elina - DALKULLA

Idag blir det jobb och städning.

För dig?

#22 - Niclas L

Om du gillar att fotografera så bör du verkligen vara med i fototävlingen på http://nlstudio.blogg.se och ha chansen att kamma hem en fin vinst!



Ha en riktigt bra dag!



Mvh,

Niclas @ http://nlstudio.blogg.se

#23 - Sofie

sv: Jo, idag så gör jag inte så otroligt mycket.. Ska mest fixa i ordning allt och sedan försöka få bot på allt som heter sjuk hos mig. ;)

dudå? vad gör du idag?

#24 - Erika(jyringen)

jag vill vara med =)

#25 - pernillagyllander.

jag är absolut med i tävlingen! =)

#26 - Emeli - Mamma till Nathalie

Jag är med och tävlar!

#27 - maddiiieeK

Ååh, äntligen har jag hittat en rolig blogg! :D Allt bra med dig? KRAM!

#28 - [Foto & Vardag]

jag är med =D

#29 - kajsa

Jag vill vara med :)

#30 - Moa

Sv: Inget speciellt. Själv då? ^^

#31 - Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: men de är på HM dom finns ju :D

#32 - Hanna

jag kollar tv dudå?=)

#33 - Anna

Jag är med!



Hoppas du får en härlig tisdag!

#34 - Annika

låter härligt:) hoppas du får en bra dag!

#35 - Netty♥

sv' har nyss vaknat så ligger i sängen och svarar på kommentarer. själv?:)

#36 - Alexandra

sv: tack så mkt! :) Idag ska jag bara förbereda mig för skolan som börjar imorrn. Sj då?

#37 - Anni

Jag vill vara med!!

#38 - Evelina

Svar: Klänningen är från H&M :)



Fin filt ;) Jag vill vara med.

#39 - Madeleine

Jag är med!



sv: okej det låter bra! :)

Jag bakade kakor och bjöd halva familjen hit på fika, mysigt var det! :)

#40 - malin [fotoblogg]

sv: har inga planer idag :) själv då?

#41 - Ackelina

Sv; jag bloggar, det regnar ute så :/ vad gör du då?

#42 - Elin

Jag är med :)

Sjukt fin blogg!! :D

#43 - Zäta

Har du harft en bra sommar?

#44 - Ellis

Vill va med!<3

#45 - Amanda

sv: kul kul :)



inte mycket funderar på vad jag ska hitta på idag..

plus att jag har lite ont i halsen ''/



ska du hitta på då?

#46 - sofia

idag ska jag gymma, sj? :D



jag är gärna med i tävlingen :D

#47 - Nathalie

hur är det idag? något roligt som händer?:D

#48 - hedde

Jag bah älskar din blogg. Den är mkt intressant och jag har följt den i 3 dagar och ännu fortfarande lika spännande!!

#49 - Ponnysill

I'm in :)

#50 - frida

jag är gärna med! :D

#51 - Linnea

jag är med :D

#52 - Darksess

Jag är med! :D

#53 - Emma Nilsson

Jag är med!

Perfekt att mysa framför en film (och godis så klart) med en gosig - och helt unik - filt, nu när vädret är så tråkigt ^^

#54 - Moa

Jag är gärna med :)

#55 - ida

Svar; Jag gick i samhäll men har kommit in på stylist nu :) hihi :D

#56 - staaajny

Jag är med :)!



Sv: Okej, det lät ju bra! :)

Visst måste bara skaffa det ^^)!



//s

#57 - Lisa

Jag är självklart med! Smoothi är ju inte fel!

#58 - Elene:)

Jag vill vara med:D<3

#59 - Minna (L)

Jag är med : D <3

#60 - Lotta

jag e med och tävlar =)

#62 - MissEscobar

Jag är gärna med och tävlar.

Denna filt skulle fylla mitt hem med lite färg nu när det börjar bli mörkt :)



Fin blogg BTW!

#63 - therese

jag är med =)

#64 - emma - onlyea.blogg.se

följa via bloglovin? :D

#65 - care69

Jag är med!



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/08/vinn-en-filt.html

#66 - :)

Hej, jag är gärna med :D

#67 - Diana

Hej! Jag är med! :) Har skrivit i min blogg också!

Länken: http://silverpearls.blogg.se/2010/august/tavling.html

Kram!

#68 - Åsa

Jag är gärna med :-)

#69 - Saga sötaste Arvidsson<333

Jag är med!

Har även skrivitt på min blogg.

Här har du länken: http://gulligasaga.blogg.se/2010/august/tavling-som-jag-ar-med-i.html#comment



Kramizzar!

#70 - Johanna Ö

Vill hemskt gärna delta!

#71 - Jenny

Oj, så vacker filt!! I´m in :)

#72 - isabelle

skulle gjärna vinna! =)

#73 - johanna & lana

Visst kan vi vara med ! :D

Hejsan allt bra?

Nu är vi igång med veckans blogg igen!

Är du sugen på att vinna en länkning i vår blogg så är det bara till att klicka in här:

http://johannesoilir.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

Och skriva att du är med så tävlar du om en finalplats där folk sedan röstar på sin favorit bland finalisterna!

Får du detta fler gånger så är det för att vi följer dig:D

You got NOTHING to lose! ;D

Vi uppskatta det riktigt mycket faktiskt :D

KRAM Johanna och Lana

#74 - Bea

jag är med :)

#75 - Mattias

Jag är med, länkar givetvis också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/filt.html

#76 - Jossan

Jag är med! :)

Länkade till tävlingen från min blogg: http://thjossan.blogg.se/2010/august/shopahollytavling.html

#77 - Ida

Åh! Jag älskar smoothies! Gud vad trevligt. Försökte vinna på en annan blogg men de gick inte riktigt , Haha! Länk : http://idawdt.blogg.se/2010/august/tavling.html#comment



Nu är de bara att hålla tummarna att få sitta på stan som en shoppaholly och dricka sin smoothie!



Kram!

#78 - Anna Vid

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar.

#79 - J o H a N N a

vilken cool filt :) jag är självklart med, den där filten skulle passa som handen i handsken i våran soffa :)

#80 - Malin

Klart jag är med och tävlar! :D

#81 - Tina

Jag är med! :)



Förövrigt, när avslutas tävlingen om läpptelefonen :)



Kramis

#82 - julia

jag är med :D

#83 - Chocko





Jag är med :)



#84 - Linda

Jag är med :)

#85 - ANKI k

jag är också med!!!!!!

#86 - Linn Karlsson

Jag är med! :)

#87 - ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Åh den ser så mysig ut, behöver en ny till hösten kommer :)

Sen att jag älskar cgiquitas drycker är mummmmms om man vinner och får checkar!

#88 - jenn

Självklart vill jag vara med , filten ser super mysig ut! Jag har länkat här: http://barbados.blogg.se/2010/august/filt.html

#89 - Linda

Vill absolut vara med och länkar det gör jag här



http://familjengranberg.blogg.se/2010/august/vinn-en-filt-1.html



Kram Linda

#90 - Pia

Hejsan, vill också vara med och tävla.



Hälsningar Pia

[email protected]

#91 - Elin Jonsson

JAG VILL VARA MED!!!



håller tummarna

#92 - Malin

Jag är med! :)

#93 - Linda S

Jag är gärna med och tävlar!

#94 - Tilly (:

Jag är med!

#95 - Cassandra

Jag är med!:)

#96 - Helena

Jag vill tävla!!!



Har länkat i min blogg:

http://lottiec.blogg.se/2010/august/tavla-om-en-fil-smoothies.html



Håller mina tummar!!



Kram

#97 - Tilda

Jag är me :D <3

#98 - Tilda

Jag är me :D <3

#99 - Carlsson Monica

Jag röstar på blogg nr 1.

#100 - Liza

Den ser jättemysig och fin ut! Är gärna med :)

#101 - Josefine

Är gärna med och tävlar :)