ängel

Hejsan :)
det kommer bli ängeln som jag har på en lite försenad halloweenfest på lördag.
har inte mer att skriva just nu förutom ett litet svar på en läsares fråga som undrade hur jag kan blogga medans jag inte har någon dator? Ja jag använder min pappas dator just nu.
love
/Shoppaholly


precis sånnahär vingar vill jag ha , någon som vet vart man kan köpa sånna?
( bild lånad från google)
#1 - elin amour [en störd jävel]

vilka söta vingar :)

#2 - Vannichis - Blogg om min vardag!

Söta !



Allt bra :-)?

#3 - Karro Bieber :)

Hey, jag har just precis startat en frågestund på min blogg.

Har inte särskilt många besökare, så skulle vara jätte roligt om du ville fråga någon/några fråga/frågor i min frågestund :)



Ursäktar om du inte gillar detta!

#4 - fannype

söta vingar! har haft såna men dom gick sönder :(

#5 - ♥Claaaudia ♥

Hey :) Har du något favorit märke på jeans :)? Isf vilket :) Tipsa gärna ;)!

#6 - Emma

hejhej, hur är det?:)

#7 - Malin

Men sånna borde man kunna göra själv om man är lite pysslig.

#8 - Lisa

Vad ska du göra idag då?

Kram!

#9 - Maja

buttricks?

#10 - ÅSA





åh, letae efter svarta såna där vingar till halloween, men var ju såklart för sent ute :P

#11 - Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. Perfekt att hitta en julklapp kanske?! http://mekko.blogg.se

#12 - lovisa

söta :D

#13 - Jessica

jag har också undrat vart man kan köpa dom :o

#14 - Madde

ne du , det vet jag inte :/

#15 - Estelle

Jag har faktiskt ett par såna, från Panduro, men jag köpte dom för flera år sen men dom kanske har liknande? :)

#16 - Sara Wilhelmsson

Men Johanna då i nte viste jag att du var sån duktig bloggare :) Saknar dig enormt mycket vännen! Du kommer bli en jätte vacker ängel <3

#17 - karoline

Just nu har du chansen att tävla om att bli dagens blogg,tävlingen avslutas ikväll.

kika in på www.kkkaroline.blogg.se och va med och tävla du också! :)

kramisar karoline.

#18 - vicky ♥

Fin blogg :)

#19 - Frida

hejj, allting bra?:)



#20 - Lea ♥

ganska säker att det finns på BUTTRICKS. :)



puss & kram

#21 - MEvie♥

vad har du haft för dig iudag då?=)

#22 - Daniel - [HOBBYFOTOGRAF]

snygg header, gjort den själv? :)

#23 - Yiyi [Fotoblogg]

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

#24 - Clara

kawiidesign.se tror jag!