i want lanvin not flowers

Blir tokig , letar överallt efter just den här enaxlade svarta lanvin klänningen på tradera , blocket osv. Men utan lycka har även kollat hms hemsida 100 gånger idag haha.

Har någon läsare sett den på någon affär/internet?
/Shoppaholly



Det är så sjukt att jag alltid fastnar för dyra kläder,  men det är ju dock en nyårsklänning som ska inhandlas...
#1 - filippa

tack så mkt :D

#2 - Lilla Lisa

Oj, den var snygg :)



God jul sötnos!!

#3 - My

GOD JUL! ♥

#4 - alice

lycka till med att hitta klänningen och god jul!<3

#5 - Ida

God jul :D

#6 - mileycyrusbigestfan

Klänningen var fin. Tyvärr har jag endast sett klänningen här på din blogg då hehe :) Men om jag ser den någonstans i någon affär eller så lämnar jag en liten kommentar här så fort jag har chansen och kommer ihåg :)



Julkramar/Sandra

#7 - emblan

bra blogg:)

#8 - Billy

Gaah vilken snygg...Fattar att du letar på som en otk efter den =)

#9 - Lisa

Jag har för mej att jag såg den idag i H&M s affär här i göteborg i nordstan ;)

#10 - Satanja

Hallååå tjejen!!! Ville bara tipsa dig om att jag lottar ut en assnygg armour-ring från l8nyberg.se. Tävlingen av slutas på nyårsafton, så in och kommentera inlägget om du vill vinna :)

#11 - Netta

eftersom du har en modeblogg så har jag en sak jag vill att du ska göra :D

Har 2 outfits i min blogg.

En av dem måste jag ha på en fest.

Men vet inte vilken jag ska välja.

Kommentera vilken du tycker är finast :D

Skulle vara en stooor hjälp!

#12 - gniztra

Den finns på tradera men vet inte vilken storlek du behöver?

http://www.tradera.com/Lanvin-for-H-M-HM-Svart-klanning-NYAR--auktion_301742_124838854

#13 - Michelle

Åhh den är så snygg :)

#14 - onlyerik

var med i dagens blogg :D

Vinnaren presenteras 1 januari



http://onlyerik.com/2010/december/vinnaren-av-dagens-blogg.html

#15 - Lilla lisa

Gott nytt år i förskott :P

#16 - Nina

Så fin! Blev det den eller hittade du något annat fint att ha på nyårsafton? :)

#17 - Jonnie

Gott Nytt År & God Fortsättning :)

#18 - jessica

grymt fin!

allt bra meddig sötnos?:)

#19 - Vannichis - Blogg om min vardag!

Snygg!

#20 - FowZie ♥ ~ felicia aulén

inte sett den tyvärr :/ :)

#21 - Hanna

Hej! hittade den på någon byt\\ sälj hemsida du kan ju kolla iaf:)

http://kladbyte.se/?garderob=405

#22 - FREDRIKA

Söt klänning!

#23 - bella

hejjhje! allt bra? :D

#24 - sarastille - jag säljer billiga designer!

Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara & varför? :)

#25 - sarastille - jag säljer billiga designer!

Vad uppskattar du mest av allt i ditt liv just nu? Det kan ju vara vad som helst, pojkvän, familj, vänner osv. Intressant att veta vad just DU uppskattar :)

#26 - Sofia

Den klänningen var det enda fína ur kollektionen enligt mig. Trist bara när så många har den.

#27 - sarastille - jag säljer billiga designer!

Vill du bli Dagens blogg? Skynda dig in på min blogg och anmäl dig nu då! Tävlingen avslutas ikväll klockan 00.00 :)

#28 - Sierra

Hej! Jag har verkligen sjukt tråkigt och skulle bli skitglad om du ställde en fråga till min frågestund! Men du behöver självklart inte! ^^ Kram!



http://ssierrathompson.blogg.se/2011/january/bara-for-att-jag-trakigt.html#comment

#29 - Tuva

Hej!

Hoppas att allt är bra! :) Kram

#30 - emelie

nu är jag tillbaka i bloggvärlden! kika in, och kommentera gärna :)

#31 - d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view.

Jag köpte den på H&Ms rea på morgonen på hemsidan, hade 25% rabatt med så fick den för lite över 500kr :P Som hittat, älskar den!