redbird

Hej alla söta , idag blir en hemmadag med förhoppningsvis internetshopping och sånt annat kul man kan hitta på hemma en måndag. Tänkte visa er mina snygga tröjor som jag köpte i fredags på bikbok , dom kommer användas flitigt nu i kylan speccielt den gråa som redan är en favorit. Köpte även läder tummvantar på cubus som var fodrade.
Värme
/Shoppaholly


leo cardigan: 349 kr - halva av halva rea priset! = 90 kr

Redbird oversize sweater 199 kr

Just nu får mina läsare 8% på www.mittnamnhalsband.se om ni anger koden NICOLE123

#1 - Anonym

Oh, fyndigt!

#2 - Daniella

Jätte snygga :) Vad ska du göra idag då, Nicole? :D

#3 - Billy

Oj gud vilket fynd!

#4 - zandra-en färg i din vardag

super snygga

#5 - emelie

nice !! :D

#6 - Anonym

hey !

du gör du gratis designer ? elr vet du ngn som gör det ? :)

om inte vilka program använder du?

#7 - Anonym

var med i min outfit tävling?? :D

http://melinajohansson.blogg.se/2010/november/clothes.html#comment

#8 - Vannichis - Blogg om min vardag!

Allt bra idag :-)?

#9 - bella

allt bra? :)

#10 - Daniella

Allt bra? Vad händer idag då?

#11 - MYMiC

Så mysig tröjan såg ut! :)

Är allt bra med dig? Har du testat linserna än? :D haha kramo <3

#12 - Anonym

Hej!

Förlåt för att jag inte har svarat på dina kommentarer och bloggat. Men jag har haft en bloggpaus.

Men nu är den över!



Kika gärna in och börja/fortsätt följa min blogg!

Kram Jenny

#13 - Mira Lindberg. (a)

åååh, gud vad fina tröjor.

Jag älskar den gråa ! :)

Jätte söta ju.



Hoppas att du haft en underbar lördag ! :)



kraaaam / miRa

#14 - Daniella

Hej, Nicole!



Du brukar aldrig blogga nuförtiden, vad har hänt? :o

#15 - Anonym

hej!

undrar om du kan trycka "tumme upp" på min klädsida? :D

http://www.mylovebasket.com/profile/melina-johansson-3541758

#16 - Yohanna

Tjocka myströjor behövs nu! :)

#17 - Daniella

Glad första advent!

#18 - Anneli

Den gråa var riktigt mysig!

#19 - Julia

ha en fin kväll :)

#20 - http://linnnoren.blogg.se

Gillar den första! :)

#21 - Lisa

Najjs!!!!!!!!!

#22 - astrid

Hej vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg och få fler besökare ? Gå in på min blogg och anmäl dig då :) lycka till!

#23 - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Riktigt snygga!! Särskilt den leomönstrade =)

#24 - alice

den gråa tröjan var snyggast!

#25 - faannype

leopardkoftan var superfin!

nu har det kommit en ny design och nya vinterbilder på min blogg. kolla och kommentera gärna! kram!

#26 - Lisa

Hej! Så du vet har jag fått en ny blogg. kika in på den! Förlåt om jag störde!

#27 - Jessica ღ

gillar leo cardigan :)

#28 - Yasmine

Hej, allt bra?

#29 - wictoria persbrandt

Jag har frågestund i min blogg,

gå gärna in och ställ en fråga eller två:)

http://wictoriapersbrandt.blogg.se/2010/december/5-december-1.html#comment

#30 - kajsa

Jag har nyligen startat en hälsoblogg där jag skriver om min träning, ger hälsotips och mycket annat. Besök gärna bloggen och tyck till :)



ha det så bra!



/kajsablom

#31 - Madeleine

Fina! :)

#32 - melissa

allt bra ? följa varanndra via bloglovin ? :-)

#33 - Camilla

hejsan! du kommenterade visst mig för ett bra tag sedan om ett "nagellack inlägg". Om att jag skulle säga till dig när jag visste vart man kunde få tag på självlysande nagellack. Så säg till om du vill ha länk till shoppen :)

kram

#34 - Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

#35 - Amanda

Snygga allt bra med dig? :)

#36 - MARIA - mode, outfits & inspiration

Gråa tröjan är snygg!

#37 - Becca

sygga :) ska du fira lucia idag då?? :)

#38 - Frida

allt bra med dig? :)♥