eniro

Såg på kenzas blogg att man kunde tävla om 3000 att shoppa för , så varför inte liksom? :)
jag skulle vilja vinna för att kunna köpa en canada goose jacka jag spanat in ett bra tag nu men med studiebidraget måste man spara ca. 6-7 månader för att kunna köpa den!
Så jag håller tummarna
/Shoppaholly


om jag vann skulle jag lägga pengarna på en canada goose jacka , det ryktas ju om att det kommer bli den kallaste vintern på 1000 år!
var med och tävla ni med här: http://vinn3000kr.feber.se/
#1 - evelina

http://famoustwins.blogg.se/?tmp=24112711 just nu pågår dagens blogg tävling , gå in och anmäl dej ! :) // skikas ti alla :)

#2 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

riktigt snygg jacka! :D

vad ska du hitta på idag då? ;)

#3 - michaela

DAGNES BLOGG, ÄR DET DU?

GÅ IN OCH KOMMENTERA!



GÅ IN OCH KOMMENTERA!



DAGNES BLOGG, ÄR DET DU?

GÅ IN OCH KOMMENTERA!



#4 - Malin

Åh är du också i Canada Goose tankar! Ska nog också köpa en vill bara prova den först och då den inte finns här där jag bor. Det är ju en sjukt bra investering! En jacka man kan ha hela livet ju:)



Förresten om du också är ett fan av nelly.com och vill få tillgång till deras hemliga höstrean på mellan 50% - 70%, kika in på min blogg då och gå in på bannern för nelly.com med korden FALLSALE. Hur bra som helst ju!

#5 - Sofia

Har använt deras jackor de senaste sju åren nu och måste säga att de är svrslagna. Både i värme och kvalité!