denim look

Hello :)
jag vaknade för ett tag sen och just nu sitter jag och kollar på americas best dance crew och käkar marknadsgodis
vårens mode innehåller massa olika färger och sånt men en specciel snygg färg är denim .
hittade den här bilden med denim inspo.
/Nicole

vad kommer ni ha på er i vår?
#1 - Hanna

Jo det är bra ;)

Vad händer idag ?

Kram

#2 - Sofie

Söt blogg! ^o^

Allt bra med dig? :)

#3 - Madde

Jag kommer definitivt köra på mycket denim och gärna ihop med lite skinndeltaljer och blommiga klänningar :) Vad kommer du själv köra på?

#4 - maria

Hej,vilken fin blogg du har! :)



Var gärna med i min tävling veckans BLOGG

klicka in till mig för att anmäla dig :) Första pris är

länkning med bild en hel vecka på min blogg! Lycka till!! =D

#5 - ERICAPERZZON

Jag kommer nog inte gå sådär för jag är alldeles för stor för det;P haha! Men snyggt var det:P



/E

#6 - LENA ღ

Allt bra med dig idag? :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se