working 9 to 5 + tävling

Just nu sitter jag på min pappas kontor och äter ceasarsallad!
kände ett starkt behov utav att shoppa så jag åkte in till stan med mamma och köpte ett par svarta höga harems och ett grovstickad grått pannband + snygga blingiga örhängen på Bikbok , dom hade ju ta 2 betala för 3 idag och det fick jag inte missa .  Förkylningen kunde inte stoppa mig haha.
Nu ska jag börja jobba
/Shoppaholly


Den som gissar rätt vad jag jobbar med vinner ett par beautysticks! ( pinnar som man klämmer pormaskar med) Min favoritprodukt så man slipper ha skitiga händer som infekterar porerna ännu mer

Gissa rätt på vad jag jobbar med just nu och vinn ett par beautysticks!
#1 - L O V I S A!

Gud vad fin blogg!

Vilken smart header :D



Kolla gärnamin blogg kommentera gärna :)

#2 - SOFIAS

allt bra med dig:)?

#3 - ilhana gromilic

ber om ursäkt för sent svar men jag har haft bloggpaus tills idag!

men idag var jag i skolan,stan o sen hemma bara :) sj ?

#4 - beccis

svar: jag myser lite med min pojkvän :)

själv då?

#5 - Anonym

något med datorn som ska göras eller ngt säkert eftersom du sitter på ett kontor ;P

#6 - carro

Slappar lite...

#7 - Jennifer

Sugen man vart på ceasar sallad

#8 - Felicia :)

sv: jag har mest bara tagit det lungt, och pluggat lite :)

själv?

#9 - bbaraaelin

sv: tror inte jag följer dig, men visst kan vi göra de!:D säg till om du har lagt till mig så lägger jag till dig

#10 - Mischa (Michelle) Karo

du jobbar med ekonomi eller som assistent? :)



sv, kanon!! kram på dig!

#11 - Sofiiiie

inget just nu men ska se fångarna på fortet snart sjdå? ^^

#12 - Safa

inte mkt pluggar ;) du då ?=)

#13 - Linda

Du jobbar med ett skolarbete kanske? :)

#14 - Moa

Sv: Jupp, det har jag haft! Sj? ;D

#15 - amanda

du jobbar som assistent eller något innom smink och hudvård

#16 - s o i n i n e n

sv: Nä inte mycket, fångarna på fortet sj ?=D

#17 - Nadja

Sv: Ja det är ju det! :) Personlig tränare kanske? hehe

#18 - m i c k a n

Ingen aning ^^ Kanske.. shopping assistent. Haha nej jag vet inte!

#19 - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bella Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jo tack den har varit bra :) sj då?

#20 - Nadja

Sv: Jag kollar på fångarna på fortet :) du då?

#21 - cecilia

sv' okej, just nu gör jag inte speciellt mycket. du själv då? :D

#22 - Lollo

Då får jag försöka igen ;)

#23 - isabella

ja ellerhur! Där sa du något vettigt



men jag tappar jättemycket hår känns det som. Varje gång efter jag har duschat så ligger det jättemycket hår kvar efter mig.

Sedan när jag platar så tappar jag några hårstrån.. Känns som att jag kommer bli skallig snart ; o

#24 - Hanna

Sv: jag har haft en finfin dag :) själv då? lagt till dig på bloglovin nu :D

#25 - Anonym

sv: göttans! här är det fint!

#26 - ssigne, :)

sv: ah, visst! :D

#27 - Nathalie

Jag kollar på fångarna på fortet, svarar på komentarer nu i pausen :) vad gör du själv då? ^^

#28 - Sara

oh. sånna pinnar låter helt fantastiskt. Hade man verkligen behövst.

Jag skulle gissa på att du jobbar som butiksbiträde? kanske.. :)

#29 - Elin

Sv; Tusen tack!

#30 - Lellish

Hejjsan kolla görna in min blogg lämna en komentar så tittar jah in ;D

http://lellish.bloggplatsen.se/

#31 - tycjan ♥

Allt bra med dej idag? :)

#32 - fia

hihi okej=) nej jag tar det lugnt =)

#33 - nellie

sv:

okej :).

jag kollar på fångarna på fortet, dudå?

följa varandra via bloglovin kanske? :)

#34 - Zami

sv: Den har vart helt okej. din ? :D

#35 - LINDA

SV: Jättebra! :)

#36 - elina

Ok, nja inget spec, dd?

Kram

#37 - perfektion

oj hehe, d eär ju supersvårt att gissa vad ud jobbar med. hur gammal är du?

#38 - ninni

sv: ookej, samma här ;) kraam.

#39 - elina

Läs det senaste inlägget, och var med ifall du vill:D

Blir superglad ju mera som vill vara med:D

Kram!

#40 - Elina - DALKULLA

Jo, helt ok dag.

Sj?

#41 - Emmelist

jag bor i härliga umeå :D

#42 - hanna

Tack för frågona på min blogg=) svaren har kommit upp nu <3

#43 - alexandra

har redan dig nu :)

#44 - Maria - fashionstars ☆

gott med sallad :)

#45 - claudia

sure!

lägger till dej nu :D

#46 - Christine

SV: Ska precis börja skriva ett inlägg och sedan sova haft en lång dag och har bara långa dagar framför mig själv då?

#47 - emelie

sånna behöver jag xD haha.hmm.vad jobbar du med ?...



allt bra ? :)

#48 - Emma :)

sv: Nja sådär, har legat hemma och varit sjuk så... själv då?

#49 - Lovisa

sv: Tack :D ja det tycker jag att vi kan göra :)

#50 - J U S T S I N G I T ♥

Okej =)

#51 - Elene:)

Nu tittar jag på tv:)<3



Kramar

#52 - Daniella! <3

sv: just nu lääser jag dina inlägg som jag inte har läst under dagen :) haha vad gör du då?

#53 - Vannichi

SV; Just nu gör jag inte mycket ! :) Svarar bara på kommentarer.

#54 - jennie

SV: okej låter najs, jodå min dag har vart jätte bra din då? :D

#55 - Emilia

sv: Helt okej, jag överlevde ;)

#56 - Celine'sBlogg

sv; jaa!!!, hur e deT? :9

#57 - Lisa ♥

Sv - Jag kom precis hem från en friidrottstävling! :D

#58 - Jossan

svar Jag gör inget speciellt, svarar på kommentarer typ :) Dudå? :)

#59 - Eleonore

Hej! Har du tips på någon bra webshop för kläder? :)

#60 - linda

fin blogg :) kika gärna in min :)

ha en bra fortsatt kväll!

#61 - F R I D A

Skönt att höra ! :)



Jag har varit i skolan, varit med några kompisar och kollat film :) Själv då?

kram

#62 - LinaBeerglundNoreeus♥

sv; okej :) Bara massa på datan, Själv? :)

#63 - Rebecka

Var jobbar du?

#64 - Billy

Du jobbar som butiksbiträde..bikbok?

#65 - Nattiz

sv; nää ingenting börjar bli förkyld, har inte gjort så mycket idag har sovit :d

Du jobbar som frisör ?=D

#66 - maria

sv. jag har haft en riktig slappardag.. men den har varit bra ändå ;) hur har din varit?

#67 - Erika(jyringen)

sv.just nu...men f*n jag har alltid så super boring svar på det..sitter ju alltid här vid datan då du frågar det :P

#68 - Olivet

Sv; får göra det, men annars finns ju dom där "skiddressarna" men dom verkar så klumpiga;)



Olivet

#69 - l o v i s a

sv: Då lägger jag till dig alldeles strax. Men vad var det nu igen jag skulle göra för att jag vann dagens blogg ? :p

#70 - Mysiseen !

Jag tror du jobbar i en klädaffär! :D<3

#71 - Mysiseen !

Jag skojja. Jag tror du jobbar på en Maack! :D

#72 - Elina

Gillar du min dagens outfit ? =)

#73 - Maddiiieek (ÖREBROS STÖRSTA BLOGGERSKA)

Gratis tävling på bloggen just nu. Lottar ut ett sexigt nattlinne.

var med och tävla du med :) (ge bort i present funkar också bra) Företaget "toplady.se" kommer skicka det till vinnaren.

http://maddiiieek.blogg.se

#74 - P E T R A

Få hem gratis trisslotter. Vem vet, "plötsligt händer det"



Klicka in dig på min blogg för info! Lätt som en plätt :)

#75 - issu

nu har svaren kommit från min frågestund!

kram

#76 - Ingrid

sådär ja sweetie! nu finns ditt stil-inlägg publicerat på min blogg! hoppas du gillar det :)



kram ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

#77 - My Pettersson

Hihi, hopps verkligen inte att man var tvungen att ta 2 och betala för 3 utan tvärt om! ;)

#78 - Linda

sv: Jodå den har varit helt okej:)

Hur har din dag varit?:)

#79 - Jenny ♥

du menar nog 3 för 2 haha

#80 - Yasmine

Jo, jag har haft en jätte bra dag :) själv då?



Nu har den vinnande Headern kommit upp :) Gå in och kolla vilken det blev :P hehe.

#81 - elvira'e

Sv: Är sjuk så bara varit hemma och tagit de lungt och vilat. Du gjort idag då?

#82 - Barbienadja

Hej! Jag tänkte bara meddela dig och kolla så att det inte blivit något fel eftersom jag inte har fått mitt paket (klänningen från Evas underkläder) ännu. Förstår att dom kanske har mycket att skicka iväg, men ville bara säga det så att du vet. Man vet ju aldrig ifall det blivit något fel. Kram :)

#83 - Maria

hej det är toppen, ska städa min lägenhet. Vad har du själv för dig?

Din blogg design är också snygg. Ska dock be min datanörd pojkvän göra om den åt mig! :)

#84 - JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

men hallå bruttan!! du är väl 18?! annars smugglar vi med dig in iaf ;)

#85 - emelina

svar: roligt med tävling men avstår tyvärr ;)

#86 - bbs

pluggar du inte?

#87 - Nattiz

Sv; teknik-jobb? =D

Nä vene nyser hela tin, o är täppt, o mina ögon rinner, sen börjar halsen göra ont, så fårse om ja orkar gå te skolan, har inte sovit något heller o klockan är 3.. o ja börjar 20 över 8, men om ja inte blir bättre snart, så drar ja väll inte till skolan, ;d

#88 - Anonym

städar?

#89 - Sara

då måste det ju nästan vara någon typ av städjobb. typ lokalvårdare eller liknande.

#90 - Jennifer

Servitris på ngn fancy resturang kanske..

#91 - sofiaa

Går du inte i skolan? ;)

#92 - Giz

Är du frisör?

#93 - mollie - fotoblogg.

personlig tränare? ;)

#94 - Jenny

du jobbar som makeup artist

#95 - Billy

Då gissar jag att du är städare =) alternativ säljer damsugare.

#96 - Dilara

Hejj fin blogg :D !



Jag tror du jobbar inom smink och hudvård :D är inte riktigt säker på vad bolaget heter..



Jag har fullt med pormaskar och skulle verkligen vilja ha :DD



#97 - Nellie

pappersarbete.. det brukar man få göra ;) typ kuvertering, kopiera och sortera...